Idag är jag förbannad därför att...

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Som vanligt har Polisen inte gjort något som helst fel.

Polisen ser sin hund som vilken kollega som helst. Hade det varit en polisman/kvinna som gått in i trädgården och hunden försvarat sitt revir hade samma sak hänt. Därmed inte sagt att jag inte tycker att händelsen är väldigt tragisk. Jag tror inte hundföraren heller mår så bra efter det här.

Polizei

Nulli Secundus
Gick med
16 Jul 2010
Hoj
ktm 1290 advr 2020 bmw m1000xr
Polisen ser sin hund som vilken kollega som helst. Hade det varit en polisman/kvinna som gått in i trädgården och hunden försvarat sitt revir hade samma sak hänt. Därmed inte sagt att jag inte tycker att händelsen är väldigt tragisk. Jag tror inte hundföraren heller mår så bra efter det här.

Och hundägaren ser sin hund som vilken familjemedlem som helst.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt

Men grejjen är ju fortfarande att polisen aldrig anser att dom gör fel.

I det andra fallet omhändertogs en kille från en ort utanför Halmstad på bussterminalen för att han frågade en polis vad de skulle ha för att köra honom hem. Tyvärr förstod inte polisen ironi, så pojken blev nertryckt i polispiketen, trots att hans mamma var på väg för att hämta honom. Han fick inte meddela sig, så mamman ägnade resten av natten åt att ringa runt till sjukhus. I piketen fick han höra att ”såna inavlade jävlar som du ska inte vara ute”. Han har mycket riktigt inte vågat gå ut på krogen sedan dess.

http://hallandsposten.se/asikter/hplasaren/1.1708370-kidnappad-av-polisen-

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Skitdag börjar med att de saknas 15000 på lönekontot
sen låser jag mig ute påväg till tvättstugan och får åka buss en halv timme för att hämta nyckeln, åker tillbaka,
kastar in tvätten i lägenheten då jag redan missat tvättiden,
ska åka och kolla på ett hus, kommer ner till bilen konstaterar punka,
ringer runt ingen har tid att skjutsa mig till visningen..

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Det finns ett uttryck som jag har haft på hjärnan i snart en vecka som ja tycker passar så bra på min situation just nu.

"Stuck between a rock and a hard place"

Frustrationen byggs upp så det snart sprutar testosteron genom öronen :mad:

//Man blir förbannad

DjMoha

Sporthojsnörd
Gick med
18 Feb 2011
Hoj
HD V-ROD Muscle
Någon hade under gårdagen fipplat med min kätting (Skruvat isär stålstaketet) och lagt den precis bredvid i hopp om att jag inte skulle märka. På kvällen skulle de då (misstänker jag) bära in min hoj i en skåpbil och dra iväg :( GPS-tracker med rörelsenotifiering beställdes idag för hela 400 sek och hojjen flyttad till en polare.

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Hoj
The one and only... Kawagustan :P
Jag är förbannad på de jävla idioterna som lämnade sin tvååriga dotter själv på en flygplats i Polen för att själva åka på resa. Vilka jävla puckon alltså!!! Arg blir man! :mad:

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Jag är förbannad på de jävla idioterna som lämnade sin tvååriga dotter själv på en flygplats i Polen för att själva åka på resa. Vilka jävla puckon alltså!!! Arg blir man! :mad:
Du kan bli upprörd om ett par dar när hela historien kommer ut :hej , minns bara innebandyturneringen i uppsala under julhelgen :rolleyes:
Vissa journalister/skribenter har ju en benägenhet att vinkla saker för att skapa läsande...................... :zpy

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Du kan bli upprörd om ett par dar när hela historien kommer ut :hej , minns bara innebandyturneringen i uppsala under julhelgen :rolleyes:
Vissa journalister/skribenter har ju en benägenhet att vinkla saker för att skapa läsande...................... :zpy

Du menar väl alla ;)

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
Hojen går som en påse bajs, blir så trött :huvet Blir nog inte mycket mer gjort än skruva i helgen, jaja då får man ju lära sig lite i alla fall :gnissla

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Hoj
The one and only... Kawagustan :P

Det räckte gott med att se videon där de kutar ifrån sitt tvååriga barn! De kan komma med någon jäkla snyfthistoria sen, men inte fan kommer man stå på deras sida. Punkt.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC