Kawa_Mannen
Gudomlig sporthojare
ahh ännu en dag med uppfriskande regn
Som vanligt har Polisen inte gjort något som helst fel.
Polisen ser sin hund som vilken kollega som helst. Hade det varit en polisman/kvinna som gått in i trädgården och hunden försvarat sitt revir hade samma sak hänt. Därmed inte sagt att jag inte tycker att händelsen är väldigt tragisk. Jag tror inte hundföraren heller mår så bra efter det här.
Polisen ser sin hund som vilken kollega som helst. Hade det varit en polisman/kvinna som gått in i trädgården och hunden försvarat sitt revir hade samma sak hänt. Därmed inte sagt att jag inte tycker att händelsen är väldigt tragisk. Jag tror inte hundföraren heller mår så bra efter det här.
I det andra fallet omhändertogs en kille från en ort utanför Halmstad på bussterminalen för att han frågade en polis vad de skulle ha för att köra honom hem. Tyvärr förstod inte polisen ironi, så pojken blev nertryckt i polispiketen, trots att hans mamma var på väg för att hämta honom. Han fick inte meddela sig, så mamman ägnade resten av natten åt att ringa runt till sjukhus. I piketen fick han höra att ”såna inavlade jävlar som du ska inte vara ute”. Han har mycket riktigt inte vågat gå ut på krogen sedan dess.
Du kan bli upprörd om ett par dar när hela historien kommer ut , minns bara innebandyturneringen i uppsala under julhelgenJag är förbannad på de jävla idioterna som lämnade sin tvååriga dotter själv på en flygplats i Polen för att själva åka på resa. Vilka jävla puckon alltså!!! Arg blir man!
Du kan bli upprörd om ett par dar när hela historien kommer ut , minns bara innebandyturneringen i uppsala under julhelgen
Vissa journalister/skribenter har ju en benägenhet att vinkla saker för att skapa läsande......................
Hojen går som en påse bajs, blir så trött Blir nog inte mycket mer gjort än skruva i helgen, jaja då får man ju lära sig lite i alla fall
Få nöjen går upp emot att få spendera en lördag kväll i garaget med en låda öl & lösa problem.
Du kan bli upprörd om ett par dar när hela historien kommer ut , minns bara innebandyturneringen i uppsala under julhelgen
Vissa journalister/skribenter har ju en benägenhet att vinkla saker för att skapa läsande......................
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|