Idag är jag förbannad därför att...

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Nej, han hade faktiskt rätt. Man får leva om ifall att man har aviserat innan och det hade jag bommat. Det är ändå irriterande just för att han är en sån dryg liten skit. En sådan som inte presenterar sig när man råkas i trapphuset.

För han aviserade att han skulle bullra på helgmorgnar?
du skulle sagt att du satte upp en lapp men nån måste tagit ner den och sen fortsatt.
 

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hed@red
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
fåntrattar säger att de skall köpa min motorcykel och inte fullföljer pga att de inte har pengar.
Varför höra av sig, varför komma och titta, varför säga att då tar jag den, varför säga att jag hämtar den på måndag, varför fråga om jag har en ramp till kärra. varför varför varför. Folk är ju dumma i huvudet nått så jävulskt.
 

Snowman89

Guest
fåntrattar säger att de skall köpa min motorcykel och inte fullföljer pga att de inte har pengar.
Varför höra av sig, varför komma och titta, varför säga att då tar jag den, varför säga att jag hämtar den på måndag, varför fråga om jag har en ramp till kärra. varför varför varför. Folk är ju dumma i huvudet nått så jävulskt.
Eller denna variant som jag råkade ut för nyligen.

En kille smsar och lägger ett bud, jag avböjer då det var för lågt.
1v senare hör samma kille av sig igen med samma bud, varpå jag avböjer igen.
Killen hör sedan av sig med massa frågor och kommer fram till att han ska ha hojen, han skulle dock flytta lite pengar och skulle komma 2-3dagar senare.
Efter det hörde han inte av sig mer, svarar inte heller när man ringer.

Varför lägger folk ner så mycket energi på att ta kontakt från första början och spela intresserade för att sedan försvinna från jordens yta?
Nu förstår jag varför folk har massa grejer liggandes, det verkar ju vara lönlöst att sälja saker då man bara drabbas av div oseriösa personer som ska slösa bort ens tid..
 

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hed@red
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
Jag har haft 10-15 intressenter på hojen men de är snackegubbar eller pengalösa eller både ock.
Värst var en som uppfostra mig med massa info om vad däck etc kostar, morr..
Vill men måste inte sälja är la en tröst.
 

blackizzz

Ny medlem
Gick med
4 Aug 2012
Ort
Tyresö
Hoj
Yamaha YZF R125 -11
För att man köpte ett nytt bakdäck, och en vecka senare hittar jag en spik i skiten så jag måste åka kommunalt i tre j*vl* dagar tills jag kan få det pluggat med en plugg jag förmodligen inte kommer att lita på :huvet :mad: :censored
 

Snowman89

Guest
Jag har haft 10-15 intressenter på hojen men de är snackegubbar eller pengalösa eller både ock.
Värst var en som uppfostra mig med massa info om vad däck etc kostar, morr..
Vill men måste inte sälja är la en tröst.
Vi kanske kan byta :krama

Nä men jag har inte plats för alla hojar under vintern.
Just nu står de packade som sillar och garagegrannen är måttligt nöjd..
 

erikn

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Jul 2013
Ort
Tumba
Hoj
Yamaha XJ 900 -85
För att biljäveln gått sönder, och hojen är också trasig då jag körde omkull förra veckan. :mad:

Såg att det började ryka lite i backspegeln på vägen hem, slutade driva (automat) vid inbromsningar nästan hemma. Troligtvis rören som går till kylaren från växellådan. Gammal 945 som gått 68000 mil, börjar väl göra sig påmint att den är gammal.

Blir definitivt samåkning med dottern till jobbet närmsta dagarna.
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Puckot till nattsköterska ska som väcker mig för att säga hej... tack som fan jag sov djupt och gott, nu tre timmar senare är jag fortfarande klarvaken förbannad och har skitont och somnar jag nu får jag sova 3h innan jag blir väckt igen.

Varför är hälften av all sjukhusets gigantiska rövhattar? Och varför kan bara hälften acceptabel svenska på karolinska? Hela dagen har varit full av missförstånd, känns tryggt!
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Varför är hälften av all sjukhusets gigantiska rövhattar? Och varför kan bara hälften acceptabel svenska på karolinska? Hela dagen har varit full av missförstånd, känns tryggt!

För att om man vill ha kvalificerad arbetskraft måste man betala för sig annars söker de sig till något annat ställe som gör det?
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Puckot till nattsköterska ska som väcker mig för att säga hej... tack som fan jag sov djupt och gott, nu tre timmar senare är jag fortfarande klarvaken förbannad och har skitont och somnar jag nu får jag sova 3h innan jag blir väckt igen.

Varför är hälften av all sjukhusets gigantiska rövhattar? Och varför kan bara hälften acceptabel svenska på karolinska? Hela dagen har varit full av missförstånd, känns tryggt!

Kommuner, landsting och stat är som en magnet och reservat för mindre fungerande människor, känns tryggt...
 
Nyheter
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top