Antingen ”Vaken” som SwePace skriver, eller så kan det vara ”Karlavagnen” du tänker på?
Karlavagnen låter bekant...
Men alla "ringa in" program verkar dra till sig konstiga människor.
Antingen ”Vaken” som SwePace skriver, eller så kan det vara ”Karlavagnen” du tänker på?
Nått med svullo?P3 kl 15 typ, långresa och hade barnen med i bilen och då får man höra nåt frågeprogram för yngre och de läser upp frågan "Hur gör bögar när de älskar?", lite felvald tidpunkt för den typen av fråga tyckte jag iallafall, men jag var snabb på att byta till CD-skivan som låg i.
Lilla Lovis "Jag spottar aldrig ut snusen...."Nått med svullo?
FörmodligenNått med svullo?
Fast Vaken är väl P4 vid närmare eftertanke?Antingen ”Vaken” som SwePace skriver, eller så kan det vara ”Karlavagnen” du tänker på?
De samsänds på P3 och P4Fast Vaken är väl P4 vid närmare eftertanke?
Jag har ungefär 15 min i bilen till jobbet. Det händer rätt ofta att någon av programledarna på Morgonpasset börjar berätta något som hänt dem redan när jag startar resan men ändå hinner de inte berätta klart innan jag parkerar på jobbet pga att de andra avbryter och pratar i munnen på varandra.Morgonpasset går ju att lyssna på. Resten är ren dynga på p3
Hos Karlavagnen sållas det rejält innan man kommer ut i radion, först kommer man till en sluss där man berättar om programpunkten och är det intressant så blir man uppringd av programchefen som också ska göra sin bedömning.Karlavagnen låter bekant...
Men alla "ringa in" program verkar dra till sig konstiga människor.
Pandora? Låten Saturday Night.Skulle jag ha svårt att stå ut med en stunds tystnad i bilen så kör jag spotify, då känner man i alla fall idioten som har valt musiken....
Eller så kan man köra en sån där "Spotify gissar" lista om man känner sig äventyrlig.
Var det Pandora där man matade in lite låtar man gillade och sedan spelade den dom låtarna och liknande?
Den var faktiskt riktigt bra på att hitta nya saker man kunde lyssna vidare på
Pandora? Låten Saturday Night.
Där hon i videon står och piffar till sig framför spegeln.
Nä, inte riktigt min musik ens då. Men vi hade MTV hemma...
Edit: Vid närmare eftertanke hette honnog Whigley, eller liknande.
Whigfield hette hon. Vet det eftersom jag blev en aning förvånad när hon dök upp i en av Spotify's automatiska listor för något halvår sedan. Den låten sticker ut lite i sällskapet, om man säger så.Pandora? Låten Saturday Night.
Där hon i videon står och piffar till sig framför spegeln.
Nä, inte riktigt min musik ens då. Men vi hade MTV hemma...
Edit: Vid närmare eftertanke hette honnog Whigley, eller liknande.
Whigfield hette hon. Vet det eftersom jag blev en aning förvånad när hon dök upp i en av Spotify's automatiska listor för något halvår sedan. Den låten sticker ut lite i sällskapet, om man säger så.
Jag har Spotify snurrandes mest hela dagarna så det skulle vara som kinesisk vattentortyr om jag inte hade ett reklamfritt konto.Spotify's automatiska listor promotar väl mest dom som har betalat mest?
Det förefaller ofta som förslagen är dragen ur röven IAF, så jag ser ingen annan förklaring.
Jag tror att Spotify skeppet håller på att sjunka, kanske inte helt, men ett par bordplankor.
Igår slog jag igång spotify när jag skottade snö, och det var tre reklamsnuttar, en låt, tre reklamsnuttar, så till den milda grad att jag blev förvånad efter en timme när den spelade två låtar i rad...
(nej, jag betalar inte längre för Spotify, så mycket använder jag det inte)
Jag har tidigare betalat tillfälligt för spotify när jag ska ut och resa, för att kunna ha offline musik, men det slutar med att jag glömmer att säga upp det i ett helt år sen.
Jag har sett i affärer att dom säljer "Spotify-refill" är det någon som vet hur det funkar?
Köper man en viss mängd lyssningstid, eller köper man tillgång i en vecka och det tar slut oavsett om man lyssnar eller inte?
Kastade ett snabbt öga på deras finansrapport, de ser ut att växa rätt bra. Det finns *massor* med text om risker så de kan ha lite utmaningar att jobba med. Titta här för den som är intresserad, det ser ut att vara ett ovanligt intressant bolag för vad de gör.Jag har Spotify snurrandes mest hela dagarna så det skulle vara som kinesisk vattentortyr om jag inte hade ett reklamfritt konto.
På vilket sätt skulle de vara på nedgång? De är alldeles för stora och jag har svårt att se att något annat skulle kunna ersätta dem. Och även om jag fortfarande köper musik i hårdvaruformat ibland så är det knappast normen idag.
Jag anser att väldigt många IT-bolag är kraftigt övervärderade och att det pågår en marknadskorrigering för IT just nu.Jag har inte tittat på några siffror, det var bara en känsla jag fick av att tjänsten känns sämre och sämre, och att dom just kickade 600 pers eller vad det var.
Men dom kanske har haft ett överflöd av anställda länge.
Mina enda interaktioner var när dom krashade ett fungerande API för min hemmabyggda AI högtalare/home asistent och inte hade någon bra förklaring på varför
Sedan skrotade jag hela projektet när min Raspberry4 överhettade sig till döds.
Så mycket använde jag inte AI högtalaren när inte Spotify funkade på den.
Man köper en viss tid, typ en månad eller tre månader.Jag har sett i affärer att dom säljer "Spotify-refill" är det någon som vet hur det funkar?
Köper man en viss mängd lyssningstid, eller köper man tillgång i en vecka och det tar slut oavsett om man lyssnar eller inte?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|