HanneZ
Guest
hahahahahahahaha
Nr:18 skrev:Hur mycket av det han sa till dej efter din uppkörning lyssnade du på då?
Jodå, vi förstår men du gör inte det. Du tycker att du satte bromstesten helt korrekt men det tycker inte han. Det är han som avgör den saken och inte du. Han är också bättre lämpad att bedöma saken än du.Im-2-fast-4-u skrev:Men grejen är att ni förstår inte
jag sätter bromstesten helt korekt
Han kunde inte ens säga till mig vad det va jag hade gjort fel
Blev så arg så kunde inte prata med han längre
För lång bromssträcka,tre försök i rad skrev du ju själv i första inlägget.......Im-2-fast-4-u skrev:jag sätter bromstesten helt korekt
om jag hadde gjort dom fel så hade det varit lungt
Han kunde inte ens säga till mig vad det va jag hade gjort fel
The Ace skrev:Alla som kommer till en uppkörning är helt enkelt inte redo för ett körkort, MC som bil, och det ska vi som trafikanter vara jävligt glada för.
frekke skrev:Jag fattar inte riktigt.. är du en av de utsända "gudarna" från VV som har i uppgift att kugga folk på uppkörningen eller varför så glad över att alla inte är redo för sin uppkörning?? Själv skulle jag bli glad om alla som kom till uppkörningen vore redo för "lappen" alt. att samtliga som inte var det blev kuggade.
Men det är juh bara "mina 5 cent".
Matte heter han, mycket bra lärareNacka skrev:Ring till Anita's och ta ett par lektioner med Micke (han hette väl så?).
Chris Ash skrev:Hade de vatt ja hade ja ba: senkt han direkct!!!!!!!
sgtpepper skrev:Matte heter han, mycket bra lärare
Men lyssna nu! Han sa uppenbarligen att du är för dålig på att bromsa! Ett av de viktigaste momenten i uppkörningen var för dåligt utfört! Gick det in när jag skrev det i klartext?Im-2-fast-4-u skrev:han sa NADA det va det som va grejen kunde inte ens säga vad för fel jag gjort
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|