Inte långt ifrån att sänka uppkörnings gubben!

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Ehhh. två SMÅ fel. Förlitet avstånd till andra trafikanter och fel placering i skymd kurva!! SMÅ fel? Du måste skämta :3freak

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Im-2-fast-4-u skrev:
Men grejen är att ni förstår inte

jag sätter bromstesten helt korekt

Han kunde inte ens säga till mig vad det va jag hade gjort fel

Blev så arg så kunde inte prata med han längre
Jodå, vi förstår men du gör inte det. Du tycker att du satte bromstesten helt korrekt men det tycker inte han. Det är han som avgör den saken och inte du. Han är också bättre lämpad att bedöma saken än du.

Han gav dig tre försök, vilket var snällt av honom, och du sumpade alla tre. Det är inte hans uppgift att undervisa dig. Han skall bara kontrollera resultatet av den utbildning du har genomgått. Han behöver varken förklara, motivera eller ursäkta sig. Om du vill ha utbildning skall du vända dig till en körskola. De har till uppgift att lära dig något. Din ilska och det faktum att du riktar den mot honom istället mot dig själv tyder dessutom på viss omognad.

Sluta lipa och ut och öva med dig istället :fatta!

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
MTS 1200 S
"...men han vågade inte tror jag så han hölltyst och gav mig papprerna jag tog emot dom knygla ihop dom körde mot parkering i typ 100 blås sen tvärninta jag där och sa att han va den största "B"GEN" på denna jord sen drog gick jag in till väntrummet eller mina kompisar trykte in mig där för jag va inte långt ifrån på sänka han..."

"men jag va trevlig och visade respekt, jag sa inte bög till honom..."

hmm :va :confused:

saknar ord...
men önskar dig lycka till nästa gång!

Busaberg

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husqvarna TE300i Kawasaki KX450
Im-2-fast-4-u skrev:
jag sätter bromstesten helt korekt

om jag hadde gjort dom fel så hade det varit lungt

Han kunde inte ens säga till mig vad det va jag hade gjort fel
För lång bromssträcka,tre försök i rad skrev du ju själv i första inlägget....... :7peta

frekke

TWIN ÜBER ALLES!
Gick med
3 May 2004
Hoj
Sålda fifan
The Ace skrev:
Alla som kommer till en uppkörning är helt enkelt inte redo för ett körkort, MC som bil, och det ska vi som trafikanter vara jävligt glada för.

Jag fattar inte riktigt.. är du en av de utsända "gudarna" från VV som har i uppgift att kugga folk på uppkörningen eller varför så glad över att alla inte är redo för sin uppkörning?? Själv skulle jag bli glad om alla som kom till uppkörningen vore redo för "lappen" alt. att samtliga som inte var det blev kuggade.

Men det är juh bara "mina 5 cent".

Nacka

Himla trevlig kille
Gick med
27 Jul 2003
Hoj
Ducati Monster 620 ie dark + Remus kolfiberblås
frekke skrev:
Jag fattar inte riktigt.. är du en av de utsända "gudarna" från VV som har i uppgift att kugga folk på uppkörningen eller varför så glad över att alla inte är redo för sin uppkörning?? Själv skulle jag bli glad om alla som kom till uppkörningen vore redo för "lappen" alt. att samtliga som inte var det blev kuggade.

Men det är juh bara "mina 5 cent".

Du fattar uppenbarligen inte vad han försökte säga. Märkligt, för så svårt var det inte att förstå.

hrc

Desillusionerad
Gick med
3 May 2004
Hoj
Yamaha Tracer 900 GT
Tack Gode Gud för att du lade Sporthoj.com i min väg. Vilka trådar, vilka inlägg, vilka människor. Det är bara för mycket... Jag gråter... :Bugar

Nacka

Himla trevlig kille
Gick med
27 Jul 2003
Hoj
Ducati Monster 620 ie dark + Remus kolfiberblås
sgtpepper skrev:
Matte heter han, mycket bra lärare :tummenupp

Just, klantigt av mig... kände att det lät fel när jag skrev Micke... :dummer

Flåklypa

Il tempo gigante
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R6...skrapad både styrbord och babord.
Nu har man fått ett hum om vem som döljer sig bakom ett sådant nick. :rolleyes:

Lycka till nästa gång.

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Im-2-fast-4-u skrev:
han sa NADA det va det som va grejen kunde inte ens säga vad för fel jag gjort :confused:
Men lyssna nu! Han sa uppenbarligen att du är för dålig på att bromsa! Ett av de viktigaste momenten i uppkörningen var för dåligt utfört! Gick det in när jag skrev det i klartext?

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Bakbromsen typ inte i regn??? Nu har ni nog missuppfattat en hel del...när det är halt o blöt så väger man upp MER med bakbromsen, inte sagt att det är mycket man andvänder den i 50, men prova sen o bromsa i 70 och 90 när det är halt utan bakbromsen så skall du nog se att du får framhjulslåsning så det bara visslar om det, tror han tänkte mer på din säkerhet faktiskt..kan väl förövrig påtala att jag hade lika förhållanden i min uppkörning som dig.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln