Inte så smart 16-åring kanske!

MartinP

Sporthojsnörd
Gick med
25 Apr 2007
Ort
Karlshamn
Hoj
Suzuki GSF 1200
Det som skrämmer mig mest är att om det inte hade varit en invandrare hade nog tonen varit annorlunda på de fåtal individer här med snevriden syn.

Hur vet du att han är invandrare? Har inte sett något om det i tråden. Dina egna fördomar som talar?
 

jetson

Guest
Hur vet du att han är invandrare? Har inte sett något om det i tråden. Dina egna fördomar som talar?

Det hände i Tensta...


Annars gillar jag inte medias hantering att dom alltid ska skriva mc-olycka och sen längst ner står det att föraren var drogpåverkad/utan hjälm osv...

Det borde står i rubriken/ingressen... i en perfekt värld iaf.
 

Zoidberg

*58*
Gick med
4 Nov 2004
Ort
Malmö ...ungefär
Hoj
FZR skrot
Det som skrämmer mig mest är att om det inte hade varit en invandrare...

Handlar väl mer om att våra kära makthavare låtit krav- & laglöst land växa upp ungefär som svampar ur marken och bäddat för sådana här med flera tråkiga händelser.

Obefogat rassesnack är skrämmande i mina ögon.
Och varför ska vi inte "skicka tillbaks" utlänningar som missköter sig grovt om vi kan det. Är det rasistiskt att göra det?
 

MartinP

Sporthojsnörd
Gick med
25 Apr 2007
Ort
Karlshamn
Hoj
Suzuki GSF 1200
Hur uppkom iden om att skicka tillbaka individen därfrån han kommer. Förklara för mig varför folk börja skriva så!

Om du har något personligt mot mig och mina åsikter så tar vi det via PM

Du är den enda som nämnt något om att skicka tillbaka honom någonstans (inlägg #38). Det jag har något emot är inlägg som talar om för andra vad de ska tycka, från någon som inte ens har läst igenom tråden ordentligt.
 

PeterNorth

Bannad
Gick med
18 Mar 2007
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 625 -06
Adde78 arbetar på migrationsverket så oavsett vilka argument ni har så kommer han aldrig acceptera.
 

EHEC

Ny medlem
Gick med
4 May 2008
Ort
Jakobstad
Hoj
Tillfälligt hojlös
Sant, men fortfarande mer troligt med en stulen tung hoj, för vilken 16 åring med egen 125kubiks sporthoj skulle bränna runt på gångvägar i tensta?

Högst troligen är det en stulen, ja. Oavsett modell eller storlek.


Skicka till Sibirien vintertid, ut på landsbyggden och slår hö under juli alternativt en kolgruva i Norrland. För att en person ska förstå värdet av frihet så måste man placeras i miljöer där det är precis raka motsatsen. Fängelse är lyx oavsett vart du sitter (jämfört med att hänga i Tensta)

Stenplockning vid första, bästa storjordbruk. Samt lite manuell slyröjning.
Så blir det allt lite karl av tuppen!
 

penta 41

Ny medlem
Gick med
2 Mar 2011
Ort
hemma
Hoj
En svensk
Hacka inte adde 78 då jag förmodar att han gör ett jävla bra jobb där han är, hoppas jag.Det är ju ändå våra kära politiker vi ska ställa till svars för detta:tummenupp
 

PeterNorth

Bannad
Gick med
18 Mar 2007
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 625 -06
Hacka inte adde 78 då jag förmodar att han gör ett jävla bra jobb där han är, hoppas jag.Det är ju ändå våra kära politiker vi ska ställa till svars för detta:tummenupp

Du låter säker på din sak. Spelar föga roll hur bra du är på ditt arbete när du ändå delar ut 10-tal chanser till dessa härliga individer :rolleyes:
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top