Det som skrämmer mig mest är att om det inte hade varit en invandrare hade nog tonen varit annorlunda på de fåtal individer här med snevriden syn.
Hur vet du att han är invandrare? Har inte sett något om det i tråden. Dina egna fördomar som talar?
Det som skrämmer mig mest är att om det inte hade varit en invandrare hade nog tonen varit annorlunda på de fåtal individer här med snevriden syn.
Hur vet du att han är invandrare? Har inte sett något om det i tråden. Dina egna fördomar som talar?
Läs igenom tråden en gång till och återkomm.
Jag har läst hela tråden, tjejen som blev påkörd var somalier, varifrån kom killen som körde?
Varför skall vi skicka tillbaka en svensk som bor här?
Vad yrar du om? Har du själv läst tråden?
Det som skrämmer mig mest är att om det inte hade varit en invandrare...
Hur uppkom iden om att skicka tillbaka individen därfrån han kommer. Förklara för mig varför folk börja skriva så!
Om du har något personligt mot mig och mina åsikter så tar vi det via PM
Adde78 arbetar på migrationsverket så oavsett vilka argument ni har så kommer han aldrig acceptera.
Adde78 arbetar på migrationsverket så oavsett vilka argument ni har så kommer han aldrig acceptera.
Först när polisen talat maktspråk låste personalen upp.
Sant, men fortfarande mer troligt med en stulen tung hoj, för vilken 16 åring med egen 125kubiks sporthoj skulle bränna runt på gångvägar i tensta?
Skicka till Sibirien vintertid, ut på landsbyggden och slår hö under juli alternativt en kolgruva i Norrland. För att en person ska förstå värdet av frihet så måste man placeras i miljöer där det är precis raka motsatsen. Fängelse är lyx oavsett vart du sitter (jämfört med att hänga i Tensta)
Hacka inte adde 78 då jag förmodar att han gör ett jävla bra jobb där han är, hoppas jag.Det är ju ändå våra kära politiker vi ska ställa till svars för detta
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|