Jävligt illa det som hänt,, hoppas han mår skit över det oåterkalliga han gjort,,hoppas han ändå nån gång lär sig leva med det,,han är 16år och hela livet att grubbla,, VI då? Har vi någon skuld i det hela? Vi sitter och moraliserar och spyr galla över 16åringen. Har vi nån gång gjort något olagligt och illa genomtänkt? Hur många gånger har vi pustat ut och varit glada över utgången av ett dåligt beslut? Själv har jag förlorat två vänner i mc-olyckor, varför? Jo, vi körde för jävligt helt enkelt, jag finns kvar(ren tur förmodligen) i tron att jag på något sätt mognat till och lugnat ner mig, framför allt när det gäller mc. Jag som bor här nere i södern har ju befunnit mig många gånger på sjöborakan där mc-förare, barn ungdomar osv står längs vägen. Senast jag var där körde ett flertal dödspiloter fram längs rakan i 300knyck, fram och tillbaka på slangen, vissa körde bra (spelar ju egentligen ingen roll i detta sammanhang) men flertalet körde jävligt illa och var nära att plöja in i folkmassorna. Vi retar oss på poliser som tar oss för att vi beter oss dåligt i trafiken där OSKYLDIGA för vår framfart befinner sig och sen skriver vi här och skryter om hur vi sticker från snuten, kör för fort och hela baletten. Sen ska vi supa,,,. VILKEN SKULD HAR VI? Jag tycker nog inte vi ska sätta oss på för höga hästar utan att ransaka oss själva först och kanske agera som förebilder. Unga mäniskor gör inte som de blir tillsagda, de gör som vi gör. JAG är 40+, lyfte framhjulet när jag körde från sjöborakan? japp
Mitt första inlägg här, synd att man skulle sitta och reta upp sig över detta, men har man druckit malt så har man.. tjofräs och kör med insidan. Ta det lungt med kölhalningen, jag är känslig,,
Mitt första inlägg här, synd att man skulle sitta och reta upp sig över detta, men har man druckit malt så har man.. tjofräs och kör med insidan. Ta det lungt med kölhalningen, jag är känslig,,