Invandrare/Utlänningar

Kuritas

Mansplaining MC
Gick med
19 Apr 2005
Ort
Lomma, född i Sthlm
Hoj
Kawasaki VN1600 2003
Tycker inte du det?

Nej. Och jag tror inte att du aktivt åker runt i invandrartäta områden i USA och försöker tala drogdealande puertoricaner til rätta heller. Men jag kan ju ha fel.

En annan festlig grej är att när man på sporthoj försöker "fostra hojbröderna" i att inte köra ifrån polisen, köra på bakhjulet förbi dagisplatser och annat som försämrar attityden till motorcyklism, då är man en moralkärring.

"Invandrarna" (du vet den där homogena gruppen där alla känner alla och agerar enligt samma agenda) behöver alltså fler moralkärringar, och sporthoj.com behöver färre.

Ok, här kommer lite chockerande läsning för Nationens Hjältar här inne: Visst är det ett problem att arbetslösheten bland invandrare i Malmö är för hög, att räddningstjänsten attackeras och att det rånas och våldtas. Men inte ens i SDs allra våtaste drömmar kommer Sverige någonsin bli av med människor av avvikande kulturellt eller etniskt ursprung, och jag anser att den demoniserande attityd som SD använder för att fiska missnöjesröster enbart bidrar till att öka utanförskapet för de otaliga invandrare i detta land som inte har, eller kommer att göra något ont.

Jag tror att ökade polisiära resurser och en mer aktiv integrationspolitik är lösningen på de lokala problem som finns. Jag tror inte på att, som korvgubbe så förtjänstfullt uttryckte det, man skall slänga hela säcken för att några potatisar är dåliga.

Dessutom är jag inte överdrivet sugen på ett kulturnationalistiskt Sverige (där ditt värde i samhället avgörs av hur väl du kan dansa små grodorna eller hur mycket Bellman du kan recitera), eller ett betydligt mindre sekulariserat Sverige (där man inte får tro vad man vill, utan MÅSTE tro på Den Kristna Tron för att staten skall vara nöjd). EU-utträde är heller ingenting för mig, så jag är inte särskilt sugen på att se SD få ökad inflytande. Och framförallt inte genom demoniserande populism som enbart skapar mer rädsla och ökat utanförskap i samhället. Antingen kan man tro att blattekidsen rånar svenskar för att det "ligger i deras natur", eller att de gör det för att de känner sig rädda och förminskade av samhällsmajoriteten.

En nynazist som knivar ihjäl bögar och blattar gör det för att han/hon är rädd för den förändring som de förknippar med invandring/homosexualitet. En liten ghettounge i Rosengård som kastar sten på brandbilar gör det för att han är rädd för "Sverige" som i ökande aggressiva ordalag beskriver honom som ett problem baserat på vem han är, inte vad han gör.

Det är min teori i alla fall. Jag förväntar mig inte att särskilt många här inne delar den.

Dessutom tror jag bara att det är sunt att Markus förtryckarretoriska monopol här inne utmanas. Därför tar jag till mindre högburna argument med jämna mellanrum. Skicka ett PM om ni tar illa vid er så får ni en ursäkt. :)
 

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Ort
Norrort
Hoj
SR172
Kalla mig rasist om ni vill pga detta yttrande, men det är vissa personer jag avskyr skulle aldrig kunna lita på för 5 öre- Zigenare.

Finns verkligen inga större tattare. Kan berätta senaste incidenten i natt. En otroligt fet herre av de så kallade Romer, köper ett paket cigg och en tablettask i kassan. Sen traskar han runt i butiken, kolla väldigt spänt och får med sig 4 flaskor motorolja. Lite lustigt så hade vi en väktare inne samtidigt som såg allting och lyckades få tillbaka "allting" enligt zigenarn själv... nämligen två flaskor... Jävla typer...
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
kan inte hålla mig längre, vet att inga argument eller vetenskaplig fakta hjälper. är man en egoistisk liten typ som skyller allt på invandrare, eller har propaganda trådar för mccain eller hyllar SD i smyg.

"jag råkade höra några blattar snacka skit om mitt sverigen"

kom igen för fan!!

Hur många i SD är fläckfria, dom har fan problem att hitta folk som företräda dom pga av alla jävla brott dom begått.
Är det såna svenska ni ser upp till och vill ha som företrädare, är det såna som är den ultimata svnsken vi blattar ska efterfölja.. men då så vad fan klagar ni på??

Det är ingen klyscha att dom flesta av oss sköter oss, jag har inte en prick inte ens fått fortkörningsböter.. helt otrolig egentligen för vid min ålder borde jag ha redan våldtagit era systrar för länge sen.. fattar inte vad det är för fel på mig...konstigt att jag förmodligen tjänar dubbelt så mycket som flera av er gaphalsar och betalar mer än dubbelt så mycket skatt än er, likaså min fru och mina 40 syskon.. för vi är många som bekant... eftersom vi har det lite svårare än er och kämpar lite mer.. pga av såna som er som kastar våra ansökningar. Vilket resulterar i att vi blir ganska framgångsrika. Många av oss många fler än ni tror.. är betydligt bättre småföretagare.. varför?

jo för det gnälls inte så fort det blir lite jobbigt och dom hemska 8 timmarna gått... när mina svärföräldrar kommer hem svettiga från sin restaurang jobbat i 18 timmar i sträck, men med sitt leende i behåll. kan jag inget annat än tycka lite synd om såna typer som er..

för det såna som er som sitter på deras pubar, super beter er som svin klappar till era brudar och nån annan stackare som råkade gå förbi.. och det är ni som sitter och klagar på att ibland tar vi allt som ni har och ibland gör vi ingenting... sen står ni där fattiga efter att ni har spenderat varenda krona på öl, och kallar ahmed för blattejävel och repar hans fina bmw som han slitit häcken av sig för att få.. samtidigt som han betalat mer i skatt än era föräldrar nånsin gjort. För dom sitter också i sina fikarum på jobbet och klagar på att det minsann har blivit stresigt i sverige och hur ska vi göra för att jobba mindre men få mer i lön, och själklart är det alltid en liten misslyckad bitter människa där som kläcker, "är det inte hemsk vad som sker i rinkeby?" "inte för att jag är rasist, men.." sen är det igång..

jag är så fruktansvärt less på det snacket, det handlar alltid i grund och botten att man har misslyckats själv, och kan inte nå det man vill. JOBBA för helvete och skaffa det ni vill, förverkliga era drömmar så ska ni se att livet blir så mycket trevligare och gladare.. där man inte behöver gå och störa sig på alla ahmed som våldtar och kör fina bilar..

jag vet! jag är dryg, blatte och skriver inte alltid politiskt korrekt, men jag hatar inte er som ni hatar oss.. bara njuter av det jag lyckat fått genom eget slit och svett... och njuter varje gång grannarna åker sakta förbi mitt hus och tittar på min familj, och mig, och man kan se hatet i deras ansikten.. varför JO, mitt hus är det finaste i området, min bil är finare och dessutom har jag en hoj som dom sett, men det bästa av allt är jag är hälften så gammal som dom.. och blatte! jag kan inte annat än att le och vinka till dom..:D

-när ni slutar att åka till u länder och våldta fattiga barn
-när ni slutar att ösa vapen ut i världen..
etc.. då kan jag förstå att ni klagar.. titta på er själva innan ni kastar sten..
En kapritjåsa tack.
 

Kuritas

Mansplaining MC
Gick med
19 Apr 2005
Ort
Lomma, född i Sthlm
Hoj
Kawasaki VN1600 2003
Det är synd.

Personligen anser jag att alla medlemmar i ett samhälle har ett ansvar att vägleda de som inte följer de förordningar som finns.

Kanon! Hade du bott i Sverige hade du kunnat hängt med mig till bulten och delat ut pamfletter om vikten av att hålla hastigheten! :) Jag litar på att du gör gott på din sida pölen istället.
 

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Ort
Malmö
Hoj
För farligt..
Vad är det för filosofiskt med att våra förfäder i generationer har levt och slitit för det här landet, för vårt system och för vårt sätt att leva? Om du tycker att du föddes här av en slump så är du ganska trångsynt. Fråga dina föräldrar vetja. De kunde ju ha flyttat till Kongo och fött dig där om de velat. Gjorde de det? Nej. Varför?
Och jo, tråden handlar i högsta grad om det. Att du missar att begripa det gör ju bara din sneda inställning till frågan mer förståelig.
Ja, det jag skrev skjöt ju uppenbarligen kilometervis över ditt huvud. Det var just därför jag inte ville ha en filosofisk diskussion med dig, vill du kan vi ta den över PM, när du nyktrat till.

Jag vet jävligt väl vad kommunism är, och jag skulle vilja påstå att grunderna pekar mot att alla ska ge till alla och ingen ska ha mer än nån annan. Hur var det nu: Efter egen förmåga för allas bästa?
Och det är precis det du talar om. Vi ska ge av vår välförtjänta välfärd till nån som inte lyft ett finger till den. Till nån som dessutom missbrukar den i ganska stor skala.
Tja, kommunismen är ju mycket mer än så. Men visst, jag tycker inte du förtjänar att leva i Sverige mer än Ahmed.

Nej men det var å ena sidan du som inte tyckte att det fanns några som helst problem med dagens invandring heller. Enough said.
Det där är ju så felaktigt att jag får lust att sluta diskutera med dig. Försöker du vinna lite kändispoäng? All uppmärksamhet är bra uppmärksamhet?

Undra om du kommer resonera likadant när din dotter blir våldtagen av Uri, Ari och Ali.
Varför ska vi lösa problemen med Uri, Ari och Ali? Och vad exakt är det vi löser?
Men om hon blir våldtagen av dig eller någon i din familj, då kommer jag resonera likadant.

Du vet det finns något som heter "Brottsförebyggande åtgärder". Det är nånting som vårat samhälle lägger ner både ganska mycket energi och ekonomi på. Tycker du att vi ska sköta det åt resten av världen också?
Ja menar förr eller senare kanske de kommer hit och då vill vi ju inte att de ska begå brott.
Eller ska vi förvänta oss att länder sköter det åt sin egna befolkning? Ska vi sen kanske förvänta oss att de som kommer hit och vill bo i vårt fina land inte begår brott?
Jag tycker vi kan ta det när de kommer hit. För även om du verkar tro det så fostras faktiskt inte invånarna i andra land till att bli banditer, vandaler och våldtäktsmän. De flesta sköter sig jävligt bra, och att förebygga något genom att straffa en majoritet tycker inte jag är en så bra idé, tycker du?

Ja det är klart att det blir bättre för dom som kommer hit, men det blir ofta också sämre för oss.
Nej jag tycker inte de förtjänar det om de inte kan ordna det själva. Vet du ens vad förtjäna beryder? Att förtjäna nånting är inte att få saker gratis för noll effort.
Som du fått hela din uppväxt menar du? Jag tycker alla människor oavsett ursprung är värda lika mycket, tills motsatsen är bevisad. Och till skillnad från dig så pratar jag om människor som individer, inte som grupp.

Hoppas du håller bättre nivå än såhär i ditt nästa inlägg, annars är det ju inte så stor idé att svara.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Ok, här kommer lite chockerande läsning för Nationens Hjältar här inne:

Visst är det ett problem att arbetslösheten bland invandrare i Malmö är för hög, att räddningstjänsten attackeras och att det rånas och våldtas.

Jag tror inte det är för oss det är nyheter, om jag nu ska kalla mig hjälte - vilket är frestande.

Skriv ett brev till din kommunpolitiker eller något.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Kanon! Hade du bott i Sverige hade du kunnat hängt med mig till bulten och delat ut pamfletter om vikten av att hålla hastigheten! :) Jag litar på att du gör gott på din sida pölen istället.

Det finns väl massor med motorcyklister som engagerar sig i ökad trafiksäkerhet.
Mer än vad man kan säga om de hundratusentals muslimer som man inte hör ett knyst av när det mördas och skändas i deras religions namn. Men när vi snackar rondellhund eller jete TaRvLiGGa Guantanamo-vakter, då jädrar ryter de till. :lol
 

Bacchus

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2005
Ort
Inte ute
Hoj
en liter twin
bara njuter av det jag lyckat fått genom eget slit och svett... och njuter varje gång grannarna åker sakta förbi mitt hus och tittar på min familj, och mig, och man kan se hatet i deras ansikten.. varför JO, mitt hus är det finaste i området, min bil är finare och dessutom har jag en hoj som dom sett, men det bästa av allt är jag är hälften så gammal som dom..
Flest prylar när man dör vinner,eller?
Va e de för speciellt m en R6.....?
 

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
kan inte hålla mig längre, vet att inga argument eller vetenskaplig fakta hjälper. är man en egoistisk liten typ som skyller allt på invandrare, eller har propaganda trådar för mccain eller hyllar SD i smyg.

"jag råkade höra några blattar snacka skit om mitt sverigen"

kom igen för fan!!

Hur många i SD är fläckfria, dom har fan problem att hitta folk som företräda dom pga av alla jävla brott dom begått.
Är det såna svenska ni ser upp till och vill ha som företrädare, är det såna som är den ultimata svnsken vi blattar ska efterfölja.. men då så vad fan klagar ni på??

Det är ingen klyscha att dom flesta av oss sköter oss, jag har inte en prick inte ens fått fortkörningsböter.. helt otrolig egentligen för vid min ålder borde jag ha redan våldtagit era systrar för länge sen.. fattar inte vad det är för fel på mig...konstigt att jag förmodligen tjänar dubbelt så mycket som flera av er gaphalsar och betalar mer än dubbelt så mycket skatt än er, likaså min fru och mina 40 syskon.. för vi är många som bekant... eftersom vi har det lite svårare än er och kämpar lite mer.. pga av såna som er som kastar våra ansökningar. Vilket resulterar i att vi blir ganska framgångsrika. Många av oss många fler än ni tror.. är betydligt bättre småföretagare.. varför?

jo för det gnälls inte så fort det blir lite jobbigt och dom hemska 8 timmarna gått... när mina svärföräldrar kommer hem svettiga från sin restaurang jobbat i 18 timmar i sträck, men med sitt leende i behåll. kan jag inget annat än tycka lite synd om såna typer som er..

för det såna som er som sitter på deras pubar, super beter er som svin klappar till era brudar och nån annan stackare som råkade gå förbi.. och det är ni som sitter och klagar på att ibland tar vi allt som ni har och ibland gör vi ingenting... sen står ni där fattiga efter att ni har spenderat varenda krona på öl, och kallar ahmed för blattejävel och repar hans fina bmw som han slitit häcken av sig för att få.. samtidigt som han betalat mer i skatt än era föräldrar nånsin gjort. För dom sitter också i sina fikarum på jobbet och klagar på att det minsann har blivit stresigt i sverige och hur ska vi göra för att jobba mindre men få mer i lön, och själklart är det alltid en liten misslyckad bitter människa där som kläcker, "är det inte hemsk vad som sker i rinkeby?" "inte för att jag är rasist, men.." sen är det igång..

jag är så fruktansvärt less på det snacket, det handlar alltid i grund och botten att man har misslyckats själv, och kan inte nå det man vill. JOBBA för helvete och skaffa det ni vill, förverkliga era drömmar så ska ni se att livet blir så mycket trevligare och gladare.. där man inte behöver gå och störa sig på alla ahmed som våldtar och kör fina bilar..

jag vet! jag är dryg, blatte och skriver inte alltid politiskt korrekt, men jag hatar inte er som ni hatar oss.. bara njuter av det jag lyckat fått genom eget slit och svett... och njuter varje gång grannarna åker sakta förbi mitt hus och tittar på min familj, och mig, och man kan se hatet i deras ansikten.. varför JO, mitt hus är det finaste i området, min bil är finare och dessutom har jag en hoj som dom sett, men det bästa av allt är jag är hälften så gammal som dom.. och blatte! jag kan inte annat än att le och vinka till dom..:D

-när ni slutar att åka till u länder och våldta fattiga barn
-när ni slutar att ösa vapen ut i världen..
etc.. då kan jag förstå att ni klagar.. titta på er själva innan ni kastar sten..



:klappar :klappar :klappar :klappar :klappar
 

idris

Ny medlem
Gick med
17 Oct 2007
Ort
Järfälla
Hoj
S1000RR
bara njuter av det jag lyckat fått genom eget slit och svett... och njuter varje gång grannarna åker sakta förbi mitt hus och tittar på min familj, och mig, och man kan se hatet i deras ansikten.. varför JO, mitt hus är det finaste i området, min bil är finare och dessutom har jag en hoj som dom sett, men det bästa av allt är jag är hälften så gammal som dom..
Flest prylar när man dör vinner,eller?
Va e de för speciellt m en R6.....?

:confused: svårt att fatta eller??
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
kan inte hålla mig längre, vet att inga argument eller vetenskaplig fakta hjälper. är man en egoistisk liten typ som skyller allt på invandrare, eller har propaganda trådar för mccain eller hyllar SD i smyg.

"jag råkade höra några blattar snacka skit om mitt sverigen"

kom igen för fan!!

Hur många i SD är fläckfria, dom har fan problem att hitta folk som företräda dom pga av alla jävla brott dom begått.
Är det såna svenska ni ser upp till och vill ha som företrädare, är det såna som är den ultimata svnsken vi blattar ska efterfölja.. men då så vad fan klagar ni på??

Det är ingen klyscha att dom flesta av oss sköter oss, jag har inte en prick inte ens fått fortkörningsböter.. helt otrolig egentligen för vid min ålder borde jag ha redan våldtagit era systrar för länge sen.. fattar inte vad det är för fel på mig...konstigt att jag förmodligen tjänar dubbelt så mycket som flera av er gaphalsar och betalar mer än dubbelt så mycket skatt än er, likaså min fru och mina 40 syskon.. för vi är många som bekant... eftersom vi har det lite svårare än er och kämpar lite mer.. pga av såna som er som kastar våra ansökningar. Vilket resulterar i att vi blir ganska framgångsrika. Många av oss många fler än ni tror.. är betydligt bättre småföretagare.. varför?

jo för det gnälls inte så fort det blir lite jobbigt och dom hemska 8 timmarna gått... när mina svärföräldrar kommer hem svettiga från sin restaurang jobbat i 18 timmar i sträck, men med sitt leende i behåll. kan jag inget annat än tycka lite synd om såna typer som er..

för det såna som er som sitter på deras pubar, super beter er som svin klappar till era brudar och nån annan stackare som råkade gå förbi.. och det är ni som sitter och klagar på att ibland tar vi allt som ni har och ibland gör vi ingenting... sen står ni där fattiga efter att ni har spenderat varenda krona på öl, och kallar ahmed för blattejävel och repar hans fina bmw som han slitit häcken av sig för att få.. samtidigt som han betalat mer i skatt än era föräldrar nånsin gjort. För dom sitter också i sina fikarum på jobbet och klagar på att det minsann har blivit stresigt i sverige och hur ska vi göra för att jobba mindre men få mer i lön, och själklart är det alltid en liten misslyckad bitter människa där som kläcker, "är det inte hemsk vad som sker i rinkeby?" "inte för att jag är rasist, men.." sen är det igång..

jag är så fruktansvärt less på det snacket, det handlar alltid i grund och botten att man har misslyckats själv, och kan inte nå det man vill. JOBBA för helvete och skaffa det ni vill, förverkliga era drömmar så ska ni se att livet blir så mycket trevligare och gladare.. där man inte behöver gå och störa sig på alla ahmed som våldtar och kör fina bilar..

jag vet! jag är dryg, blatte och skriver inte alltid politiskt korrekt, men jag hatar inte er som ni hatar oss.. bara njuter av det jag lyckat fått genom eget slit och svett... och njuter varje gång grannarna åker sakta förbi mitt hus och tittar på min familj, och mig, och man kan se hatet i deras ansikten.. varför JO, mitt hus är det finaste i området, min bil är finare och dessutom har jag en hoj som dom sett, men det bästa av allt är jag är hälften så gammal som dom.. och blatte! jag kan inte annat än att le och vinka till dom..:D

-när ni slutar att åka till u länder och våldta fattiga barn
-när ni slutar att ösa vapen ut i världen..
etc.. då kan jag förstå att ni klagar.. titta på er själva innan ni kastar sten..


Dessa rasister...
 

Mr.Q

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2008
Ort
Linköping
Hoj
Suzuki RMZ 450
kan inte hålla mig längre, vet att inga argument eller vetenskaplig fakta hjälper. är man en egoistisk liten typ som skyller allt på invandrare, eller har propaganda trådar för mccain eller hyllar SD i smyg.

"jag råkade höra några blattar snacka skit om mitt sverigen"

kom igen för fan!!

Hur många i SD är fläckfria, dom har fan problem att hitta folk som företräda dom pga av alla jävla brott dom begått.
Är det såna svenska ni ser upp till och vill ha som företrädare, är det såna som är den ultimata svnsken vi blattar ska efterfölja.. men då så vad fan klagar ni på??

Det är ingen klyscha att dom flesta av oss sköter oss, jag har inte en prick inte ens fått fortkörningsböter.. helt otrolig egentligen för vid min ålder borde jag ha redan våldtagit era systrar för länge sen.. fattar inte vad det är för fel på mig...konstigt att jag förmodligen tjänar dubbelt så mycket som flera av er gaphalsar och betalar mer än dubbelt så mycket skatt än er, likaså min fru och mina 40 syskon.. för vi är många som bekant... eftersom vi har det lite svårare än er och kämpar lite mer.. pga av såna som er som kastar våra ansökningar. Vilket resulterar i att vi blir ganska framgångsrika. Många av oss många fler än ni tror.. är betydligt bättre småföretagare.. varför?

jo för det gnälls inte så fort det blir lite jobbigt och dom hemska 8 timmarna gått... när mina svärföräldrar kommer hem svettiga från sin restaurang jobbat i 18 timmar i sträck, men med sitt leende i behåll. kan jag inget annat än tycka lite synd om såna typer som er..

för det såna som er som sitter på deras pubar, super beter er som svin klappar till era brudar och nån annan stackare som råkade gå förbi.. och det är ni som sitter och klagar på att ibland tar vi allt som ni har och ibland gör vi ingenting... sen står ni där fattiga efter att ni har spenderat varenda krona på öl, och kallar ahmed för blattejävel och repar hans fina bmw som han slitit häcken av sig för att få.. samtidigt som han betalat mer i skatt än era föräldrar nånsin gjort. För dom sitter också i sina fikarum på jobbet och klagar på att det minsann har blivit stresigt i sverige och hur ska vi göra för att jobba mindre men få mer i lön, och själklart är det alltid en liten misslyckad bitter människa där som kläcker, "är det inte hemsk vad som sker i rinkeby?" "inte för att jag är rasist, men.." sen är det igång..

jag är så fruktansvärt less på det snacket, det handlar alltid i grund och botten att man har misslyckats själv, och kan inte nå det man vill. JOBBA för helvete och skaffa det ni vill, förverkliga era drömmar så ska ni se att livet blir så mycket trevligare och gladare.. där man inte behöver gå och störa sig på alla ahmed som våldtar och kör fina bilar..

jag vet! jag är dryg, blatte och skriver inte alltid politiskt korrekt, men jag hatar inte er som ni hatar oss.. bara njuter av det jag lyckat fått genom eget slit och svett... och njuter varje gång grannarna åker sakta förbi mitt hus och tittar på min familj, och mig, och man kan se hatet i deras ansikten.. varför JO, mitt hus är det finaste i området, min bil är finare och dessutom har jag en hoj som dom sett, men det bästa av allt är jag är hälften så gammal som dom.. och blatte! jag kan inte annat än att le och vinka till dom..:D

-när ni slutar att åka till u länder och våldta fattiga barn
-när ni slutar att ösa vapen ut i världen..
etc.. då kan jag förstå att ni klagar.. titta på er själva innan ni kastar sten..

Du själv skriver er, dom, vi, ni. Är det helt plötsligt olika grupper osv ?

Så man glömmer bort att många invandrare våldtar bara för man jobbar hårt och har möjlighet att köpa det man vill ha ?

Förstår inte vart du vill komma !!
 

idris

Ny medlem
Gick med
17 Oct 2007
Ort
Järfälla
Hoj
S1000RR
Nejdå.jag fattar..
Att du är en dryg jäkel som sätter dig på höga hästar o rackar ner på andra oliktänkande m styva tillmälen.
Sur för att du bara har en R6?

tror snarare att du är lite bitter över din moppe.. tråkigt.
visst är det jobbigt med puckade och dryga inlägg.... från en jävla massa smygrassar, som aldrig skulle våga säga ett knyst i det verkliga livet, men här gömda bakom ett forum kan dom snacka.. ingen ide att ödsla tid på att få er att fatta!

:rofl :lol :rofl
Jag skrattar så jäkla sällan på riktigt när jag läser här.

Tack. :D

kul för dig! varsågod min lille vän, du som är pro israel och kallar folk för antisemiter, men själv är fet rasse.. hur går det ihop?? :va men blir inte särkilt förvånad...
 
Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
kul för dig! varsågod min lille vän, du som är pro israel och kallar folk för antisemiter, men själv är fet rasse.. hur går det ihop?? :va men blir inte särkilt förvånad...

Du är ju en parodi på dig själv. Ung, dum och från förorten.
I samma mening lyckas du få in att du är förvånad över något (hur går det ihop??) för att sedan direkt fortsätta med att du inte blir förvånad. :lol

För övrigt är jag varken fet eller "rasse".
Men jag gillar att du tror det för det verkar störa dig. :)

Hur går det med judehatet i moskén förresten, säljer du några kassetter? :D

Edit:
Respekthugrig är du också, man ska respektera dig. Dina grannar ska respektera dig. Det är viktigt. Bilen ska vara fin. Guldkedjan tung. :lol
 
Last edited:

Majkie

It's not bragging if you can back it up.
Gick med
18 Feb 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Fnatti
Många av oss många fler än ni tror.. är betydligt bättre småföretagare.. varför?

Frågan är vilka du åsyftar med "ni"?

fattar inte vad det är för fel på mig...konstigt att jag förmodligen tjänar dubbelt så mycket som flera av er gaphalsar och betalar mer än dubbelt så mycket skatt än er, likaså min fru och mina 40 syskon.. för vi är många som bekant... eftersom vi har det lite svårare än er och kämpar lite mer.. pga av såna som er som kastar våra ansökningar. Vilket resulterar i att vi blir ganska framgångsrika.

Du gör en skillnad på "oss" och "ni". Oavsett vart man kommer ifrån så finns det människor som vill lite mer än andra. Men att koppla ihop det med vart man kommer ifrån är på samma nivå som SD:s åsikter.

-när ni slutar att åka till u länder och våldta fattiga barn
-när ni slutar att ösa vapen ut i världen..
etc.. då kan jag förstå att ni klagar.. titta på er själva innan ni kastar sten..

"Ni"? ->
konstigt att jag förmodligen tjänar dubbelt så mycket som flera av er gaphalsar och betalar mer än dubbelt så mycket skatt än er, likaså min fru och mina 40 syskon..

En fråga jag alltid ställt mig är hur det kommer sig att Sverige alltid kopplas ihop med västvärlden som en del i kuggen och del i krigen som förs. Men att man aldrig kopplar ihop länderna i mellanöstern?
När du säger "när ni slutar att åka till u länder och våldta fattiga barn", så menar ni alltså att Sverige och västvärlden gör detta.
Då kan jag samtidigt påstå att Jordanien hade del i anfallet på WTC 2001?
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Ja, det jag skrev skjöt ju uppenbarligen kilometervis över ditt huvud. Det var just därför jag inte ville ha en filosofisk diskussion med dig, vill du kan vi ta den över PM, när du nyktrat till.

Skjöt du kilometervis över mitt huvud när du skrev att det är en slump att vi är födda i sverige? Ja jösses. Du vill inte ta vad du kallar för en filosofisk diskussion, men du vill att jag ska redogöra i detalj allt vad Kommunism är? :tummenupp

Tja, kommunismen är ju mycket mer än så. Men visst, jag tycker inte du förtjänar att leva i Sverige mer än Ahmed.

Detsamma.

Det där är ju så felaktigt att jag får lust att sluta diskutera med dig. Försöker du vinna lite kändispoäng? All uppmärksamhet är bra uppmärksamhet?

Nånting säger mig att jag inte behöver kändispoäng här. Jag återkommer om en stund med ett citat där du utryckligen säger att du inte upplever några problem mad dagens invandring.

Men om hon blir våldtagen av dig eller någon i din familj, då kommer jag resonera likadant.

Det kommer du säkert. Men jag hoppas att du inser att med ens 1% våldtäkter utförda av invandrare så ökar chansen att just din dotter blir våldtagen över huvudtaget. Och nu är det ju lite mer än 1% av våldtäkterna som utförs av just invandrare.

Jag tycker vi kan ta det när de kommer hit. För även om du verkar tro det så fostras faktiskt inte invånarna i andra land till att bli banditer, vandaler och våldtäktsmän. De flesta sköter sig jävligt bra, och att förebygga något genom att straffa en majoritet tycker inte jag är en så bra idé, tycker du?

Ehm du menar "straffar" som att inte ge dom våra surt förvärvade slantar i bidrag? Ja det finns ju andra länder i världen de kan prova hos då?
Men det är väl som nån annan skrev här förut, undras varför de just kommer till Sverige av alla länder de måste passera i Europa? Kanske beror på att de andra länderna inte är så dumma i huvudet att de låter sig luras så lätt som vi gör. Eller de kanske är jEtTedumma i de andra länderna?

Som du fått hela din uppväxt menar du? Jag tycker alla människor oavsett ursprung är värda lika mycket, tills motsatsen är bevisad. Och till skillnad från dig så pratar jag om människor som individer, inte som grupp.

Som jag fått i arv av mina förfäder ja. Min uppgift är att förvalta den välfärden och ge den vidare till mina barn. Och dina. Och tydligen resten av världens också om man ska lyssna på dig.

Hoppas du håller bättre nivå än såhär i ditt nästa inlägg, annars är det ju inte så stor idé att svara.

Det är ingen som tvingar dig att svara, vet du ;)
 
Last edited:
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top