Invandrare/Utlänningar

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Ort
Malmö
Hoj
För farligt..
ALLA som måste ha folk bakom sig och söker sig till grupperingar för att bli starka e svaga människor..



TRO MIG....10 utlänningar slåss ALDRIG mot 10 svenskar....men däremot gärna 10 vs.1..



nja... så pass smart att jag köper min dyrt beskattade sprit jag:tummenupp



tänk va lätt man blir en måltavla för att man inte för en AFApropaganda:tummenupp

ville mest få igång en debatt:tummenupp :tummenupp
Tro MIG: 10 svenska skinskallar slåss ALDRIG mot 10 utlänningar.

Du är så tröttsam.
 

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
Tro MIG: 10 svenska skinskallar slåss ALDRIG mot 10 utlänningar.

Du är så tröttsam.

TRO mig.. 10 utlänningar slåss ALDRIG mot 10 SVENSKAR...

åter..skinnskallar....ofta folk som håller ihop i grupper... ofta mobbingoffer från skolan...

pratar om medelsvensson nu:tummenupp gärna i 30-35årsåldern.. de står upp för sig..

antar att du slagits mot de "rakade" pojkarna???

jag ser inget fel rent genetiskt på invandrare...MEN mentaliten o attityden hos dem e ofta sne... ta seden dit du kommer... gör man de så slipper man problem som segregration och arbetslöshet..
 
Last edited:

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Ort
Malmö
Hoj
För farligt..
TRO mig.. 10 utlänningar slåss ALDRIG mot 10 SVENSKAR...

åter..skinnskallar....ofta folk som håller ihop i grupper... ofta mobbingoffer från skolan...

pratar om medelsvensson nu:tummenupp gärna i 30-35årsåldern.. de står upp får sig..
Okejdå, du verkar leva i en bisarr värld, händer det ofta att 10-medelsvensson i 30-35 årsåldern slåss mot 10 utlänningar i din värld?
 

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
Okejdå, du verkar leva i en bisarr värld, händer det ofta att 10-medelsvensson i 30-35 årsåldern slåss mot 10 utlänningar i din värld?

nä..ofta e "offren" fulla 20åringar på väg hem från krogen... dispyten brukar börja med att nån kallar svenskens flicka för nåt olämpligt... sen pga alkoholen så väljer svenskens av ren självrespekt att fälla en lika nedlåtande kommentar till utlänningen..

sedan ska ju självklart det slåss.... spelar ingen roll om de slåss en mot en...man börjar inte fälla nedlåtande kommentarer mot folk...vare sig man e svensk eller utlänning...:mad:
 

crossniklas

Scooterbög
Gick med
27 Feb 2005
Ort
Norrort
Hoj
SR172
Ja vad ska man säga, senast i helgen blev en tjejkompis våldtagen... ja de två hette iaf inte Gustav Svensson.

Sen är jag då inte rasist. Har just börjat nytt jobb, där många inte heter Lena Gustavsson eller Gustav Svensson, utan mer Ibrahim. Talar lika bra svenska som mig och är världens människor! Mer sånt istället tack! :tummenupp
 

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Ort
Malmö
Hoj
För farligt..
Jag tycker du är något på spåret nu! :fakta

deadhorsebeat_2.gif
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
nä..ofta e "offren" fulla 20åringar på väg hem från krogen... dispyten brukar börja med att nån kallar svenskens flicka för nåt olämpligt... sen pga alkoholen så väljer svenskens av ren självrespekt att fälla en lika nedlåtande kommentar till utlänningen..

sedan ska ju självklart det slåss.... spelar ingen roll om de slåss en mot en...man börjar inte fälla nedlåtande kommentarer mot folk...vare sig man e svensk eller utlänning...:mad:

Det hände faktiskt mig en gång. Skolavslutning och jag hade en och annan öl innanför västen. En invandrarkille ropade något efter mig, jag hörde inte riktigt vad han skrek, men ropade glatt detsamma tillbaka. Rusande kommer han mot mig, medan han svär och skriker och undrar varför jag kallat hans mamma för hora. Det var tydligen det han alltså kallat min mor för. :rolleyes: Han stod och gormade en massa, gjorde lite utfall medan hans kompisar stod och skrattade. Sedan gick de. När de kommit en bit bort skrek han något och jag sade detsamma och så började det om igen. :gnissla
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Är det nån härinne som emotsätter sig att en invandrare/flykting som våldtar skall visas på dörren?

Isf skulle jag vilja veta hur ni resonerar.
 

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
Jag tycker du är något på spåret nu! :fakta

för att??? jag fäller inga nedlåtande kommentarer mot nån enskild person.. sen om nån tar åt sig så e det deras problem...:tummenupp

Det hände faktiskt mig en gång. Skolavslutning och jag hade en och annan öl innanför västen. En invandrarkille ropade något efter mig, jag hörde inte riktigt vad han skrek, men ropade glatt detsamma tillbaka. Rusande kommer han mot mig, medan han svär och skriker och undrar varför jag kallat hans mamma för hora. Det var tydligen det han alltså kallat min mor för. :rolleyes: Han stod och gormade en massa, gjorde lite utfall medan hans kompisar stod och skrattade. Sedan gick de. När de kommit en bit bort skrek han något och jag sade detsamma och så började det om igen. :gnissla

men du fattar vä att han får säga så...han har ju haft det svårt ju...:va :va
 
Last edited:

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Ort
Malmö
Hoj
För farligt..
Är det nån härinne som emotsätter sig att en invandrare/flykting som våldtar skall visas på dörren?

Isf skulle jag vilja veta hur ni resonerar.
Ja, är invandraren/flyktingen svensk medborgare så ska han/hon åtnjuta samma skydd som oss andra. Skulle vi ändra lagen så vi kan skicka iväg alla oavsett medborgarskap om de våldtar så skriver jag på.
 

brollan.sthlm

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2007
Ort
söder om söder
Hoj
gsx 1195 rw
nä..ofta e "offren" fulla 20åringar på väg hem från krogen... dispyten brukar börja med att nån kallar svenskens flicka för nåt olämpligt... sen pga alkoholen så väljer svenskens av ren självrespekt att fälla en lika nedlåtande kommentar till utlänningen..

sedan ska ju självklart det slåss.... spelar ingen roll om de slåss en mot en...man börjar inte fälla nedlåtande kommentarer mot folk...vare sig man e svensk eller utlänning...:mad:

Förstår inte vad en del har svårt att acceptera olika åsikter.
Några här på SH tycker att vi har en fantastisk invandrar politik och att det fungerar så bra att vi borde annonsera i mellanöstern efter dom stackarna som är kvar där.
Så finns det några som tycker att det är dags att säga nej till en fortsatt invandring tills samhället (dvs vi ) har fått ordning på vår integrations politik så att alla kan få möjlighet att försörja sig själva, lära sig svenska (vilket är en förutsättning för att kunna få ett arbete), och på så sätt skaffa sig en valfrihet, var, hur vill vi bo, etc etc.
Ta seden dit du kommer det gäller alla oavsett vem du är och vart du åker, skulle alla göra det hade denna tråd inte existerat.
Är fortfarande INTE rasist,, tycker bara att man ska inte ta åt sig mer arbete än man klarar av, gäller både personer, företag och länder..
 

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
Är det nån härinne som emotsätter sig att en invandrare/flykting som våldtar skall visas på dörren?

Isf skulle jag vilja veta hur ni resonerar.

du verkar ju ha halva AFA här så...:va

fler än utlänningarna som älskar o skrika RASIST åt folk med en invandrarinställning som inte lirar ihop med deras ide...:va

Ja, är invandraren/flyktingen svensk medborgare så ska han/hon åtnjuta samma skydd som oss andra. Skulle vi ändra lagen så vi kan skicka iväg alla oavsett medborgarskap om de våldtar så skriver jag på.

OCH SKYLDIGHETER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Last edited:

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Ort
Malmö
Hoj
För farligt..
OCH SKYLDIGHETER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Många utropstecken, fick du en spasm eller blev du bara upphetsad för att du trodde du kom på något?

Vad får dig att tro att just invandrare med svenskt medborgarskap inte har samma skyldigheter som svenskar? Vad har en svensk för skyldigheter som inte en invandrare har?
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Är det nån härinne som emotsätter sig att en invandrare/flykting som våldtar skall visas på dörren?

Isf skulle jag vilja veta hur ni resonerar.

Nej och det gör inte våra domstolar heller.

Ca 30% av alla invandrare som begår brott utvisas.

Ett ganska rimligt antagande är att huvuddelen av alla brott är relativt lindriga mängdbrott som stölder, rattfylla, skattefusk, vårdslöshet i trafik, snatteri o.s.v....
....med den enkla matematiken kan man snabbt konstatera att vi trots allt utvisar en stor andel av de som begår grövre brott...

Förstår du min lilla utläggning eller skall jag göra en illustration i paint som förklarar saken?!
 

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
Syftade snarare på ditt lilla konstaterande i ett mer allmängiltigt perspektiv...

alla får en personlig bedömning av mig... men det räcker med att nån gapar för att jag ska se ner på den människan...

det e inte så svårt att uppföra sig...

det e inte så svårt att ge fan i att kaxa mot andra...

det e inte så svårt att inte behöva ha allas respekt o att folk ska kliva undan bara för att den personen råkar kunna slåss etc.

jag vill hellre att folk ska heja på mig för att de tycker att jag e en reko kille...än att folk ska vara rädda för mig...
 

Kuritas

Mansplaining MC
Gick med
19 Apr 2005
Ort
Lomma, född i Sthlm
Hoj
Kawasaki VN1600 2003
Är det nån härinne som emotsätter sig att en invandrare/flykting som våldtar skall visas på dörren?

Isf skulle jag vilja veta hur ni resonerar.

Jag tycker att personer som inte är svenska medborgare och begår brott skall kunna utvisas. Och just det sker ju också med jämna mellanrum, så på den punkten kan vi vara nöjda.

I övrigt håller jag med Stoffer. Svenskt medborgarskap = EN uppsättning rättigheter/skyldigheter.

Edit: Såg just att kommunist-korvis redan svarat, fast bättre.
 
Last edited:

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
Många utropstecken, fick du en spasm eller blev du bara upphetsad för att du trodde du kom på något?

Vad får dig att tro att just invandrare med svenskt medborgarskap inte har samma skyldigheter som svenskar? Vad har en svensk för skyldigheter som inte en invandrare har?

jobba...:tummenupp

e det gamla AFAnerven som svider vid sådana tillfällen? :va

ha ha fegis tog du bort inlägget:D :D

FÅR CITERA STOFFER: tror du e en reko kille...bara har otur när du tänker..

SVAR: mitt tänkande får väl stå för mig... sen att jag har ett civilkurage som gör att jag mer än gärna lägger mig i en orättvis "diskution" gör väl att jag hamnat i desto mera trubbel....:pannkyss
 
Last edited:
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top