Starstriker
Som man googlar får man svar
Salted JÄVLA caramel...
Det är ingen trend längre utan ganska etablerat. Kom in i matchen.
Salted JÄVLA caramel...
Trend eller etablerat, who gives a fsck! Själv kör jag två "tjejhojar" - som det förmodligen köps en till av ikväll - och körs hem - klädd med Ecco-nät-jympa, hantverkarbyxor, bomberjacka (tyvärr finns de bara med insydda skydd) och snikigaste integralen och Held's tunnaste kängruhandskar. Försöker hålla mig så långt bort ifrån trendighet och etablerat som möjligt, alltid retar det nån - det är min trend - som hållit under 44 års mc-körning.
/60-plussaren som startar dagen med att lyssna på "La Grosse Radio Metal" http://hd.lagrosseradio.info:8248/
En annan irriterande trend att att vi alla som hänger här börjar bli gubbar, jag inkluderad. Bara en massa vresiga inlägg om att allt var bättre förr, blandat med inlägg om kängor, verktyg och andra gubbigheter.
Så jag klarar mig nog under radarn ett par år till, sedan är det bara att köpa rutig keps och käpp direckt
Glöm inte flanellskjortan med bröstficka för glasögonen.
Ja, jag har också noterat att en del andra meddlemmar på forumet har blivit gubbgamla.En annan irriterande trend att att vi alla som hänger här börjar bli gubbar, jag inkluderad. Bara en massa vresiga inlägg om att allt var bättre förr, blandat med inlägg om kängor, verktyg och andra gubbigheter.
Salted JÄVLA caramel...
Det är ingen trend längre utan ganska etablerat. Kom in i matchen.
Ja, jag har också noterat att en del andra medlemmar på forumet har blivit gubbgamla.
Så var det inte förr...
Irriterande.
Jag har ju inte ens börjat med glasögon än, men när det är dags så ska jag ha såna där clip-on solglasögon som går att fälla upp, och jag kommer aldrig att fälla ner dom...
Överkursen är när man står och viftar med plånboken och undrar varför det inte piper. Tills kassörskan säger "vi har tyvärr inte blipp".Håll fram kortet, vänta tills det piper och avlägsna sedan kortet.
Överkursen är när man står och viftar med plånboken och undrar varför det inte piper. Tills kassörskan säger "vi har tyvärr inte blipp".
Flytt har de dagar när man kunde ha alla sina kort i plånboken. Nu ska det vara ett kort i plånboken, ett kort i mobilfodralet och ett kort någon helt annan stans för att inte kortterminalen ska bli grinig.
Visst, man skulle kunna ha alla korten i plånboken. Men då måste man ju ta ur de för att blippa. Och då försvinner halva grejen med den kontaktlösa betalningen.
Trenden att i annonser skriva "bud med rätt att neka". Varför lägga in en sån brasklapp?
Det är klart som fan du har rätt att neka, du äger det du försöker sälja.
Allt ska vara så nödvändigt nu för tiden, vafan då för?
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|