Nja, jag tror nog att Tor Henning, Storsvennarna och några andra av mina norska classic racing kompisar kan tänka sig att ingå i den norska avdelningen av BG supporterklubben. Ni norrmän äger ju som bekant både skidspår och backar så då kanske det går att acceptera att svenskarna är snabbare runt Isle of Man för tillfället?Er jeg eneste medlem i den norske fanklubben?
Fifan,#20 og 40,det er imponerende.
Tack, det är aldrig för sent att bli ett Isle of Man-fan!Shit vilken kul läsning!
Att jag inte tittat i denna tråd tidigare?
Riktigt trevlig läsning från Daltons.
Och ett stort grattis till din ranking Björn!
Nix, det är bråda dagar med allt just nu då TT snart är här. Har ägnat hela dagen åt att maila med olika instanser på ön om boende och annat som måste fixas och nästa vecka drar jag över på egen hand med flyg för en "pre check" av ön.Helt fantastisktmed din ranking.
Det kommer att bli så roligt att åter igen följa din framfart på ön.
Inte så jäkla många dagar kvar nu innan vi åker.
Någon gång under lördag eftermiddag och söndag morgon 5-6/3 2016 passerade den här tråden 500 000 besökare! Då detta skrivs står räknaren på 500 507!
Jag vet inte vem som var besökare 500 000 men visst är det fantastiskt!
Kanske var det under vår trevliga träff för petrol heads i Örebro på lördagskvällen? Se #2552 på sidan 86.
83 dagar till träningen börjar för The TT 2016!!!
Jag är en av 29 som redan har bokat resan 2017.
Det går ju inte att missa tillfället att få kolla på, när du helladdad sladdar runt med elhojen på ön.
Det är ju bra att ni redan nu kablar ut införmationen,så folk kan säkra en plats till 2017.
Tillströmningen av supportrar som vill med,kommer säkert bli enorm.
Eftersom Jompa bett om hjälp med RD motorn får du lite svar av mig:Fick ni ihop RD:n?
Hakan föll dock ner i bröstkorgen (på ett sätt som nära nog fick mig att tappa luften) när jag upptäckte att jag till i år tagit mig hela vägen in i första startgrupp som det brukar heta på slalomspråk. Jag har nämligen tilldelats just startnummer 20 i min huvudklass för året, Lightweight!!! Det är inte bara en stor ära utan betyder även att jag inte behöver kämpa lika hårt under träningsveckan (läs: ta lite mindre risker) för att kvala till mig en konkurrensduglig position i fältet.
I Supersport klassen har jag bevisligen också tagit ett rejält kliv uppåt på rankingstegen då jag förbättrat mig från nr 72 ifjol till nummer 40 i år, och detta alltså bland världens bästa real road racing-förare i den klassen!
Hur mycket landar BG supporterresan på ca, med boend och resa?
Är sugen, men måste kolla upp budget inför 2017.
Som hockey-farsa och med en nyfödd hemma så räknar man kronor och ören nuförtiden..
Tack tack!
Har mailat Peter nu.
Haha..Och ta med dig familjen nu när du har möjlighet att inte behöva köra hojen till ön.
Haha..
Ja, jag önskar att vi hade haft råd.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |