Det är rätt många som skriver att de aldrig vill ha barn. Jag är lite nyfiken på hur ni motiverar det? Är det svenssonlivet eller? Jag är nämligen rätt övertygad om att det inte behöver bli så tråkigt och inrutat som det verkar vara för så många, men så styr jag över min egen tid för det mesta också iofs.
Det är en kombination av vad du och Teo skriver.
Skulle man ens seriöst börja tänka tanken så skulle man ha ihop det med en brud som är perfekt, och du nämnde ju oddsen själv, en på miljonen
Oddsen talar emot helt enkelt.
(och som filmklippet tidigare påpekade; det är jäkligt fel och synd det, för mina och hennes gener är ju några av dom bästa att föra vidare, medan gula blend-rökande WT förökar sig som satan i brist på andra tidsfördriv/intressen)
Det skulle kunna ske med rätt tjej, men jag har inte och tänker inte ha förväntningarna på det, då blir man bara besviken när man inte prickar den där en på miljonen - och hojen (Kajsa "Tindra" Månsson, KTM) gör mig aldrig besviken, och när hon och jag sexar så finns det ingen risk för "oops"-avkommor haha)
Kanske blir för personligt men ställer frågan ändå:
Jörgen Karlsson (m.fl.) har du/ni haft några förhållanden och provat på, eller direkt insett att tvåsamhet osv. inte är något för er!? (börjar själv känna behov av mer egentid och "ensamhet")