Har varit där en gång då Jag skulle till metro och övertalades av en "kompis"
att komma in en snabbis och hälsa. Väl inte kommer han fram och säger - tack, skithygglo! med ett hånsmile och försvinner bort sen. Strax efter dyker en lätt påstridig "Gittan 49" med alkokropp (bastant torso med smala armar/ben) och tror sig ha goda chanser. Jag lämnar GJ för att aldrig återvända.
"kompisen"
hade haft henne på sig hela kvällen men sedan sagt till henne att -Min bror kommer snart och han är inne på lite äldre damer, Jag kan styra upp åt dig...
Visst, Jag tvivlar inte på alla dessa storys om folk som finner meningen i livet med en bajsdvärj i famnen men då skiljer sig mina kriterier för att leva med någon kopiöst mot gemene man. Folk (givetvis med undantag) verkar kunna leva med andra bara de delar intressen och inte väcker direkt avsky.
Jag har många kompisar som lever med cheyer (samt ett par tvärt om) de mig veterligen (enl utsago) inte älskar och bara finner sig i det.
För mig är ett förhållande lika avlägset som en unge om det inte är quinnan i mitt liv. Det ska vara tonårsförälskelse livet ut, annars kan det vara. Vet att det finns då Jag har varit där
och det kan vara så att de flesta inte träffat denne och lyckligt omedvetna bara kör på.
Kan även vara så att "Denne" representeras av det där äpplet man inte ska äta av då en helt ny palett av känslor dyker upp och måhända man är bättre utan dessa men nu har man "åkt dit" en gång och vet hur det kan och ska vara så då nöjer jag mig inte med annat än det.
Kontentan är väl att jag är mer mot barn med fel tjej än barn i sig.