Jag är rädd för kvinnor!

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
varför ska det motiveras?

Vill inte på nåt sätt påskina att det måste bevisas för att de ha fel, om du uppfattar det så. Den som inte vill vill inte, och behöver inte, men som jag skrev så är jag nyfiken varför man så starkt känner att man verkligen aldrig vill ha ungar.

Teos resonemang är lätt att förstå, så känner nog de flesta med någorlunda intelligens. Man vill inte blanda ut sina gener med nåt skit. Inte minst ur ett biologiskt perspektiv, från djurlivet, kan det förklaras. Framförallt vad gäller honorna. Sen är det möjligt att den sk biologiska klockan ändå sätter detta ur spel.

Jag kunde absolut inte tänka mig att skaffa barn innan men har hela tiden vetat att jag ändå vill ha det senare. Inte att jag aldrig nånsin vill ha det.

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Visst kan kvinnor vara otäcka, men när man betänker alternativet så vette fan.....

Bifogat

• cvgbfgh_1176727461.jpg
    cvgbfgh_1176727461.jpg
    27.2 KB · Visningar: 30

ddaannnnee

Medlem
Gick med
14 Aug 2003
Hoj
f800gs-10 +640SM -05 +GPZ900r-88
Vill inte på nåt sätt påskina att det måste bevisas för att de ha fel, om du uppfattar det så. Den som inte vill vill inte, och behöver inte, men som jag skrev så är jag nyfiken varför man så starkt känner att man verkligen aldrig vill ha ungar.

Skulle vilja vända på resonemanget... Känner inte starkt att jag INTE vill ha barn. Problemet är att jag inte öht känner nån längtan alls efter att HA barn.

Är väl bra om de som verkligen vill ha barn o inte kan tänka sig ett liv utan skaffar, men vi som inte är så bör nog låta bli... eller?
Tror att alldeles för många skaffar barn bara för att "man ska".

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Snart kommer kvinnan i artikeln att oanonnserat tjuvsluta med p-pillren och sedan en morgon vid frukostbordet utbrista.
-Jo, älskling. Jag är med barn

Min tjej hävdar, trots alla mina protester, att det här med att skaffa barn är hennes beslut (jag har tydligen inget att säga till om) och att hon ska, när hon känner sig redo, låta plocka ut p-staven utan att tala om det för mig... Kommer vara jävligt noga med att kontrollera hennes vänsterarm framöver...

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Min tjej hävdar, trots alla mina protester, att det här med att skaffa barn är hennes beslut (jag har tydligen inget att säga till om) och att hon ska, när hon känner sig redo, låta plocka ut p-staven utan att tala om det för mig... Kommer vara jävligt noga med att kontrollera hennes vänsterarm framöver...

Fi fan. Gör slut, rädda dig själv. Är hon så tokig i den frågan kan du bara haja hur det blir längre fram med mödravårdsgrupper och skit.

Jag tror ärligt Jag börjar tappa suget på tjejer helt faktiskt.

Teo. numer nadasexuell.

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym

Kvinnor brukar uppskatta om man lagar mat åt dem, och då finns det ju
alltid risk att det slinker ner ett eller annat p-piller i maten.
(Och blir du sen tvungen att dumpa henne kan du ju alltid klämma på dina
egna bröst istället. :) )

zippo500

Medlem
Gick med
13 Apr 2008
Hoj
RD 350
Som Jag känner handlar det om att Jag inte vill ha barn med vem som helst i första hand och är då klart hellre utan. Något som inte verkar spela större roll för övriga pöbeln representerade av "Linda 28" och "Lars 34" (som cyklar med hjälm) i Jacobsberg.

:D De träffades nog på examensprovet o blev imponerade av varandras betyg,

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Det är bara att börja träna. Redan nu. Helst senast igår.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*

vilken respekt din tjej har för dig och din åsikt. :tummenupp

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Skulle vilja vända på resonemanget... Känner inte starkt att jag INTE vill ha barn. Problemet är att jag inte öht känner nån längtan alls efter att HA barn..

Vända och vända. Samma sak, andra ord. Sen är ju det faktiskt inte samma sak som att aldrig vilja ha barn, bara för att man inte just nu har nån längtan att ha barn. Det kan ju faktiskt ändra sig. Hur många tror du inte det är som sagt som du? Särskilt när de är unga. Hur gammal du är vet jag förvisso inte.

Är väl bra om de som verkligen vill ha barn o inte kan tänka sig ett liv utan skaffar, men vi som inte är så bör nog låta bli... eller?
.

Absolut, har jag sagt nåt annat?

Verkligen :rolleyes:

Dumpa henne Bush! Hon är inte värd dig och din klittstimulerande kalufs. :yoparty

Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
många brudar här som lägger fram en kontakt annons liknande recension av sig själva. jag är si å så. jag gör inte så. jag lagar mat och jag älskar motorer och om bla bla bla
jag haaatar att laga mat haha

haha en del har inte ens hoj ,hur bra e d likosom???????????

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Här är en påtvingad farsa... :hej
Ångrar verkligen inte min dotter och inte något jag vill ha ogjort, men 19 bast var lite tidigt, det hade gärna fått vänta 5-10 år....
Har även senare råkat ut för att en graviditet har använts som hot mot mig, att det minsann ska komma hem papper som jag ska skriva på o.s.v.
Dum som man varit så har man litat på att dom skött sina p-piller. Jag skulle gärna sterilicera mig, bara det gick att återställa...:gnissla

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Hon vill ha ungar och ger sig inte på den punkten... Vad ska jag göra liksom? Jag vill inte förlora henne (så tack men nej tack för tipset om att dumpa henne grabbar... Jag älskar henne, hon är det bästa som någonsin hänt mig. Hon har bara det stora felet att hon vill ha ungar till varje pris...) men jag vill verkligen inte ha barn heller... Och det verkar inte som om det går att övertyga henne om att barn är en dålig idé så... Du är chey, hjälp mig förstå hur fan ni tänker!:D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Hon vill ha ungar och ger sig inte på den punkten... Vad ska jag göra liksom? Jag vill inte förlora henne (så tack men nej tack för tipset om att dumpa henne grabbar...) men jag vill verkligen inte ha barn heller... Och det verkar inte som om det går att övertyga henne om att barn är en dålig idé så... Du är chey, hjälp mig förstå hur fan ni tänker!:D

vad ska jag hjälpa dig med? du vet redan hur hon tänker. :näsblod du vet att din tjej inte är den enda tjejen på denna planeten? taskigt att säga så kanske men just det här med barn är inte något en person bestämmer över utan man ska vara två om det. ett förhållande handlar om respekt och förståelse för varandra, din tjej verkar inte fatta något av det.

hur gammal är du bushman? hur gammal är din tjej? vad vill du med ditt liv? fundera lite på vad du vill sen kommer du förhoppningsvis fram till något smart. :tummenupp

Tycker det är fruktansvärt egoistiskt och omoget att tänka så som din tjej gör.

Lycka till med vilket val du än gör. :krama

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Hon vill ha ungar och ger sig inte på den punkten... Vad ska jag göra liksom? Jag vill inte förlora henne (så tack men nej tack för tipset om att dumpa henne grabbar... Jag älskar henne, hon är det bästa som någonsin hänt mig. Hon har bara det stora felet att hon vill ha ungar till varje pris...) men jag vill verkligen inte ha barn heller... Och det verkar inte som om det går att övertyga henne om att barn är en dålig idé så...

Att rasta lillkillen med jämna mellanrum hos samma hona, helt utan konsekvenser och sporadiska psykbryt är tyvärr ingen rättighet.

Du får sexstrejka eller tvångsmata henne med de små pengabesparande pillren helt enkelt.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO