Rammstein
Bättre fly än illa fäkta.
Utan mina glösögon såg jag inte att det var två polisen, utan trodde att det var ett par rullskidåkare med klassiska gula västar.
Last edited:
Utan mina glösögon såg jag inte att det var två polisen, utan trodde att det var ett par rullskidåkare med klassiska gula västar.
Du tror en polis skulle ta sig tid att ge oss tips och råd om hur man undviker polisen?
Tydligen viktigare att få fast fartåkare än hojtjuvar. När dom jagade zx:s Bimota igår så fick dom order av vakthavande att lägga av när det gick i 160.... Men det var ju bara en pundare som åkte på en snodd hoj. Han är för övrigt känd av polisen.
Du betalar min lön!
Jag är inte säker, men vad jag har hört så är det väl redan ett förslag... Annars kan vi snart anställa "lapplisor" som poliser och samtidigt införa provision i polislönen på samma sätt...
Det är sånt som gör att folk tror på de sjukaste sakerna.Jag är inte säker, men vad jag har hört så är det väl redan ett förslag
som håller på att diskuteras av polisen att införa provisionsbaserad lön... :suck:
Vet du vad det sjuka är... Dom använder sporthoj.com som bevis material i förundersökningar! Det finns en lirare här i stan som kör lättmc men hadr trimmat upp den duktigt mycket. Dom hade kopierat texter där han berättade vilka trim han hade osv...
Intressant hur många som avskyr polisen.
Men jag antar att ni som säger att poliser är avskum o.s.v. inte ringer efter de när hojen är stulen?
Jävla hycklare...
Nej, jag är inte polis.
Ja, jag smiter också.
Det var jag som sköt Palme
Va? Nä, nu skämtar du väl?? Inte finns det väl något filmbevis? Någon som har filmat när polisen har jagat... Näääääää så kan väl inte någon ha gjort, vad hemskt...
Men jag såg en hjälm i ett glasskåp...
Lär dig förstå sarkasm.ska du låtsas förstå men ändå inte ok
föresten hur kan en polis hänga på ett outlaw-forum
vad menas med "hjälm i ett glasskåp"?
///
Intressant hur många som avskyr polisen.
Men jag antar att ni som säger att poliser är avskum o.s.v. inte ringer efter de när hojen är stulen?
Jävla hycklare...
Nej, jag är inte polis.
Ja, jag smiter också.
Man är tvingad av försäkringsbolaget att göra en polisanmälan om hojen blir snodd. I övrigt är väl inte snuten till nå´n hjälp vid så´na tillfällen...?
Man är tvingad av försäkringsbolaget att göra en polisanmälan om hojen blir snodd. I övrigt är väl inte snuten till nå´n hjälp vid så´na tillfällen...?
Nej, för dom har fullt up att jaga moppe-pojkar.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|