Jagad av polisen

Caribia

www.potatoesmc.com
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Sollentuna
Hoj
Suzuki SV650S K1
Kanske man gör men man ska inte förvänta sig någon vettig hjälp från varken polis eller domstol!! - Då poliskåren består av inkompetena människor med maktbehov och mindervärdeskomplex, och olle rattfyllerist av domstolen får 1 månad i fängelse.

Ja och det vet ju du :pannkyss
 

4:20

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Ort
Överallt..
Hoj
Såld: ZX6RR "BanEdition" lolz RVF NC35 *såld
Självklart så behövs inte trafikpolisen.......men den där rattfyllan som körde ihjäl din dotter/son/fru/man etc...:confused:

Sluta gnälla på polisen, en vacker dag så behöver ni dom:mad:


Det har jag aldrig sakt, visst behövs dom, men dom ska ge fan i moppe-pojkarna.

och föresten, vem har pratat om rattfylla?
 

Caribia

www.potatoesmc.com
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Sollentuna
Hoj
Suzuki SV650S K1
Det har jag aldrig sakt, visst behövs dom, men dom ska ge fan i moppe-pojkarna.

och föresten, vem har pratat om rattfylla?

JAG!!!! Pratade om rattfylla, tog det som ett ex eftersom folk är så allergiska mot poliser och att dom inte behövs:huvet

När det gäller moppe-pojkar så får dom gärna låsa in dom och kasta bort nyckeln för alltid, är så himla less på dom och deras moppar så jag :kulspruta


Men annars så är min dag bra, hur är din:)
 

4:20

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Ort
Överallt..
Hoj
Såld: ZX6RR "BanEdition" lolz RVF NC35 *såld
Sitter på jobbet, atm, så min dag är inge bra just nu. :huvet

men blir bättre när man kommer hem, då man kan slänga av sig alla kläder och springa naken i köket. :D
 

Pizzabagarn

Guest
Nynnar på...........jag blir hellre jagad av vargar..............
 

KJECOP

Guest
Sitter på jobbet, atm, så min dag är inge bra just nu. :huvet

men blir bättre när man kommer hem, då man kan slänga av sig alla kläder och springa naken i köket. :D
Ja men då gör du som jag, fast jag har förstås betalt när jag går och viftar med batongen... Muhahahahahaha... :lol (Öh...?? Vad nu detta har med ämnet att göra...??)
 

Tommy.exe

Guest
JAG!!!! Pratade om rattfylla, tog det som ett ex eftersom folk är så allergiska mot poliser och att dom inte behövs:huvet

När det gäller moppe-pojkar så får dom gärna låsa in dom och kasta bort nyckeln för alltid, är så himla less på dom och deras moppar så jag :kulspruta


Men annars så är min dag bra, hur är din:)

Har du tänkt på att folk kanske bildar sig en uppfattning baserad på egna erfarenheter? Dom kanske inte fått hjälp när dom behövt den, och sedan fått böter för småsaker, av just dom som inte hade resurser att hjälpa dom...

Alla poliser är inte idioter. Men en stor del av trafikpoliserna är det, enligt min uppfattning såklart. Självklart finns det undantag. Tror det finns ett i den här tråden faktiskt.

Men jag tror att det ar en speciell sorts människor som söker sig till just trafikpolisen. Hur är man funtad om man vill ha ett jobb som går ut på att hitta fel och skriva böter? Jag skulle bli helt knäckt av det......
Fy fan för att fara omkring och sudda bort folks leenden dagarna i ända.

Man ska inte ta livet så jävla allvarligt.. å ja kör hur fort ja vill, när ja vill. Oavsett skyltning. Ja, jag vet bäst själv. Vad harry haffa tror sig veta skiter jag helt och fullt i......

Och moppepojkarna vill förmodligen låsa in dig å kasta bort nyckeln...
 

Caribia

www.potatoesmc.com
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Sollentuna
Hoj
Suzuki SV650S K1
Man ska inte ta livet så jävla allvarligt.. å ja kör hur fort ja vill, när ja vill. Oavsett skyltning. Ja, jag vet bäst själv. Vad harry haffa tror sig veta skiter jag helt och fullt i......

Och moppepojkarna vill förmodligen låsa in dig å kasta bort nyckeln...

Ja kör så fort du vill, det är ju onödigt att tänka på alla andra i trafiken:kryckor
 

Tommy.exe

Guest
Ja kör så fort du vill, det är ju onödigt att tänka på alla andra i trafiken:kryckor

Du kan komma och moralisera när jag av oaktsamhet/för hög fart eller på annat sätt framkallat fara för annan. Det är fullt möjligt att köra för fort utan att vara vårdslös.

Släpp sargen föffan :)
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Min skylt ligger bra i garaget.

Nu slipper man hembesök som man fick förra året med lappar och grejer i brevlådan om att man hade för liten nummerskylt och grejer, orka.

Nu ska jag betala min bot jag fick för 3 veckor sen när jag blev stoppad av en konstapel på hoj som tyckte det var lite olämpligt att köra utan skylt.

Ja, jag är jättesmart. :hej
 

Brink_of_Sweden

All.Cops.Are.Bastards
Gick med
27 Jan 2005
Ort
Somewere...
Hoj
Yamaha YZF R1 -08
Min skylt ligger bra i garaget.

Nu slipper man hembesök som man fick förra året med lappar och grejer i brevlådan om att man hade för liten nummerskylt och grejer, orka.

Nu ska jag betala min bot jag fick för 3 veckor sen när jag blev stoppad av en konstapel på hoj som tyckte det var lite olämpligt att köra utan skylt.

Ja, jag är jättesmart. :hej

lite nyfiken...hur mkt blev boten på?? (för det va endast plåten du blev fälld på lr hur??) :gnissla
 

4:20

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Ort
Överallt..
Hoj
Såld: ZX6RR "BanEdition" lolz RVF NC35 *såld
Ja men då gör du som jag, fast jag har förstås betalt när jag går och viftar med batongen... Muhahahahahaha... :lol (Öh...?? Vad nu detta har med ämnet att göra...??)

bara du håller den i styr och inte slår mig med den så är jag nöjd..:D
 

N00b

Sneaky SOB
Gick med
11 Jun 2008
Ort
malmø
Hoj
Honda CB1100 SF X-11
Och moppepojkarna vill förmodligen låsa in dig å kasta bort nyckeln...

Ser bara en lösning på detta. En show down!

Hur många moppefuckon krävs det för att sänka ett MCfuckon?
Om MCfuckonet inte får köra ifrån dom små rackarna, naturligtvis har moppenfuckona hjälmen ovan för öronen. Kan det bli en fair fight?:näsblod
 

V4N

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2008
Ort
Göteborg
Hoj
1997 HONDA CBR1100XX
asgarv

Har du tänkt på att folk kanske bildar sig en uppfattning baserad på egna erfarenheter? Dom kanske inte fått hjälp när dom behövt den, och sedan fått böter för småsaker, av just dom som inte hade resurser att hjälpa dom...

Alla poliser är inte idioter. Men en stor del av trafikpoliserna är det, enligt min uppfattning såklart. Självklart finns det undantag. Tror det finns ett i den här tråden faktiskt.

Men jag tror att det ar en speciell sorts människor som söker sig till just trafikpolisen. Hur är man funtad om man vill ha ett jobb som går ut på att hitta fel och skriva böter? Jag skulle bli helt knäckt av det......
Fy fan för att fara omkring och sudda bort folks leenden dagarna i ända.

Man ska inte ta livet så jävla allvarligt.. å ja kör hur fort ja vill, när ja vill. Oavsett skyltning. Ja, jag vet bäst själv. Vad harry haffa tror sig veta skiter jag helt och fullt i......

Och moppepojkarna vill förmodligen låsa in dig å kasta bort nyckeln...






:D :D :D :yoparty
sicken urladdning på känslor......d gillar vi :D :D :D :yoparty

Det är ganska uppenbart varför folk söker sig till att bli poliser. Visserligen finns det avslappnade poliser (som kjellcrocop)..som förmodligen aldrig har haft ett mindervärdeskomplex eller bara rentav INTE njuter av att fimpa leenden...MEN dom e jääävligt fååå....typ en halvpromille av snutskaran som är MÄNNISKOR.
Det är just den minipromillen som gör att jag personligen ger varje snut en chans att bevisa sig...

Har ett fint exempel på snutgrisfan :

Sommarn -03 blev jag av med körkortet för fortkörning...
när jag satt i piketbilen och väntade på info från snuten som höll i lasern så
så sticker en äldre polis in huvudet i bilen och frågar med stor entusiasm : 'har han prövotid kvar ?' nee svarade han som satt med mig...
Gubben kollar mig i ögonen med sin dumma blick och säger 'fan oxå'...och försvinner lika hastigt.


snacka om att jag hade lust o va 'stökig' och bjuda på en 'knogmacka'...med topping :yoparty
 

addex

OFF
Gick med
10 Sep 2007
Ort
gävle, sthlm
Hoj
hemlig
:D :D :D :yoparty
sicken urladdning på känslor......d gillar vi :D :D :D :yoparty

Det är ganska uppenbart varför folk söker sig till att bli poliser. Visserligen finns det avslappnade poliser (som kjellcrocop)..som förmodligen aldrig har haft ett mindervärdeskomplex eller bara rentav INTE njuter av att fimpa leenden...MEN dom e jääävligt fååå....typ en halvpromille av snutskaran som är MÄNNISKOR.
Det är just den minipromillen som gör att jag personligen ger varje snut en chans att bevisa sig...

Har ett fint exempel på snutgrisfan :

Sommarn -03 blev jag av med körkortet för fortkörning...
när jag satt i piketbilen och väntade på info från snuten som höll i lasern så
så sticker en äldre polis in huvudet i bilen och frågar med stor entusiasm : 'har han prövotid kvar ?' nee svarade han som satt med mig...
Gubben kollar mig i ögonen med sin dumma blick och säger 'fan oxå'...och försvinner lika hastigt.


snacka om att jag hade lust o va 'stökig' och bjuda på en 'knogmacka'...med topping :yoparty

Japp känner igen samma visa de vill bara jävlas o sätta dit en 99.9% iaf
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top