Till er som tycker jag är en fitta bla bla.
Ni sitter framför era datorskärmar och har aldrig varit med om något liknande. Jag agerade iaf. Tror du itne jag fattade att det var de som hade stulit grejorna när en springer så fort min far frågar det så är det fan ni som borde arkebuseras.
Trött på alla jävla moraltanter hit eller dit. Jag gjorde som jag gjorde, ni hade väl suttit gömda i bilen och tagit regnummret och ringt till polisen. De hade varit långt långt iväg när polisen väl hade kommit fram till er.
Vi lyckades få fast dem och kommer även återfå allt vi blev av med då det hittades i deras bil.
Jag har bott i det kvarteret i 20 år. Jag vet vilka som hör hemma där och vilka som inte gör det.
Hade det varit bättre om tillhygget hade varit en hammare? Bara för att det är lagligt att ha i bilen?
Dem sitter inne och det är tack vare mig och min far. Händer det fler gånger så ska jag så klart bara låta dem ge sig iväg. Annars är man ju helt sjuk i huvudet. Jag står för vad jag har gjort, sen vad en del av er sig rör mig inte. Ni var inte där!
Sen får jag tacka de som tycker jag gjorde rätt!
Får hoppas jag gjorde rätt med "de" och "dem". Är inte så haj på det
Om detta nu är sant är du och din far värre ute än de två tjuvarna.
Envarsingripande har sina begränsningar.
Att du dessutom slår med batong mot en drogad, stillastående man (som enligt din text inte visat tecken på aggressivitet) - Extremt jävla fegt av dig. Kan du inte ta en fight som en riktig man så ger du fan i det. Inte f!tta sig som någon gårdare!
Bönder!
Slå du en riktigt drogad person med nävarna så får du hålla på länge innan han inte klarar resa sig. Du har ingen rätt att uttala dig, du var ej där och kan tydligen inte sätta dig in i situationen.