Till er som tycker jag är en fitta bla bla.
Ni sitter framför era datorskärmar och har aldrig varit med om något liknande. Jag agerade iaf. Tror du itne jag fattade att det var de som hade stulit grejorna när en springer så fort min far frågar det så är det fan ni som borde arkebuseras.
Trött på alla jävla moraltanter hit eller dit. Jag gjorde som jag gjorde, ni hade väl suttit gömda i bilen och tagit regnummret och ringt till polisen. De hade varit långt långt iväg när polisen väl hade kommit fram till er.
Vi lyckades få fast dem och kommer även återfå allt vi blev av med då det hittades i deras bil.
Jag har bott i det kvarteret i 20 år. Jag vet vilka som hör hemma där och vilka som inte gör det.
Hade det varit bättre om tillhygget hade varit en hammare? Bara för att det är lagligt att ha i bilen?
Dem sitter inne och det är tack vare mig och min far. Händer det fler gånger så ska jag så klart bara låta dem ge sig iväg. Annars är man ju helt sjuk i huvudet. Jag står för vad jag har gjort, sen vad en del av er sig rör mig inte. Ni var inte där!
Sen får jag tacka de som tycker jag gjorde rätt!
Får hoppas jag gjorde rätt med "de" och "dem". Är inte så haj på det
Slå du en riktigt drogad person med nävarna så får du hålla på länge innan han inte klarar resa sig. Du har ingen rätt att uttala dig, du var ej där och kan tydligen inte sätta dig in i situationen.
Jo jag är väl medveten om det. Gjort är gjort vi får se var det leder........
Han va ju våldsam då e det nödvärn om de så e med en kastrull eller batong.
han hadde nog en pundar mejsel i handen så helt klart nödvärn
Finns många grejor man hade kunnat göra annorlunda, dock får man bara en chans och nu blev det som det blev.
De var rätt gjort ta dom hårt på en gång
På vilket sätt är jag dummare? Hade kanske varit hemma hos dig som dem hade varit nästa gång.
Herre gud vad har hänt med detta forum, hälften gnäller över att en jävla luffare får smaka batong. Ni suger.
De som skriver här lite rättrådigt vad man BORDE gjort har aldrig känt adrenalinet pumpa som det gör i såna lägen.
Trådstartaren hade säkert gjort på annat sätt OM betänketid funnits..
Fattar inte att det finns så många syltryggade töntar
JAG hade aldrig hämtat en fjäderbatong och slagit en människa som står silla och sluddrar.
JAG hade aldrig slitit upp dörren och sparkat och slagit en människa som sitter i bilen.
Inte heller slagit sönder halva bilen
Varför inte "bara" lägga ner killen, som står och sluddrar, på marken, och dra ut snubben som sitter i bilen och hålla kvar båda så gott det går tills polisen kommer.
Känns rätt värdelöst att börja misshandla folk oavsett vad deras gärning är. Man lägger sig bara på deras nivå och blir man åtalad själv så känns det lite som om att det är de som vinner.
Givetvis bra att dessa människor blir gripna.
JAG hade aldrig hämtat en fjäderbatong och slagit en människa som står silla och sluddrar.
JAG hade aldrig slitit upp dörren och sparkat och slagit en människa som sitter i bilen.
Varför inte "bara" lägga ner killen, som står och sluddrar, på marken, och dra ut snubben som sitter i bilen och hålla kvar båda så gott det går tills polisen kommer.
Känns rätt värdelöst att börja misshandla folk oavsett vad deras gärning är. Man lägger sig bara på deras nivå och blir man åtalad själv så känns det lite som om att det är de som vinner.
Vill först bara säga till trådskaparen: Helt rätt gjort, kunde fan inte gjort det bättre själv. Polisen i detta landet är bara makt kåta idioter(dom flesta iallafall) och hjälper en mer sällan än ofta när det behövs.
E det bara jag som tycker att det borde göras något åt den ständigt återkommande debatten om dessa jävla moraltanter, dom sabbar ju var och varanna tråd. Hoppas allt löser sig för trådskaparen och hans far....
Skummade först igenom lite snabbt och följde sen med i inläggen ett tag, för att sedan läsa igenom med lite mer eftertanke o kritisk syn, kom då fram till att du nog kan bli en hyffsad författare, men jag tvivlar starkt på berättelsens verklighetsanknytning.
Fan att inte du var där som hade skött det så snyggt. Kan jag få ditt nummer så jag kan ringa dig nästa gång det händer något. Du vet ju precis hur man skall göra.
öppna ögonen så kanske även du ser hur sverige ser ut i dag eller åk med en patrull en kväll så får du lite verklighet sen kan du komma å vara kritisk.
Om du bara visste "lille" man.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |