Jakt på Mc-tjuvar!

Status
Ej öppen för fler svar.

Dioxin

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2004
Ort
Borås
Hoj
Aprilia RSV Factory
Läste precis din berättelse om vad som hände och hur du och din farsa hanterade situationen plus polisens insats.
Oavsett hur det hela slutar med tjuvarna så ska ni ha all beröm för agerandet :tummenupp
Jag är stolt över er iaf :)

Hoppas det löser sig för det bästa.

Mvh
Dio
 

BananBosse

Bosse Bus, lekfarbror -Svineri MC
Gick med
2 Jun 2007
Ort
Vassmolösa
Hoj
KTM 660, KTM 540 2t under renovering!Nu även en CBR 954 för sakens skull.Och en CRF 450 -07 för fun.
Bra gjort, kontentan e ju att hojen finns kvar...eller hur, sen kan alla moralfittor dra åt helvete:)
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Jag tycker du gjorde hel rätt:) Visst vem skulle inte bli förbannad om sin farsas hojj blir stulen, och som ni säger "Det är lätt att vara efterklok". Men man tänker inte så mkt i dom situationerna. keep up the good work:D:yoparty
Och ni behöver ju inte klaga på att dom inte va säkra på att de va dom som stulit hojjen, utan dom agerade som dom gjorde och det visade sig att det va dom pundarna som hade stulit hojjen:D Ni gjorde helt rätt:D


Det är såna som du å din far som gör samhället tryckt:D
 
Last edited:

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Sverige ser ut som det gör idag för de som sitter vid makten är såna jävla fittmoralkärringar som inte kan öppna upp ögonen och se verkligheten, utan ser allt som rätt o fel ur deras moral och de livet de växt upp i på rosa moln i nån jävla sagovärld. vakna upp och se verkligheten, eran moral har inte hjälp till så värst bra så knip käft och låt de som har bollar sköta sitt.

än en gång tycker jag det var så jäkla bra gjort av dig klimax.

fan man borde starta en organisation som åker land o rike o rensar upp pundarfan och andra löstfolk som kostar samhället en massa pengar och det är tack vare moralfittorna som sitter vid makten.
 

KlimaX

Träsmak?
Gick med
25 Jan 2006
Ort
Osby
Hoj
Z1000 -09
Skall klargöra att motorcyklen är upphittad och KNUTEN till pundarna.

Allt som blev taget från min bil och min fars bil hittades i deras bil.

Så att dem är guilty är det ingen tvekan om.
 

roke

På jobbet är det jag som bestämmer hemma
Gick med
20 Jun 2007
Ort
Roslagen
Hoj
ingen
Sverige ser ut som det gör idag för de som sitter vid makten är såna jävla fittmoralkärringar som inte kan öppna upp ögonen och se verkligheten, utan ser allt som rätt o fel ur deras moral och de livet de växt upp i på rosa moln i nån jävla sagovärld. vakna upp och se verkligheten, eran moral har inte hjälp till så värst bra så knip käft och låt de som har bollar sköta sitt.

än en gång tycker jag det var så jäkla bra gjort av dig klimax.

fan man borde starta en organisation som åker land o rike o rensar upp pundarfan och andra löstfolk som kostar samhället en massa pengar och det är tack vare moralfittorna som sitter vid makten.
Jaaa.
Låt oss börja om.:rolleyes:
 

Bifogat

  • 87894.jpg
    87894.jpg
    23.5 KB · Visningar: 98

wallbanger

Ny medlem
Gick med
10 May 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Fireblade -92
Jaaa.
Låt oss börja om.:rolleyes:

Det är ändå sjukt att drägg som orsakar så mkt skada för gemene man och kostar samhället massa pengar bara släpps om och om igen. Det går ju inte att komma åt dem! Man kanske inte behöver taga dem av daga men lite tvångsbehandling på någon diger instution hade inte varit fel.
 

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Ort
Idyllen
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Fint gjort. Vet aldrig hur man själv reagerar från gång till annan. Varit med om liknande situationer och då är det lätt att adrenalinet börjat pumpa och man letar hårda saker att slå med.
 

Dominator-Rocks

Guest
metallica_-_kill_em_all-front.jpg
 

Terra Pefften

Borrarn
Gick med
16 Aug 2008
Ort
Ektorp
Hoj
-08 R1200GS
Lite korkat.

Att tillstå(erkänna) i ett öppet forum att du har begått brott,du får väl hoppas att åklagaren inte är medlem på SH.
Friskt vågat hälften vunnet dock
Hoppas att farsans handled läker ihop bra så att han kan fotsätta åka hoj.:tummenupp :D :yoparty
 

raveper

Mc Förare
Gick med
17 Jan 2007
Ort
Borås
Hoj
Hojlös
Sverige ser ut som det gör idag för de som sitter vid makten är såna jävla fittmoralkärringar som inte kan öppna upp ögonen och se verkligheten, utan ser allt som rätt o fel ur deras moral och de livet de växt upp i på rosa moln i nån jävla sagovärld. vakna upp och se verkligheten, eran moral har inte hjälp till så värst bra så knip käft och låt de som har bollar sköta sitt.

än en gång tycker jag det var så jäkla bra gjort av dig klimax.

fan man borde starta en organisation som åker land o rike o rensar upp pundarfan och andra löstfolk som kostar samhället en massa pengar och det är tack vare moralfittorna som sitter vid makten.


Då skulle man aldrig bli färdig.. Kan undra hur många % bara på sporthoj.com som är eller har gjort något kriminellt.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top