TIG-Svetsarn
Kvalitetsmedveten
Då skulle jag nog rådna eller hur
Skulle tro det ja,
när sanningen närmar sig.
Då skulle jag nog rådna eller hur
Om du bara visste "lille" man.
Till trådskaparen: Helt otroligt vilket agernade!
Jag hade aldrig vågat göra något liknande när det väl händer, Däremot så tänker man att man skulle göra något liknande om situationen skulle uppstå, men jag skulle som sagt inte våga
Du borde få medalj!
Skulle tro det ja,
när sanningen närmar sig.
Näää skulle inte tror de men men
varför tror du inte på va han skriver
Förlåt om vi fick Er att vara tvunga att försöka byta synvinkel, förstår om det är jobbigt och svårt att behöva försvara ett handlande som inte bara är olagligt utan farligt för en själv. Ber om ursäkt för att jag satte dig i den situationen.
Ni får lägga som förslag att det skapas ett underforum där de som klassas som moraltanter inte kan komma in, skulle vara mycket bättre kanske för det är ju lättare att diskutera om alla håller med en.
Att sen som några sätta likhetstecken mellan att vara feg och att inte hetsa upp sig utan att tänka innan man handlar roar mig kungligt.
Ja jag skulle också bli sne om nån rånar mig men jag skulle inte riskera livet i en biljakt med pundare eller i slagsmål med dom.
Sen kan jag berätta att även om en pundare inte känner smärta så bra så kan ett slag mot skallen med en batong orsaka en hjärnblödning som tar livet av honom och då klassas det som dråp eller mord.
Varför inte? Dom åker dit på bilinbrott, bilstöld, hojstöld mm, men samtidigt kan dom anmäla nån för misshandel och få lite skadestånd, det är dom inte sena att nappa på! Är det något pundare är bra på så är det att dra in deg till sitt missbruk! Och för all del att undvika saker som gör att dom inte kan få en sil.varför skulle dom åka fast? tjuvarna skulle ju säkert polisanmäla dom?
Kan bara börja med att säga rätt och pundarna.
Men det sorgliga är ju hur denna historia kommer att sluta.
Trådskaparen torskar för misshandel och får betala skadestånd till pundarna som ju försökte fly från två galningar.
Motorcykeln är fortfarande försvunnen så att dessa pundare snott hojen vet vi inte. Om hojen hittas och har pundarnas fingeravtryck så kommer pundarna säga att att dom såg den och klämde lite på den.
Sedan torskar pundarna i bästa fall för häleri eftersom dom ju inte erkänner bilstöld. Dom har ju bara lånat bilen av sin polare Lasse som dom ju dessutom inte känner efternamnet på. Att nyckeln var underlig är ju inget konstigt på en gammal bil
Sedan läggs alla deras brott ihop och dom får mängdrabatt och nån månads vilkorlig dom med en knarkpolare som övervakare
Det sorgliga är ju att det är i princip så det fungerar i Sverige. Pundarsvinen kan i princip göra vad de vill, stjäla vad de vill och när de väl åker dit för något så är de ute på gatan igen inom ett par dagar. Väl där så börjas det om igen som om inget hade hänt.
Ni som hyllar det här så vansinnigt, hur hade ni reagerat om ni hade varit ute å strosat, med en ryggsäck, precis i närheten av en kille som precis upptäcker att hans bilstereo är snodd. Han kanske går fram å frågar vad ni har i ryggsäcken tom. Då måste det ju vara helt ok att han slår till er med ett järnrör i skallen om ni inte vill svara på det? Ja menar, ni var ju i närheten, och vill inte berätta vad ni har i ryggsäcken!
då kommer det ut 2 suspekta personer från skogen som förövrigt såg helt nerknarkade ut, varpå den ena hade kamoflage-kläder och en stor ryggsäck på ryggen.
Fast hade man läst www.pundarforum.com så hade det å andra sidan stått
Det sorgliga är ju att det är i princip så det fungerar i Sverige. Sporthojsvinen kan i princip göra vad de vill, köra hur fort de vill, överallt och när de väl åker dit så är det böter och sen är de ute på gatan igen. Väl där så börjas det om igen som om inget hade hänt.
PS, länken funkar inte för mig, konstigt...
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|