Ser jag en kontroll så försöker jag göra den mötande hojen uppmärksam på detta genom att blinka med ljuset eller på nåt annat sätt. Men oavsett vilket så hälsar jag på alla. Dock så har de riktigt coola killarna som kör runt på blymoppar och massa fransar o coola dödskallar på ryggen inte lika stor lust att heja på mig. Kommer till o med på mig ibland när jag kör bil att jag hälsar på hojar. Men då är det f-n ingen som hälsar tillbaks.Mona skrev:2082253Jag hänger på den här tråden, för jag har en fråga:
JAG har fått lära mig att hälsningen till andra mc-åkare är ett tecken på att det INTE är fartkontroll längs vägen man åkt....?!?
Mao: hälsning - ös på. Ingen hälsning - ta det lugnt.
Är det fel...?
Fast jag tycker förstås att det är trevligast när man hälsar, oavsett anledning sas!
rocketer skrev:2072438Ser ut och vara många därute som tappat en utav det trevligaste grejerna med att äga en hoj.
Gustav1 skrev:2071780Ibland hälsar jag till och med på mopeder.
Jag råkade hälsa på nån moppe för nån dag sen, satan vad förvånad han blev! Men han hejade faktiskt tillbaka!lerox78 skrev:2082536ja va fan dom e lika och går det bara fort så blir man ju lurad.....hehe men men det e trevligt ch så ska man ju hälsa....bära väst folk jag inte hälsar på för dom e ju "kalla och coola" så där vet man ju att dom inte hälsar..hahaha
Ni som inte hälsar på "väst-folket", när ska ni haja att det är ni som gör att de inte hälsar på sporthojsåkare ?lerox78 skrev:...bära väst folk jag inte hälsar på för dom e ju "kalla och coola" så där vet man ju att dom inte hälsar..hahaha
War-psycho skrev:2082555Ni som inte hälsar på "väst-folket", när ska ni haja att det är ni som gör att de inte hälsar på sporthojsåkare ?
Som jag sagt tidigare så kör jag bägge typerna av hoj.
Och sporthojsåkarna är betydligt sämre att hälsa på mig när jag hör HD'n, än HD-åkare som inte hälsar när jag jag sitter på sporthojen.
Så sluta snacka skit om custom-folket, dom är iallafall inte sämre än sporthojsåkarna.
Det är ni som gör skillnad på folk & folk, som skapar denna differens.
Så kasta inte sten i glashus.
Ps. Idag hälsade två customgubbar på mig, (jag körde sporthoj), men inte den sporthojsåkare jag mötte.
Och eftersom du inte hälsar på "folk med väst" så tycker dom samma sak om dig, och slutar hälsa på sporthojar.lerox78 skrev:2082580som jag sa jag hälsade på alla....men en glidare utan väst hälsar jag på ..men ser jag någon med väst så aldrig att dom hälsar först och dessutom så är det 1 av 10 som hälsar tebax,,,så man vill inte köra hoj förbannad för att nån inte hälsar,,,,
War-psycho skrev:2082606Och eftersom du inte hälsar på "folk med väst" så tycker dom samma sak om dig, och slutar hälsa på sporthojar.
Thanks 4 proving my case...
Lynn skrev:2082621Jag hälsade på två customåkare när jag var ute i tisdags... men inte hälsade de tillbaka på mig
War-psycho skrev:2082606Och eftersom du inte hälsar på "folk med väst" så tycker dom samma sak om dig, och slutar hälsa på sporthojar.
Thanks 4 proving my case...
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |