Idag är det ta mig tusan min dag!
Det har varit en så bra dag hittills idag att jag knappt vet var jag ska börja, från början kanske! Vaknade av klockan 6:00 trycker på fel knapp och får sova ett par minuter till! Kommer upp ur sängen 6:14 lite för sent alltså. Men eftersom jag är så supersnabb så slår jag nytt rekord i påklädning och går till jobbet! Kommer fram med 9 minuters marginal! Oj vad fort jag går!
Tar det lite lugnt, väntar på frukosten, äter den, går på möte. Mötet var ett sånt där bra möte där man har något att göra, man är behövd liksom och det känns ju alltid bra! Kommer tillbaks till kontoret och börjar jobba, blir klar med ett jobb, yes! Börjar med nästa men blir avbruten av en JAS som tränar på uppvisningsprogramet utanför mitt fönster. Sätter mig tillrätta och avnjuter flyguppvisningen från min kontorsstol! Härligt! Helt otroligt vad det planet kan göra!
Lunchdags! Pasta och köttfärssås! Namsemums! En kopp te så man blir lite varm efter lunch, snacka skit med arbetskompisarna, surfa SH!
Till detta ska tilläggas att Pandora spelar bra musik mest hela tiden, det är CSI Miami på tv i kväll, som ska avnjutas på nya 32" platt-tvn! Lägenheten är nästan klar, det är snart helg och jag slipper sova ensam i natt!
Kram på er alla, hoppas ni har en lika bra dag som jag har!