Nursey
Utan lem
Men bara för att man gillar att göra saker för folk betyder det ju inte att man är en undergiven kuvad människa...
Nursey skrev:2518042Men bara för att man gillar att göra saker för folk betyder det ju inte att man är en undergiven kuvad människa...
GuW skrev:2518093Näe, det är just det feministpacket inte har fattat, om en kvinna VILL baka bullar åt sin man, så betyder det inte att hon är förslavad i hemmet.
Fast jag ska sluta hålla upp dörren åt kvinnor, eller hjälpa dom med barnvagnen i trappor, för gör jag det är jag säkert också ett offer för könsrollerna...
Eller ännu värre, jag rent av "cementerar kvinnornas underlägsenhet"
Jaja, jag är ju bara ett djur så...
Jag tycker det är underbart att en man håller upp dörren för en. Finner mej utmärkt i könsroller, accepterar att mannen oftast är starkare än mig och bättre på andra saker, han får gärna hålla upp dörren till mig och låna ut sin jacka, så bjussar jag på frulle på sängen och annat.Mackz skrev:2518120Då är jag nog också ett djur.
Jag tänker fortsätta att hålla upp dörren för fjällor, 97% av alla man håller upp dörren för uppskattar det säkert. De andra feministstackarna slänger jag gärna dörren i ansiktet på om dom känner sig bättre då.
Kawakex skrev:2518138Jag tycker det är underbart att en man håller upp dörren för en. Finner mej utmärkt i könsroller, accepterar att mannen oftast är starkare än mig och bättre på andra saker, han får gärna hålla upp dörren till mig och låna ut sin jacka, så bjussar jag på frulle på sängen och annat.
Mrs. Laphroaig skrev:2518420hopp.. gick ju bra å sova. FAN går ju inte !!!!!!!!!!!
RMT_Racing skrev:2518423Du som är i branschen borde ju kunna kirra sömntabletter? Eller kanske tom komma fram till varför du aldrig kan sova?
Bikerbitch skrev:2249515
Så, vad har hänt idag för roligt/jobbigt/lessamt/tråkigt?
GuW skrev:2517872Jag gillar tjejer med ring i näsan, fan bara en 20cm lång silverkedja i köksfläkten så står dom där dom ska
Nursey skrev:2518177Jag har inga krav på vad en kille skall göra eller inte göra (jag vet dock vad jag gillar och inte gillar ) men jag gillar inte att det nedvärderas av andra kvinns att man tycker om att sköta om sin kille (så som man själv och han gillar)...
Alla är vi olika.
Mitra skrev:2518436
Har aldrig nervärderat kvinnor som gillar att baka och pyssla. Mår man bra av det så är det bara att fortsätta Men skulle det vara ett krav så
Är mer emot att titta så duktig jag är som gör detta syndromet. Hoppsan där sprang jag in i väggen
Och detta är INTE riktat till någon här inne.
Nursey skrev:2518177Jag har inga krav på vad en kille skall göra eller inte göra (jag vet dock vad jag gillar och inte gillar ) men jag gillar inte att det nedvärderas av andra kvinns att man tycker om att sköta om sin kille (så som man själv och han gillar)...
Alla är vi olika.
Snail_shell skrev:2518536Med det vet du väl vännen att alla har inte dom kunskaperna som du har..
Å då blir andra kvinns avundsjuka..
Självklart är det lättare att klanka ner än att erkänna sina brister..
flugan skrev:2518429Jag drömde att jag skulle spy, när jag vaknade mitt i natten kändes det fortfarande som jag skulle spy, när jag åkte till jobbet var det rätt så OK men sen när jag väl var framme ville jag spy igen. Sen åt jag lunch, den var tråkig, när jag ätit färdigt kändes det som om jag skulle spy igen. Tankade upp en bil med diesel, blev åksjuk, kändes som jag skulle spy. När jag åkte hem var det rätt så OK, fast när jag kom hem kändes det som om jag skulle spy igen.
John skrev:2518393Jag har lite svårt att sova... har lite ont i kroppen.
Krashade med hojen idag. Klart snyggt dock, jag spärrade av Vasagatan i alla fall i 20 minuter eller nåt.
Ingen större skada skedd.. men nu tillhör jag skaran som har krashat.
Jag tycker som du... dessutom är jag nöjd med att stå i köket och baka medans karln fixar hojen..Kawakex skrev:2518138Jag tycker det är underbart att en man håller upp dörren för en. Finner mej utmärkt i könsroller, accepterar att mannen oftast är starkare än mig och bättre på andra saker, han får gärna hålla upp dörren till mig och låna ut sin jacka, så bjussar jag på frulle på sängen och annat.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|