Kära dagbok

Gossan

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2006
Hoj
Gsxr 750
Freeeeedag!!

TjoooHooo!

Då var det äntligen Fredag! Så j-kla gött! :Rockbanan
Jag har haft en sån underbar dag. Har fått reda på att jag får jobba kvar och att jag dessutom ska börja jobba på våran marknadsavdelnig, I like a lot!!! Sen så blev det också bestämt att jag & sambon ska flytta till en stoooooor jätta fin 3:a den 4:e november, det ska verkligen bli så kul!!
Ikväll blir det hemma mys, med bad och vin. Imorgon blir det party raj raj med gänget, har ju en massa att fira nu ju :fyllisar

Hoppas att det är fler som har haft en så grymmig dag som jag trots att det är Fredag den 13:e. :hoppa

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Slappa skrev:
2525482 Facket berättade för oss (vid ett stambyte) att man endast får bila 15 min om dagen alt 20 min effektiv tid, tror du cheferna blev glada?

15 min om dagen !? :rofl

Hur i helvete ska man då få något gjort?

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Gossan skrev:
2536347 TjoooHooo!

Då var det äntligen Fredag! Så j-kla gött! :Rockbanan
Jag har haft en sån underbar dag. Har fått reda på att jag får jobba kvar och att jag dessutom ska börja jobba på våran marknadsavdelnig, I like a lot!!! Sen så blev det också bestämt att jag & sambon ska flytta till en stoooooor jätta fin 3:a den 4:e november, det ska verkligen bli så kul!!
Ikväll blir det hemma mys, med bad och vin. Imorgon blir det party raj raj med gänget, har ju en massa att fira nu ju :fyllisar

Hoppas att det är fler som har haft en så grymmig dag som jag trots att det är Fredag den 13:e. :hoppa

GRATTIS, jag höll tummarna åt dig faktiskt :)

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Jaha ja, här blir man tvungen att boka upp en fredagskväll i tvättstugan då det är enda dagen man kan och så blir man utsatt för tvättstuge-ockupanter. Nog för att något kan ha hänt, men det är ändå irriterande.
Nåväl, tvätta ikväll, hojja imorrn. Men det lutar åt att det är sista helgen för i år. Jäkla jobb. :huvet

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Jonathan. skrev:
2536918 15 min om dagen !? :rofl

Hur i helvete ska man då få något gjort?

Det kan liksom vara värt det när du närmar dig 30 och dina armar värker så förbannat om vintern att du inte ens kan gå ut osv.

Bilmaskiner förstör ju kroppen efter ett tag!

newstead skrev:

Tappat lusten rent allmänt eller bara gatåkat? Tänkte eftersom du tagit licens!

Fattar inte hur intresset som man varit så inne i helt plötsligt blir så ointressant, har slutat följa motogp, hoj är inte längre det viktigaste i livet osv (som om de nån gång varit de)

Tänkte försöka mig på att se tjusningen i motard om de nu är möjligt!

Last edited:

Mrs. Laphroaig

Guest
Minimorran ? håller du tummarna nästa gång oxå ? för det gick ju faktiskt rätt så bra idag, nästa gång ska tanden ut med antibiotika innan och efter, lugnande, lustgas, sköterskans hand om ingen annan ställer upp :rolleyes:

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Slappa skrev:
2537896 Tappat lusten rent allmänt eller bara gatåkat? Tänkte eftersom du tagit licens!

Fattar inte hur intresset som man varit så inne i helt plötsligt blir så ointressant, har slutat följa motogp, hoj är inte längre det viktigaste i livet osv (som om de nån gång varit de)

Nej, jag menade att det bara är du som tappat lusten :)

Minimorran

Blivande miljonär
Gick med
7 May 2004
Hoj
Kawasaki zzr600
Mrs. Laphroaig skrev:
2537923 Minimorran ? håller du tummarna nästa gång oxå ? för det gick ju faktiskt rätt så bra idag, nästa gång ska tanden ut med antibiotika innan och efter, lugnande, lustgas, sköterskans hand om ingen annan ställer upp :rolleyes:

Jag satt och väntade på ditt inlägg igår.. var orolig för hur det hade gått! Skönt att det fungerade.. :)
Lustgas är bra, men sköterskans hand är nästan bättre.. Minns att jag kände mig som ett litet barn när hon tog min hand mellan sina och satt och pratade och klappade.. Jag, vet, det låter fånigt.. men jag tror att du Mrs.L förstår vad det betyder...:pannkyss
När blir nästa gång då??

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
Slappa skrev:
2537896

Det har helt enkelt blivit för mycket av det goda?
Jag känner exakt lika inför vintern och snöskotrar.
Inte lika roligt längre så jag tänkte ta time out en vinter för att få tillbaks det där riktiga suget.

Du kanske ska släppa taget helt om hojar, sen så märker du nån gång under de finaste sommardagarna ifall suget kommer tillbaks..

Mrs. Laphroaig

Guest
Minimorran skrev:
2538437 Jag satt och väntade på ditt inlägg igår.. var orolig för hur det hade gått! Skönt att det fungerade.. :)
Lustgas är bra, men sköterskans hand är nästan bättre.. Minns att jag kände mig som ett litet barn när hon tog min hand mellan sina och satt och pratade och klappade.. Jag, vet, det låter fånigt.. men jag tror att du Mrs.L förstår vad det betyder...:pannkyss
När blir nästa gång då??

Vet inte ännu, de ska skicka en kallelse eller ringa och boka in mig. Men hoppas att det blir snart så att man kan släppa oron över detta.
Lustgas funkar bra, övervägande använder ju det på jobbet så borde la funka hos käftis oxå :)
Säger till när ja fått kallelsen så du kan göra dina tummar redo :tummenupp

Last edited:

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Orca69 skrev:
2537594tvättstuge-ockupanter
När man skulle hämta upp grejjerna framåt nattkröken så fanns inte en pinal kvar. Alla kläder och väskan med tvättprylar borta.
Visade sig bara vara ett misstag så allt kom till rätta, men det var lite snopet. :tungan

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Jag tror att Nursey har det störta hjärtat här på SH :tummenupp :hoppa

Hon tänker på alla och håller redan på födelsedagar m.m
Skulle bli rätt trist utan henne här på SH :)

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Happ. Ska iväg o bowla järnet vid 22-tiden. För en gångs skull ska jag inte köra så det är bara börja marinera kroppen redan nu.
Ska bli spännande att se resultatet i bowlingen lite senare ikväll.

Hepp o skit, päronsprit.

J.F.S

Hojlös.. :'(
Gick med
8 Jul 2005
Hoj
är såld..
Hmm jaha ja. Känner mig lite duktig faktiskt. Bestämde mig vid fredag lunch att nu får det vara slut med snusandet. Sitter nu här lördag kväll och har fortfarande inte tagit nån snus :yoparty

Men fan va drygt det är att vara utan. Nåja, det SKA gå vägen. Jag SKA sluta snusa.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
skoteridioten skrev:
2538444 Det har helt enkelt blivit för mycket av det goda?
Jag känner exakt lika inför vintern och snöskotrar.
Inte lika roligt längre så jag tänkte ta time out en vinter för att få tillbaks det där riktiga suget.

Du kanske ska släppa taget helt om hojar, sen så märker du nån gång under de finaste sommardagarna ifall suget kommer tillbaks..

Har kört ca 250 mil totalt i sommar vilket ja anser är väldigt lite och de har mycket berott på att hojen krånglade ett tag (trasigt kyl) o sen jobbade ja i Norge nästan hela högsommaren.

Vad säger du är det värt skillnaden att välja en 660 framför en 640 rent effektmässigt?

Minimorran

Blivande miljonär
Gick med
7 May 2004
Hoj
Kawasaki zzr600
CBR_Falun skrev:
2539464 Hmm jaha ja. Känner mig lite duktig faktiskt. Bestämde mig vid fredag lunch att nu får det vara slut med snusandet. Sitter nu här lördag kväll och har fortfarande inte tagit nån snus :yoparty

Men fan va drygt det är att vara utan. Nåja, det SKA gå vägen. Jag SKA sluta snusa.
"Jag HAR SLUTAT snusa" heter det.. :tungan

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...