Kära dagbok

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Minimorran skrev:
2540791
(idag är jag nybliven singel efter drygt tre år, men försöker att inte hänga upp mig på det.. Det hjälper ju inte ett dugg)

Singel eller inte kom på SH puben på lördag och parta loss lite så ska du se att du har utligare pubkvällar med oss att roa dej med ;)

Livet går vidare äve om de kan vara tungt mellan varven...:pannkyss

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
Slappa skrev:
2539717
Vad säger du är det värt skillnaden att välja en 660 framför en 640 rent effektmässigt?

Med tanke på att de kostar typ samma pengar så skulle jag ha valt en 660 alla dagar.

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
Slappa skrev:
2546101 *asg* Dåååååålig ursäkt:D

Meh! Jag gör ju det :tungan Eller ja, sitter på jobbet gör jag iaf och msn har blivit spärrat av nån anledning :rolleyes:
Nåja, nu borde vi nog sluta spamma sönder den här dagboken ;)

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Frustrerande!

Jag blir tokig! Det här jäkla jobbet ger mig damp snart! Kan sitta hästan hela dagen utan att ha något att göra, sen får jag en uppgift och vill visa att jag är effektiv och efter kanske en timma eller två så har jag inget att göra igen! Eller som nu till exempel jag har fått en uppgift och ska lägga in en massa uppgifter i ett system men det går inte för den sortens flygplan har dom inte lagt in i systemet än, jag måste vänta tills killen som kan systemet dyker upp igen. Snacka om moment 22 :huvet

Jag blir så förbannad! Vet inte vad jag ska tro! Kommer jag få stanna kvar här efter 6 månader? Det som talar emot är att jag inte har särskillt mycket att göra alls, kan inte säga att jag tillför något till avdelningen, förutom fika då alltså. Det som talar för är att chefen hela tiden säger att jag kommer behövas, fast projektet är försenat, det kommer bli mycket jobb sen!

Vet inte riktigt vilken fot jag ska stå på här. För säkerhets skull har jag börjat kolla arbetsförmedlingens hemsida, inte för att det ger så mycket men då har jag något att göra ett tag i alla fall. Frustrerande! :gnissla

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Alx skrev:
Vet inte riktigt vilken fot jag ska stå på här. För säkerhets skull har jag börjat kolla arbetsförmedlingens hemsida, inte för att det ger så mycket men då har jag något att göra ett tag i alla fall. Frustrerande! :gnissla

Förstår dig, själv sitter ja i Småland med tjejen i Skåne och där finns de jobb men trivs inte där nere, hemma finns det inga jobb men där vill ja vara.

Wtf ska man göra igentligen, blir knäpp:gnissla

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Blev uppringd idag av Viasat eftersom jag är guldkund. Fick frågan: är du nöjd med ditt abonemang? Och sen var det tack för svaret hej då.

:hihi blev lite ställd att det gick så snabbt. Brukar ju annars ta minst 5 min med alla frågor som dom har om allt.

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
I dag har jag haft en härlig höst dag, vaknade tidigt och gick ut på en promenad, nästan 2 timmar senare kom jag hem :)
Hoppade in i duschen. Sen en härlig frukost (fil med bananer i :))
satte mej i soffan med min bok och läste ut den.
Fixa mat och åt den.
Gjorde en lite fruktsallad på frukten jag har hemma och åt nyss :)
Nu sitter man å läser dagens inlägg på SH :)
En hel skön höst dag med andra ord :)

(hoppas på snö snart...en så där 4 meter skulle sitta fint :lol)

Minimorran

Blivande miljonär
Gick med
7 May 2004
Hoj
Kawasaki zzr600
Kakan skrev:
2545960 Singel eller inte kom på SH puben på lördag och parta loss lite så ska du se att du har utligare pubkvällar med oss att roa dej med ;)

Livet går vidare äve om de kan vara tungt mellan varven...:pannkyss

Hmmm.. okej.. kanske kan vara en idé.. får väl söka upp den tråden och kolla läget.. :tummenupp

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Minimorran skrev:
2547924 Hmmm.. okej.. kanske kan vara en idé.. får väl söka upp den tråden och kolla läget.. :tummenupp

japp ligger under träffar :) går inte å missa :tummenupp

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jag åkte till El Stockholmo igår eftermiddag, passade på att umgås med familjen lite på kvällen. Blev film efter middagen och både jag och pappa satt och nickade till i soffan medan brorsan frenetiskt försökte hålla mig vaken och menade på att det var spännande i filmen.

Idag var jag på ett möte och sen lämnade jag in mitt skinnställ hos Ae Tec som gör allt i sin makt för att få det att passa på min figur. Arlen Ness ställ är icke gjorde för tjejer med vare sig bröst, rumpa eller höfter. Men det ska nog funka tillslut.

Skallen är full av snor, det kommer mer oavsett hur mycket jag snyter mig.
Skönt att förkylningar går över, men fasiken vad man kan tycka synd om sig själv när man är vissen.

Det var allt ifrån mig här i Eskilstuna. Om en vecka kommer sambon hem från hans 2 ½ månader långa projekt. Bye bye pasta och korv, korv och pasta...

Lillan

Sky is the limit
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
javisst,o rosa är den....
Usch, idag är ingen bra dag :( Lederna värker,likaså musklerna...känns som jag blivit manglad eller nåt. Avskyr kylan,som får mig att må såhär..och det _blir värre_....det vet vi ju...*suckar*

Fast det har hänt en positiv sak idag oxå- lillsnutten har äntligen fått optid,för å sätta in rör i öronen. Med så många öif,som han har haft,så ska det bli en befrielse...snälla håll tummarna för att det funkar....

Sorry folks- det här blev visst lite gnälligt

//Lillan

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Slappa skrev:
2547445 Förstår dig, själv sitter ja i Småland med tjejen i Skåne och där finns de jobb men trivs inte där nere, hemma finns det inga jobb men där vill ja vara.

Wtf ska man göra igentligen, blir knäpp:gnissla

Förstår dig! Alla vänner i Småland, tjejen i Skåne, inget jobb där dina vänner är, fast du har ju inte tjejen där! :gnissla

Till slut blir det nog så att du flyttar när du totalt tröttnar på att inte ha något att göra! Det kanske inte känns bra eller rätt från början men du har ju jobb och en tjej och kommer få nya vänner och de gamla kan man ju alltid träffa när man är ledig!

Lycka till!

MC Doktorn

Guest
Kakan skrev:
2547720 I dag har jag haft en härlig höst dag, vaknade tidigt och gick ut på en promenad, nästan 2 timmar senare kom jag hem :)
Hoppade in i duschen. Sen en härlig frukost (fil med bananer i :))
satte mej i soffan med min bok och läste ut den.
Fixa mat och åt den.
Gjorde en lite fruktsallad på frukten jag har hemma och åt nyss :)
Nu sitter man å läser dagens inlägg på SH :)
En hel skön höst dag med andra ord :)

(hoppas på snö snart...en så där 4 meter skulle sitta fint :lol)

Vad för piller har du tagit :confused: :tummenupp

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...