Kära dagbok

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
CBR_Falun skrev:
2555114
Så less just nu

Ja den har man ju hört förut..
Bra att du tog dig till jobbet iaf, kört hårt! Vissa andra kanske hade låst sig inne i lägenheten och tjurat.

Skit i den tjejen nu, visst lätt å säga men tänk på hur kul vore det egentligen att vara ihop med någon som inte gillade en lika mycket tillbaka.
Nej just det, inte alls så roligt.

Så jobba vidare bara och kör på som vanligt, en vacker dag dyker den äkta kärleken upp där, lättare än vad du tror ;)

J.F.S

Hojlös.. :'(
Gick med
8 Jul 2005
Hoj
är såld..
skoteridioten skrev:
2555132 Ja den har man ju hört förut..
Bra att du tog dig till jobbet iaf, kört hårt! Vissa andra kanske hade låst sig inne i lägenheten och tjurat.

Skit i den tjejen nu, visst lätt å säga men tänk på hur kul vore det egentligen att vara ihop med någon som inte gillade en lika mycket tillbaka.
Nej just det, inte alls så roligt.

Så jobba vidare bara och kör på som vanligt, en vacker dag dyker den äkta kärleken upp där, lättare än vad du tror ;)

hehe, tack för uppmuntran :) Får la ta ur tummen ur röva och snickra klart på kåken så den blir såld nån gång. Då har man ju iaf sysselsättning. Men jag fattar ärligt talat inte problemet. Om allt känns så bra, varför bryta ner allt till molekyler och analysera sönder känslorna? Är det inte enklare att gå på känslan att det känns bra liksom? Fan man är 32 bast snart och inte klokare än så här :crash

Gossan

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2006
Hoj
Gsxr 750
Tjipp Tjipp!

Då var det Fredag igen, så skönt!
Idag blir det utgång med tjejgänget, det ska bli riktigt kuligt.
Var en evighet sen jag hade tid att gå ut och parta i GBG, så ikväll har man en del att ta igen. :yoparty
Imorgon blir det till att börja packa inför flytten, är ju bara 2 veckor kvar nu och vi har en massa skit i förrådet som måste rensas...*suckar*....
Efter detta ska jag vara fylle chaffis åt sambon och hans polers som ska gå på hockyn imorgon. Jag har en viss känsla av att det är ett antalt tjuriga grabbar som jag kommer få med mig hem då jag är ganska säker på att Förlunda kommer att förlora mot Färjestad....eller?:arsele

Vad ska ni andra ha för i helgen då?

Kram banan

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Vilket jäkla skitväder det är idag då! Kallt, blött och jälvigt i största allmänhet! Var på jobbet vid 6 i morse för att kunna gå hem vid 3! Skönt med helg! Ska åka ner på stan och fika med föräldrarna, det är alltid mysigt att sitta och kura på ett fik när det är skitväder ute. Hade naturligtvis varit bättre om det inte var skitväder, men vem orkar bry sig längre? Det är ju långt kvar till sommarn.

I morn blir det fest med LMS-maffian! Söndag knakse det blir ny bil för Kobbe. Sen får man väll sitta och oroa sig för måndag resten av dagen. :gnissla

Tur att jag slipper va själv i alla fall. Det är så tråkigt att va ensam och orolig. Dom har fortfarande inte ringt och sagt vilken tid det blir på måndag. :huvet

Snart helg!

Mrs. Laphroaig

Guest
Alx skrev:
Tur att jag slipper va själv i alla fall. Det är så tråkigt att va ensam och orolig. Dom har fortfarande inte ringt och sagt vilken tid det blir på måndag. :huvet

Ring själv och kolla läget, liksom dags att du får en tid :)

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Mrs. Laphroaig skrev:
2556029 Ring själv och kolla läget, liksom dags att du får en tid :)

Jag har inget nummer här på jobbet, tror jag har ett på bordet hemma och där gör det ju stor nytta! :gnissla

Sledneck

Fa si på globbana
Gick med
28 May 2006
Hoj
CBR 900 rr 99:a
Kära dagbok.
Jag försöker vända till dygnet igen efter en nattjobbarvecka, sov bara till kl 12.00 idag, trött som fan...:gnissla
Har snöat hela natten -5 och grått ute.:rolleyes:
Sambon har monterat nya gardinstänger :confused: tydligen ska dom vara snyggare än dom vi hade....
Kollat lite hos lellesmc om ett nytt skinnställ.
Åt lite flottig mat på sibylla........
Herregud vilket spännade liv :huvet :huvet :huvet

Viktigast är ändå att Skellefteå AIK spöa Luleå hemma med 3-1 :tummenupp :yoparty :tummenupp :yoparty

Ha det

Last edited:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Kära dagboken. Jag sitter på jobbet och äter en mycket näringsrik och delikat lunch bestående av fiskbullar och pulvermos.

Igår var jag och en kompis ute i skogen ( vi var i de Nyköpingska skogarna)och plockade svamp. Efter 5 timmar i regn begav vi oss hemåt. Fan så skönt att vara ute i naturen och ruskigt skoj att hitta massa svamp. Gymma behöver man inte när man konkar ett par kilo.

Vi trodde vi hörde älgarna bröla. Jag tyckte det lät som parningsvrål.
När vi letade efter kompisens mamma som också var med så gick vi förbi en kohage och ett ljus gick upp. Det var kossor som hade brölat hela dagen. Jag insåg att jag kunnat spara min rädsla till något annat.

Och så har jag köpt såndär bodypainting på jobbet. Måste ju veta vad det är man säljer till kunderna. Choklad och jordgubbsmak.

J.F.S

Gick med
8 Jul 2005
Hoj
är såld..
Hej dagboken.

Jag mår skit i dag igen. Herre jävlar vilken abstinensresa man åkt på. Det är fan ingen lek att sluta snusa. Hoppas Johannesörten hjälper annars blir det till att åka til psykakuten. :död

8 dagar och det är så här illa.. och alla snackar om 3 veckors krisen. mmm den ser jag fram emot. :crash

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Hej dagbok!

Fan, vill ut på stan och kröka järnet ikväll, suger riktigt i levern efter sprit. Men har tre hinder för att göra det: höger krycka, vänster krycka och höger ben. :huvet

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Kära dakbok. Jag är helt förstummad. Lyssna på detta, utspelar sig för 5-10 min sedan:

Så här är det. I juni gick min TV sönder. Jag tänkte att det gör det samma för på sommaren tittar jag så lite ändå. Sen dess har jag inte haft TV. Har vant mig att vara utan & uppskattat det. Men för några veckor sen började jag sakna den mer & mer. På hösten kan det ju ibland inte finnas så mkt att göra.
Tänkte precis att: Va fan, testa går ju alltid (inte första gången) Sätter igång den. Sten död. Sätter mig här igen. 5 min senare börjar ngt brumma!? TV, fortfarande död, men brummar. ok? ytterligare 5 min. TV sätter på & av sig med ½ sekunds mellan rum. wtf? ytterligare 5 min = Funkar! Wo ho! :D

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Girlie problem!!!!!!!!!!!

Har man inte problem med sin egen tjej så är det ens gemensamma vänner alt hennes kompisar.
Hur man än gör så blir de tydligen fel:huvet

J.F.S

Gick med
8 Jul 2005
Hoj
är såld..
Kära dagbok

Idag är en riktig skitdag. Jag HATAR att sluta snusa men har man bestämt sig så har man. Allt gör mig förbannad idag känns det som, kaffebryggaren har redan fått sig en utskällning. :6surkart

Skönt är att abstinens-depressionen verkar vara över. Livet känns lite ljusare igen och sen är man ju singel igen. Det måste ju vara positivt?

Jag tror jag stannar hemma idag. Ska nog inte vara bland folk och framför allt inte ha kontakt med någon kollega som ställer dumma frågor. :näsblod

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati