Barrett skrev:2564500Kära dakbok. Jag är helt förstummad. Lyssna på detta, utspelar sig för 5-10 min sedan:
Dude..sweet!
Barrett skrev:2564500Kära dakbok. Jag är helt förstummad. Lyssna på detta, utspelar sig för 5-10 min sedan:
CBR_Falun skrev:2565086Kära dagbok
Idag är en riktig skitdag. Jag HATAR att sluta snusa men har man bestämt sig så har man. Allt gör mig förbannad idag känns det som, kaffebryggaren har redan fått sig en utskällning.
Skönt är att abstinens-depressionen verkar vara över. Livet känns lite ljusare igen och sen är man ju singel igen. Det måste ju vara positivt?
Jag tror jag stannar hemma idag. Ska nog inte vara bland folk och framför allt inte ha kontakt med någon kollega som ställer dumma frågor.
Från vad?Kawakex skrev:2571779I am back!
C.Barrow skrev:Varför somnar man alltid i soffan eller i badet, men aldrig när man går och lägger sig i sängen?
Kawakex skrev:2571779I am back!
skoteridioten skrev:2565098Dude..sweet!
Barrett skrev:2572284Behöver jag tillägga att den nu är stendöd?
Mitra skrev:2572301så den gav ifrån sig en sista suck innan den lämnade in.
Barrett skrev:2572312Japp. Nu visar det inte en tillstymelse till liv. Bara för det ska jag inte köpa en ny heller.
Silverryggen skrev:2572480Det är antagligen HI-volten som gett upp, ny + arbete ca 1500:- dvs. ej lönt laga
CBR_Falun skrev:2575496Kära dagbok
Igår firade jag två veckor utan nikotin, med tanke på hur jag mår idag så måste det varit en bra fest..
Känndes skönt att kunna lukta på snus utan att tycka att det luktade gott!
På det stora hela känns livet bra.
Bikerbitch skrev:2575724Vad less man kan bli på alla människor som dömer ut andra människor på förhand. Vad fan är vitsen?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|