Jaha, tillbaka på jobbet efter nästan två veckors sjukskrivning. Väntar på att få lite utlovat jobb att göra. Lyssnar på Juliette and the licks och tänker på konserten jag såg med dom i tisdags! Jättebra faktiskt, lite synd att det var så mycket långa människor framför, jag är ju inte jättekort med mina 176 cm, men såg inte allt för mycket ändå!
Det har varit jätteskönt att va hemma ett tag, men nu när Kobbe började jobba igen och jag skulle bli ensam hemma så kändes det bättre att gå till jobbet. Halsen känns nästan bra igen. Kliar som bara den när jag har duchat och sticker lite ibland i såret, annars helt okej! Jag var helt stel i början, kunde inte hålla huvudet rakt utan fick gå och titta ner i marken. Var jättesvullen också, känndes nästan som att ha blödning igen förutom att matstrupen inte var böjd.
Det var inte ett alls farligt att bli sövd heller, mest skönt faktiskt! Förutom att dom lyckades spräcka en blodåder i handen när dom skulle sätta dropp, har fortfarande ett stort blåmärke på handen som börjar blöda igen så fort man går emot något. Känndes lite märkligt när det började göra ont i handen och armen när dom sprutade in sömnmedel. Tror att jag fick något för att inte må illa när jag vaknade också, för jag mådde inte alls illa. Jag bara frös så att hela jag skakade så jag fick ett skönt värmetak! Jag fick Ketogan och jordgubbspanodil också, kändes inte som man blev så snurrig efter Ketogan men jag var ganska vimsig och trött redan innan, kan ju va det kanske...
Kanske dags att börja jobba och göra lite nytta för en gångs skull!