Bikerbitch
Stolt mamma
Hohoho, 4 timmar kvar på gamla jobbet, sen är jag härifrån för gott.
Bikerbitch skrev:2586128Hohoho, 4 timmar kvar på gamla jobbet, sen är jag härifrån för gott.
Bikerbitch skrev:2586128Hohoho, 4 timmar kvar på gamla jobbet, sen är jag härifrån för gott.
Mrs. Laphroaig skrev:2581942Då kan jag ju meddela att tanden är borta/ute, blöder som fan fortfarande och rätt så ont så har bäddat ner mig i soffan och ligger och kollar lite på tv.
Blir flytande kost idag iallafall, kanske imorron också och längtar redan efter att få tugga, så knasig känsla
Men en jävligt skön känsla att jag iallafall trots allt fixade det, gick med på att prova och faktiskt lyckades koppla av så pass mycket att jag sov natten till idag. Kan säga att jag är stolt över mig själv
Alx skrev:2586160Vad ska du göra för spännande nu då? *Nyfiken*
AndreasNo skrev:2587616äggsaiting...
Mrs. Laphroaig skrev:2587622ja eller hur ? hur jävla tråkigt får livet bli ???
AndreasNo skrev:2587640ungefär såhär tror jag..sen hamnar man nog i fängelse om nån upptäcker att man tråkar så mkt..
Ibland tänker jag på att min pappa har en ärftlig hjärt o lungsjukdom..
Då tänker jag o funderar lite på varför jag inte bara ser till o leva livet istället för o sitta o tråka så... hmm..
Mrs. Laphroaig skrev:2587654Tänkt samma tanke ibland med tanke på alla skador och sjukdomar som jag har som verkligen ser till att göra mitt liv till ett litet helvete, kommer dö i förtid med all säkerhet. varför inte försöka roa sig lite och leva livet ? sen kommer jag på att jag har min bror med panikångest som inte klarar att gå ut på ställen med mycket folk etc, mamma är väl inte så roligt alla gånger att dra med sig och pojkvännen bor 20 mil bort, sen är det liksom slut på umgängeskretsen då jag inte har några vänner irl.
AndreasNo skrev:2587673va fasen...du får se te o skaffa lite vänner dåå
Mrs. Laphroaig skrev:2587702Så jävla trött på meningarna som: "jag ringer dig sen" "vi måste hitta på nått nån dag" "jag dyker upp så ser vi nån film" "vill du hänga med på krogen" etc
vad som sker är att det är ingen som ringer, ingen som dyker upp, krogen hamnar de på utan mig.
låter patetisk men jag vet fan inte vad problemet är? jag har slutat orka bry mig, frågar inte ens längre om nån vill ta en fika för det är inte värt besväret när jag ändå blir sviken.
AndreasNo skrev:2587714heh.. ja dedär känner jag igen... bryr mig inte heller så mkt om att ringa polare direkt... e mest själv på vardagar.. men när helgen kommer o man vill festa lite så får man la ta o ringa nån ändå om ingen ringt mig
Mrs. Laphroaig skrev:2587702
vad som sker är att det är ingen som ringer, ingen som dyker upp, krogen hamnar de på utan mig.
låter patetisk men jag vet fan inte vad problemet är? jag har slutat orka bry mig, frågar inte ens längre om nån vill ta en fika för det är inte värt besväret när jag ändå blir sviken.
Mrs. Laphroaig skrev:2587723problemet är ju att det inte finns någon att ringa.
Bikerbitch skrev:2587726Ringer du dom nångång då?
Kawakex skrev:2587760
Bikerbitch kul att du kan se fram emot nya utmaningar, vad blir det för spännande?
Mrs. Laphroaig skrev:2587723problemet är ju att det inte finns någon att ringa.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|