Kära dagbok

Minimorran

Blivande miljonär
Gick med
7 May 2004
Hoj
Kawasaki zzr600
Mrs. Laphroaig skrev:
2581942 Då kan jag ju meddela att tanden är borta/ute, blöder som fan fortfarande och rätt så ont så har bäddat ner mig i soffan och ligger och kollar lite på tv.
Blir flytande kost idag iallafall, kanske imorron också och längtar redan efter att få tugga, så knasig känsla :D

Men en jävligt skön känsla att jag iallafall trots allt fixade det, gick med på att prova och faktiskt lyckades koppla av så pass mycket att jag sov natten till idag. Kan säga att jag är stolt över mig själv :tummenupp

Härligt att läsa tjejen! :pannkyss
Grattis!

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Mrs. Laphroaig skrev:
2587622 ja eller hur ? hur jävla tråkigt får livet bli ???

ungefär såhär tror jag..sen hamnar man nog i fängelse om nån upptäcker att man tråkar så mkt..

Ibland tänker jag på att min pappa har en ärftlig hjärt o lungsjukdom..
Då tänker jag o funderar lite på varför jag inte bara ser till o leva livet istället för o sitta o tråka så... hmm.. :va

Mrs. Laphroaig

Guest
AndreasNo skrev:
2587640 ungefär såhär tror jag..sen hamnar man nog i fängelse om nån upptäcker att man tråkar så mkt..

Ibland tänker jag på att min pappa har en ärftlig hjärt o lungsjukdom..
Då tänker jag o funderar lite på varför jag inte bara ser till o leva livet istället för o sitta o tråka så... hmm.. :va

Tänkt samma tanke ibland med tanke på alla skador och sjukdomar som jag har som verkligen ser till att göra mitt liv till ett litet helvete, kommer dö i förtid med all säkerhet. varför inte försöka roa sig lite och leva livet ? sen kommer jag på att jag har min bror med panikångest som inte klarar att gå ut på ställen med mycket folk etc, mamma är väl inte så roligt alla gånger att dra med sig och pojkvännen bor 20 mil bort, sen är det liksom slut på umgängeskretsen då jag inte har några vänner irl.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Mrs. Laphroaig skrev:
2587654 Tänkt samma tanke ibland med tanke på alla skador och sjukdomar som jag har som verkligen ser till att göra mitt liv till ett litet helvete, kommer dö i förtid med all säkerhet. varför inte försöka roa sig lite och leva livet ? sen kommer jag på att jag har min bror med panikångest som inte klarar att gå ut på ställen med mycket folk etc, mamma är väl inte så roligt alla gånger att dra med sig och pojkvännen bor 20 mil bort, sen är det liksom slut på umgängeskretsen då jag inte har några vänner irl.

va fasen...du får se te o skaffa lite vänner dåå

Mrs. Laphroaig

Guest
AndreasNo skrev:
2587673 va fasen...du får se te o skaffa lite vänner dåå

Så jävla trött på meningarna som: "jag ringer dig sen" "vi måste hitta på nått nån dag" "jag dyker upp så ser vi nån film" "vill du hänga med på krogen" etc
vad som sker är att det är ingen som ringer, ingen som dyker upp, krogen hamnar de på utan mig.
låter patetisk men jag vet fan inte vad problemet är? jag har slutat orka bry mig, frågar inte ens längre om nån vill ta en fika för det är inte värt besväret när jag ändå blir sviken.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Mrs. Laphroaig skrev:
2587702 Så jävla trött på meningarna som: "jag ringer dig sen" "vi måste hitta på nått nån dag" "jag dyker upp så ser vi nån film" "vill du hänga med på krogen" etc
vad som sker är att det är ingen som ringer, ingen som dyker upp, krogen hamnar de på utan mig.
låter patetisk men jag vet fan inte vad problemet är? jag har slutat orka bry mig, frågar inte ens längre om nån vill ta en fika för det är inte värt besväret när jag ändå blir sviken.

heh.. ja dedär känner jag igen... bryr mig inte heller så mkt om att ringa polare direkt... e mest själv på vardagar.. men när helgen kommer o man vill festa lite så får man la ta o ringa nån ändå om ingen ringt mig :D

Mrs. Laphroaig

Guest
AndreasNo skrev:
2587714 heh.. ja dedär känner jag igen... bryr mig inte heller så mkt om att ringa polare direkt... e mest själv på vardagar.. men när helgen kommer o man vill festa lite så får man la ta o ringa nån ändå om ingen ringt mig :D

problemet är ju att det inte finns någon att ringa.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Mrs. Laphroaig skrev:
2587702

Ringer du dom nångång då?

Mrs. Laphroaig

Guest
Bikerbitch skrev:
2587726 Ringer du dom nångång då?

japp men man tröttnar rätt fort när det ständigt är nej, kan inte, orkar inte eller alt. ja det kan vi göra och sen att de aldrig dyker upp.
nu har jag raderat alla telefonnummer i mobil och hemtele samt mail eftersom de ändå aldrig används.

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZXR
Hej! Sitter här och jobbar natten. Mrs... va skönt att tanden är ute och det känns bra, vet hur det känns att vilja tugga på nåt var inlagd på sjukan en gång för min mage fick inte äta på 2 veckor, man var inte hungrig tillslut ville bara tugga på nåt typ en fralla, och du jag är din vän tyvärr bara långt borta:pannkyss
Bikerbitch kul att du kan se fram emot nya utmaningar, vad blir det för spännande?
Andreas No Hej!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...