Kära dagbok

snel_hest

med lem
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
näj
Fifan..:krama "Love" (""=för det kanske inte var det ännu men man blir ju ledsen iallafall) sucks..then u die.

jaao, blev ju inga bättre av att man fick veta att ens "bästa kompis" håller på med mitt ex, andra gången han gör så nu:rolleyes:, kan säga att vi inga umgås så mycket längre:D

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
snel_hest skrev:
2593342

jaao, blev ju inga bättre av att man fick veta att ens "bästa kompis" håller på med mitt ex, andra gången han gör så nu:rolleyes:, kan säga att vi inga umgås så mycket längre:D

Men du, ex är ex..for a reason!!
Vi kan starta kloster och skita i hela grejen..:tungan

snel_hest

med lem
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
näj
Nursey skrev:
2593346 Men du ex är ex..for a reason!!
Vi kan starta kloster och skita i hela grejen..:tungan
jo, ja vet men när vi var tillsammans så snackade han skit som fan om henne. Äh skiter i dom lite roligt o se hur det ska gå för dom:tungan
haha men det blir ju så ensamt o tråkigt:D

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Nursey skrev:
2593315 Nedman PMade just och berättade att det är (jag har fått det berättat för mig 30 ggr men minns aldrig): Pappan är Finsk lapphund, Mamman är Basset, Stövare, Dalmartiner
MAO en helsikes blanding som skapar en av de FINASTE hundar jag haft äran att träffa :) Sånt underbart temperament!!!
Hur kan en sån se ut? :funderasåjagbliralldelesyrihuvet

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
newstead skrev:
2593503 Hur kan en sån se ut? :funderasåjagbliralldelesyrihuvet

Så här ser Addis ut! Vi satt o kollade på Hot Rods i lördagskväll :)
Hon har tre Dalmatiner fläckar i "armhålan"/bröstet :yoparty

Ps tre minuter efter att bilden togs var Addis så avslappnad att hon gled av soffan fortfarande liggandes och baklänges..jag gapskrattade för det såg så kul ut och Addis blev putt. Hon tjurade ett tag innan hon godtog mina ursäkter och lite avmätt satte sig bredvid mig igen :hihi

Bifogat

• Fina Addis.JPG
    Fina Addis.JPG
    138.7 KB · Visningar: 46
Last edited by a moderator:

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Nursey skrev:
2594062 Så här ser Addis ut! Vi satt o kollade på Hot Rods i lördagskväll :)
Hon har tre Dalmatiner fläckar i "armhålan"/bröstet :yoparty

Ps tre minuter efter att bilden togs var Addis så avslappnad att hon gled av soffan fortfarande liggandes och baklänges..jag gapskrattade för det såg så kul ut och Addis blev putt. Hon tjurade ett tag innan hon godtog mina ursäkter och lite avmätt satte sig bredvid mig igen :hihi
Haha... en tjej med lite humör?

Hon såg ju riktigt söt ut iaf :)

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Nursey skrev:
2594692 Har du någonsin träffat en UTAN humör :va (jycke som människa..)

:hihi
Hmm... nä. Framförallt inte nån människa :gnissla

Edit: Det är skillnad med oss killar, vi blir varken arga eller sura utan är alltid glada :tungan

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Vilken jävla skitdag!

Fi fan!

Ringde Folksam idag och fick reda på att jag kommer bli vållande i min krock för ett par veckor sedan, även fast det inte var mitt fel. Jävla helvete #1!
2k i självrisk samt minst lika mycket till för reparationer på min egen bil.

Sen miste bror sin, som nyss köpt hus, sitt jobb idag med en månads uppsägningstid. Jävla helvete #2!

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Jonathan. skrev:
2594974 Fi fan!

Ringde Folksam idag och fick reda på att jag kommer bli vållande i min krock för ett par veckor sedan, även fast det inte var mitt fel. Jävla helvete #1!
2k i självrisk samt minst lika mycket till för reparationer på min egen bil.

Sen miste bror sin, som nyss köpt hus, sitt jobb idag med en månads uppsägningstid. Jävla helvete #2!
Var det inte ditt fel enligt gällande trafiklagstiftning eller enligt dig?

Surt för din brorsa.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
newstead skrev:
2594989 Var det inte ditt fel enligt gällande trafiklagstiftning eller enligt dig?

Surt för din brorsa.

Enligt mig :gnissla

Tänkte lägga upp en tråd men orkar inte. Man får uppenbarligen inte svänga vänster på E4:an, kort och gott. Även om någon kör på dig bakifrån.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Jonathan. skrev:
2595002 Enligt mig :gnissla

Tänkte lägga upp en tråd men orkar inte. Man får uppenbarligen inte svänga vänster på E4:an, kort och gott. Även om någon kör på dig bakifrån.

vänstersväng lärde man sig på körskolan att man inte gör på landsväg...

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
AndreasNo skrev:
2595065 såg och läste, fortfarande så ska man väl inte göra vänstersväng såvitt jag vet..

Uppenbarligen läste du inte texten då jag uttryckligen skrev att jag är fullt medveten om detta.

Jag förtydligar: Jag är fullt medveten och har registerat att man inte, jag upprepar, INTE ska göra vänstersväng på högt trafikerad väg.

Bäst jag upprepar igen, man bör inte göra vänstersväng på högtrafikerad, större väg.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Jonathan. skrev:
2595122 Uppenbarligen läste du inte texten då jag uttryckligen skrev att jag är fullt medveten om detta.

Jag förtydligar: Jag är fullt medveten och har registerat att man inte, jag upprepar, INTE ska göra vänstersväng på högt trafikerad väg.

Bäst jag upprepar igen, man bör inte göra vänstersväng på högtrafikerad, större väg.

Förtydligade bara mitt tidigare inlägg...

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Ah så underbart! Första dagen på nya jobbet! Känns hur kul som helst, riktigt spännande! En kul utmaning mot vad man tidigare gjort.

Kram på er

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...