AndreasNo
Bannad
Bikerbitch skrev:2595449Ah så underbart! Första dagen på nya jobbet! Känns hur kul som helst, riktigt spännande! En kul utmaning mot vad man tidigare gjort.
Kram på er
va bra,,
Bikerbitch skrev:2595449Ah så underbart! Första dagen på nya jobbet! Känns hur kul som helst, riktigt spännande! En kul utmaning mot vad man tidigare gjort.
Kram på er
Kram på er
twinner skrev:2595476Idag: Ledig. Väntar på SMS, lyssnar på The Killers, Saknar mitt körkort....
Saknar Jen....
Mrs. Laphroaig skrev:2595528Har varit så mycket omkring mig nu några dagar men glömde ju bort.. mamma gav mig ett urklipp från vår tidning corren.
Jag har fått Dagens ros från ett par som jag hjälpte att förlösa deras andra barn, den sitter på kylskåpet och värmer bra mycket mer än alla kallelser till läkare å skit
AndreasNo skrev:
Mrs. Laphroaig skrev:2595593dom är inte utsatta ännu och även om de vore så kan ja inte säga vilka då jag i sånt fall skulle bryta mot tystnadsplikten jag har.
AndreasNo skrev:
Alx skrev:2595966Haha! Vad kul att du valde den bilden! Liam var en av ungarna som jag jobbade med på dagis i våras! Vad stor han har blivit!
Måste kanske åka och hälsa på nån dag! Kommer ju inte känna igen en ända unge! Dom växer fort när dom är i den åldern!
AndreasNo skrev:2595971Valde ingen bild, de råka ba va den som va på första sidan av bb-nytt..
Mjahaja, du va asså med på afs o kommunens åtgärdsprogramtjoffsan?
Då har vi nog setts..
Edit: nu ba chansa jag hej vilt asså, du kan ju ha jobbat på dagis ändå
Avis Plåta o lägg upp va?Dufva skrev:2596367
På torsdag har jag en VIP-biljett till MPH-2006 (bilmässa med prestandabilar) och på fredag ska jag gå på audi s-power-tour och bl.a. köra den nya rs4:an Längtar!
Nursey skrev:2596459Avis Plåta o lägg upp va?
..jag vill också..Dufva skrev:2596463Bilder ska det tas. Lägger upp bilder till helgen.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|