Kära dagbok

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Idag: Ledig. Väntar på SMS, lyssnar på The Killers, Saknar mitt körkort....
Saknar Jen....

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Bikerbitch skrev:
2595449 Ah så underbart! Första dagen på nya jobbet! Känns hur kul som helst, riktigt spännande! En kul utmaning mot vad man tidigare gjort.

Kram på er

Kul :) hoppas det varar..den bra känslan alltså :tummenupp

twinner skrev:
2595476 Idag: Ledig. Väntar på SMS, lyssnar på The Killers, Saknar mitt körkort....
Saknar Jen....

:pannkyss
Hur går det nuförtiden?

Last edited by a moderator:

Mrs. Laphroaig

Guest
Har varit så mycket omkring mig nu några dagar men glömde ju bort.. mamma gav mig ett urklipp från vår tidning corren.
Jag har fått Dagens ros från ett par som jag hjälpte att förlösa deras andra barn, den sitter på kylskåpet och värmer bra mycket mer än alla kallelser till läkare å skit :)

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Kära dagbok..

..tror fan inte jag klarar dehär mkt längre, nånting drastiskt måste hända i mitt liv snart alltså, men hur ska det kunna det? Lär knappast ramla ner nåt i knät på mig som kommer förändra livet till det bättre.

Ska göra ett nytt försök att somna nu, och har ställt klockan på 12 med förhoppningen att jag lyckas gå upp då så jag är riktigt trött tills ikväll så jag slocknar direkt. Får ty mig till sömnpillren igen annars antar jag.

Annat som händer, ska väl se till att få in hojen i garaget denna vecka, pallar inte med den, nån som kan komma o hämta den för en billig peng istället?

Låg o funderade o tänkte lite förut när ja ändå inte kunde somna, drog igång en liten fantasi i skallen om hur jag sålde allt jag äger sen packade jag ihop lite kläder och sa hej då till alla. Gick över till grannen det sista jag gjorde o sa hej då, lycka till i livet osv o markerade i min fantasi att, HAH, nu förlorade du din chans, gooodbye. Sen fantisera jag vidare hur hon blev jätteledsen o kom farandes efter mig o leta upp mig på flygplatsen innan ja drog, precis som att de skulle hända. Efter det så drog mina tankar tyvärr iväg mot det jag absolut inte vill tänka på o jag blev glad att jag tagit bort nr ur telefonen o att hon bytt nr från det jag kunde i huvudet till ett annat.

Varför är det alltid så att det inte räcker för er tjejer att lämna oss killar helt knäckta, ni måste se till att vi är pank också och med absolut inga avsikter att betala tillbaka, inte ens det som faktiskt ni skulle betalat. Tycker det är väldigt dåligt.

Ja, stör ni er? Tryck på ignoreknappen i min profil, snälla. Det gör både er och mig en tjänst isåfall.

Ni andra kan ge mig lite sympati o lite pannkysssmileys o allt dedär, för det är precis vad jag är ute efter.

Igen om det inte var tydligt nog, ignoreknappen finns i min profil, men nej, jag tänker inte vända mig till folk jag verkligen känner och pratar med på riktigt, pallar inte det längre, dem behöver inte veta att jag fortfarande mår balle, thats it!

God natt, god morgon, god middag.

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Alx skrev:
2595966 Haha! Vad kul att du valde den bilden! Liam var en av ungarna som jag jobbade med på dagis i våras! Vad stor han har blivit!

Måste kanske åka och hälsa på nån dag! Kommer ju inte känna igen en ända unge! Dom växer fort när dom är i den åldern!

Valde ingen bild, de råka ba va den som va på första sidan av bb-nytt..

Mjahaja, du va asså med på afs o kommunens åtgärdsprogramtjoffsan?

Då har vi nog setts..:va

Edit: nu ba chansa jag hej vilt asså, du kan ju ha jobbat på dagis ändå :D

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
AndreasNo skrev:
2595971 Valde ingen bild, de råka ba va den som va på första sidan av bb-nytt..

Mjahaja, du va asså med på afs o kommunens åtgärdsprogramtjoffsan?

Då har vi nog setts..:va

Edit: nu ba chansa jag hej vilt asså, du kan ju ha jobbat på dagis ändå :D

Ja, det var ju ingen bra chansning. Jag har aldrig varit arbetslös. Jag har däremot jobbat som timvikarie på bland annat dagis och skolor. Hade hela våren ett vik på ett dagis i Ljungsbro. :)

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:) Pratade med IF om min lilla stopie olycka i början av sep.
Jag måste nog säga att man blir nöjd att höra att ersättning för hjälm och sveda och värk är okej. Hur mycke de blir vet jag inte men jag får för hjälmen och sjukhusbesöken så de är ju ett plus och de var nog hjälmen jag oroa mej mest för. Så nu ska de shopas hjälm på mc mässan i januari :)

Dufva

Guest
Har haft huvudvärk och illamående sen fredag. Sjukvårdsupplysningen rekomenderade vila. Våndas på jobbet, funderar på sticka hem och lägga mig.
Jaja! Blir bättre senare i veckan. På torsdag har jag en VIP-biljett till MPH-2006 (bilmässa med prestandabilar) och på fredag ska jag gå på audi s-power-tour och bl.a. köra den nya rs4:an :tummenupp Längtar!

Last edited:

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Visst är det konstigt? Bara för att man har något att göra på jobbet för en gångs skull och man vet att man slipper gå hem och äta kvällsmat själv så känns dagen mycket bättre, även fast man sitter här och fryser som jag vet inte vad? Varför är det så kallt på jobbet? Kontorsjobb kan man ju inte direkt jobba sig varm av. :rolleyes:

Undrar vad det blir till kvällsmat? Hoppas Kobbe hittar på något riktigt gott!

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZXR
Kära Dagbok! Sitter här på jobbet tyvärr när det är sol ute och typ tio plus, inte rättvist vill ut och köra.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Jahapp, då har man vaknat då, vakna till vid 14 o undra om jag hade vaknat innan väckarklockan eller inte, de hade ja ju inte, hade tydligen stängt av den..o smart som jag är som vanligt så lyckas jag dessutom sova en timme till... hatar dethär!

A-star

A-star
Gick med
15 Sep 2004
Hoj
Nada...just nu.
Kära dagbok!

Varför har jag sådan otur och varför händer allt knas mig:huvet ?? Förra helgen så va jag på maskerad och skulle bara åka ner till stan och äta, med en i pyjamas, en vit ängel och en transvestit och jag som en svart ängel. Första jag gör är att fastna med peruken i lampan på pizzerian som jag ej kunde få bort och sedan missade jag taxin och fick gå hem utan en klack på skorna och i maskerad kläder:confused: . Och denna helg så va jag på O`Learys och råkade elda upp en plasma TV med ett ljus( och för ett tag sedan keramikens brännings ugn...jag har nog lite av pyroman light:rolleyes: ). Får nog hålla mig inne för jag är snart en samhälls fara för alla. Tack kära dagbok att jag fick skriva av mig!!!

KRAM//Nilla:)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...