Kära dagbok

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Kawakex skrev:
2587806 Shit va kul! Grattis. Läste i din GB tragiskt ju.

Hej! Allt väl hoppas jag, det var ett tag sen vi spammade i trådarna.:D

Inte värre än vanligt iaf.. mjo.. men blir inge spammande, vi tar det i PM om vi ska snacka sånthär dravvel..

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawasaki ZXR
AndreasNo skrev:
2587840 Inte värre än vanligt iaf.. mjo.. men blir inge spammande, vi tar det i PM om vi ska snacka sånthär dravvel..
Jag skämtar!!!!!!!! Ska käka nu tillbax om en stund:)

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Bikerbitch skrev:
2587604 Jag kommer jobba som assistent/admininstratör på McRF (wwww.mcrf.se)
Kommer bli hur roligt som helst tror jag, känns spännande!

Grattis! Alltid kul med nytt spännande jobb! Lycka till! :tummenupp

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Kära dagbok det var länge sedan nu...
Idag var jag hos tandläkaren, blir en rotfyllning med en nota på dryga 6000kr vilken tur att man har ett hus iaf. Behövde verkligen inte detta. Kära dagbok jag har haft en skitsommar och en skithöst, kan inte du fixa lite ljus i vardagen nu?

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Kära Dagbok,

fick TNT-paketet idag. fan vad glad jag är att jag klippte till på det dära erbjudandet om att köpa 5 kg så att man får västen gratis. och vilket fynd jag gjorde på utlösaren sen då. bokade den dära flygresan jag pratat om. fick plats på rad 2 i planet. allt är klart enligt planerna. jimmy tittade snett på mig idag i skolan. måste lägga honom med de andra. nu ska jag tbax till experimenten på hundarna i biokemi-labbet.

Hörs sen Dagbok!
:)

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Yaaay!

Tjära dagboken!

Jag överlevde! Nu är det "bara" 3 veckor kvar. Antar att det sätter igång "på riktigt" kommande vecka. Skönt att slippa vara inskriven under helgen iallafall.

"Vi" har fortfarande inte fått träffa "våran" läkare, men han ska dyka upp nästa vecka. Jag håller tummarna för att det inte är ännu ett stolpskott.

/Anneli

MikkE

Guest
Hej.

Idag har jag varit ute och letat efter en bra mössa som jag kan ha på mig nu när kylan är kommen. Hittade ingen..
Passade även på att gå förbi banken för att föra över pengar till mitt svenska konto. Och det var ju kul...
Nu sitter jag och har sett på MotoGP.2006.Round17.Valencia.Race.Eurosport.Xvid.English med Martin. Kikar också på nya kameraprylar som jag mer än gärna skulle vilja köpa genast! Dock får de nog vänta till efter detta år.
Martin suktar mig med att kolla på nya hojar av årsmodell -07, vill ha en sån leksak till nästa år... Pengar är skit helt enkelt, ge mig bara!

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
MikkE skrev:
2589774 Hej.

Idag har jag varit ute och letat efter en bra mössa som jag kan ha på mig nu när kylan är kommen. Hittade ingen..

Det där är ganska lustigt faktiskt, när man jobbar i Norge o har betydligt högre lön så tycker man ändå att de inte är nog, bra att du inte tröttnat på Norge iaf:tummenupp

Själv håller ja på o försöker få min gamla arbetsgivare att skriva ut ett intyg från i sommras.

Micke vad är de för hoj du helst vill ha?

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Kära dagbok, jag gick upp för sidodär 24 timmar sen, jag är trött, vill inte jobba mer nu, vill hem och sova. en rond på sjukan sen några stängningar sen e kl 18 o hemdax! :)

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
twinner skrev:
2588823 Kära dagbok det var länge sedan nu...
Idag var jag hos tandläkaren, blir en rotfyllning med en nota på dryga 6000kr vilken tur att man har ett hus iaf. Behövde verkligen inte detta. Kära dagbok jag har haft en skitsommar och en skithöst, kan inte du fixa lite ljus i vardagen nu?

Trist att höra twinner att det inte är bra :(
Är du sugen på lite raj raj? Det är stor fest på gång

Hallå hallå hej dagboken. Idag är det lördag, jag sov till halv elva. Har sovit riktigt dåligt 3-4 nätter nu pga hostan. Mina lungor får jag nog upp snart.
Men det går väl över.

Var på stan, både jag och sambon hittade vinterjacka. katjing, fattigare men ack mycket varmare. Middag ikväll hos svärföräldrarna. Hunden nybadad och sambon tog tag i det mycket manliga görat att frosta av frysen. Inte gjort på sisådär två år.

Så livet är jävligt bra. Kram på er allihopa som känner att ni behöver en!

Last edited:

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Själv vill ja ha ett jobb och lite stabilitet i livet så ja kan skaffa min schäfer ja så gärna vill ha nån gång!

snel_hest

med lem
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
näj
Nursey skrev:
2592762 Kära dagbok! Jag vill aldrig mer ha en helg som den jag just haft. Den var hemsk!! Fast hunden var söt..

Oxå haft dålig helg? Var till swe i fredags o där hände allt som kunde hända bilen koka, sprängde kylarslang, höll på o missa båten. På kvällen så for fronten på bilen och bakspoilern lossnade OCH fick körförbud på bilen, sist på det hade vi sönder kylar!:huvet

Lördag börja väl bättre, bytte bort bilen.:D Fast sen på kvällen så var vi till en fest o va får man se när man stiger in genom dörren? Jo tjejen spm man fattat tycke för och har väl lite så där löst på g, sitter o hånglar med en annan kille:mad:. Jaja om man sku försöka sova nu, de är ju trots allt en ny dag imorn:pannkyss

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Tchära dagboken.

Har vart en bra helg trots allt! Det började sisådär med en nerlagd fest men slutade desto bättre. Minst 40h arbetsvecka nalkar om ungefär 9,5h, inte särskilt upphetsande.

Hepp o skit.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
newstead skrev:
2593192 Vad var det för sort?
Nedman PMade just och berättade att det är (jag har fått det berättat för mig 30 ggr men minns aldrig): Pappan är Finsk lapphund, Mamman är Basset, Stövare, Dalmaltiner
MAO en helsikes blanding som skapar en av de FINASTE hundar jag haft äran att träffa :) Sånt underbart temperament!!!

snel_hest skrev:
2593267 Oxå haft dålig helg?
Jo tjejen spm man fattat tycke för och har väl lite så där löst på g, sitter o hånglar med en annan kille:mad:. Jaja om man sku försöka sova nu, de är ju trots allt en ny dag imorn:pannkyss

Fifan..:krama "Love" (""=för det kanske inte var det ännu men man blir ju ledsen iallafall) sucks..then u die.

Last edited by a moderator:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...