MikkE
Guest
Damn! Feting till klocka som ser jävligt tuff ut. Dock för mkt pengar
Något nato-band blir det nog inte haha, 300 spänn för nylon?
Den var ju iaf tjock. Men inte så värst snygg. Då skulle jag hellre lägga de pengarna på en Corvus Bradley Dive Watch med NATO-armband. Den föll mig mera i smaken.Damn! Feting till klocka som ser jävligt tuff ut. Dock för mkt pengar
Det var tjockleken och armbandet som tilltalade mig mycket. Display och övrigt var väl annars inte så speciellt.Den var ju iaf tjock. Men inte så värst snygg. Då skulle jag hellre lägga de pengarna på en Corvus Bradley Dive Watch med NATO-armband. Den föll mig mera i smaken.
Men jag skulle inte lägga de pengarna alls på en klocka just nu. Däremot så har två kameratidningar testat en mycket intressant kamera som kanske kommer att göra ett litet hål i mitt bankkonto någon gång inom en inte allt för avlägsen framtid...
Mja, gillar inte riktigt det där med att den ser ut som någonslags kopplingsanordning från mejeriindustrin.Det var tjockleken och armbandet som tilltalade mig mycket. Display och övrigt var väl annars inte så speciellt.
Men jag skulle inte lägga de pengarna alls på en klocka just nu. Däremot så har två kameratidningar testat en mycket intressant kamera som kanske kommer att göra ett litet hål i mitt bankkonto någon gång inom en inte allt för avlägsen framtid...
Den var ju iaf tjock. Men inte så värst snygg. Då skulle jag hellre lägga de pengarna på en Corvus Bradley Dive Watch med NATO-armband. Den föll mig mera i smaken.
Det var tjockleken och armbandet som tilltalade mig mycket. Display och övrigt var väl annars inte så speciellt.
Verkar logiskt, tack
Och tack till dig också!
No hard feelings, jag tappar bara fattningen med människor som skall påpeka att de minsann var först e.d. Sorry!
Något nato-band blir det nog inte haha, 300 spänn för nylon?
Vart köptes den länken? Har den ett namn?Jag har länken på min, då är den verkligen massiv. Ska skaffa mig en mesh-länk också
Behöver som sagt nytt glas och kanske en rengöring...
Läste du historien bakom klockan? Rätt intressant läsning faktiskt.
http://corvuswatch.com/index.asp?page=1958_bulova_1964_blancpain
Rolig historia om klockbandet !! Tillverkningskostnaden lär vara sjukt låg, bra marginal på den produkten, bara att gratulera tillverkarna
http://www.traserh3watches.com/en/home/index.php Alla dagar i veckan
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |