Silwer
för******
*suck*
Zeb_Macahan skrev:Finns å andra sidan några fina bilder på ett par som åkte in i en buss med sin gamla BMW förra året i jkpg. Dom hade ingen polis efter sig.... kör bara många av oss som vi brukar göra på favoritvägen så har polisen inte många chanser att komma ifatt.
//jaG
Kawa_GPX600R skrev:de e väl så att de måste ta dig på hojen så ifall de redan e kört så e det bara larma,
ifall de tar ditt reg så hade jag sagt när de knackade på dörren, eeh jag har hojen på anons så här var en snubbe och prov körde den precis
bmwjohan skrev:den dag som jag inte vågar smiska satan med min sporthoj längre, kommer jag att fixa mig en mycket snabb bil istället. glidarhoj kommer jag aldrig att åka. då åker jag hellre bara enduro istället. det är superkul.
Thundercat skrev:
Bingo skrev:Äh va fan. De flesta här kör ju dagligen som om de höll på att smita från polisen.
Det funkar inte längre... jag prövade men det är den som står som ägare som ansvarar för att det inte går för fort och lånar du ut den så ta personnummer så sa dom till mig, det blev iofs bara böter den gången men så funkar det nu...Kawa_GPX600R skrev:de e väl så att de måste ta dig på hojen så ifall de redan e kört så e det bara larma,
ifall de tar ditt reg så hade jag sagt när de knackade på dörren, eeh jag har hojen på anons så här var en snubbe och prov körde den precis
Zeb_Macahan skrev:Beteckningen på ordet "man" är visst olika. I judendomen skär man av förhuden, i sverige stannar man för polisen...... smaken är som baken...
//jaG
Det fins väl ingen sån lagJompas skrev:Det funkar inte längre... jag prövade men det är den som står som ägare som ansvarar för att det inte går för fort och lånar du ut den så ta personnummer så sa dom till mig, det blev iofs bara böter den gången men så funkar det nu...
Jompas skrev:Det funkar inte längre... jag prövade men det är den som står som ägare som ansvarar för att det inte går för fort och lånar du ut den så ta personnummer så sa dom till mig, det blev iofs bara böter den gången men så funkar det nu...
Jompas skrev:Det funkar inte längre... jag prövade men det är den som står som ägare som ansvarar för att det inte går för fort och lånar du ut den så ta personnummer så sa dom till mig, det blev iofs bara böter den gången men så funkar det nu...
HA... Inte sålänge tillKreuger skrev:Ledsen Yoshi... Inte bara på vägen jag är lite snabbare än dig...
.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |