2346584 Tackar.. jag tog lektioner på lindroths. Dom har sitt vid Stångebro gatukök ungefär, lilla rondellen på nya tanneforsvägen. Johan var kanon så dom kan jag rekommendera.
Vi började ute på sviestad som vanligt.. fick visa legitimation och allt det där i början sen var det dags för säkerhetskontroll. Inga problem, i lågfartsdelen fick jag köra den banan där man ska stanna mellan konerna på ett par ställen. Det gick bättre än förväntat som tur var, det var den delen jag varit mest nervös för innan, men det löste sig =)
I högfartsdelen lyckades jag låsa bakbromsen i slutet vid inbromsningen så jag fick göra om det, andra gången gick det fint. Sen var det dags för bromsprovet, först i 70 sen 90. Jag hade den förra misslyckade inbromsningen i bakhuvudet så jag körde på typ 95% frambroms men det funkade fint.
Jag bor lite utanför Linköping så jag har inte stenkoll på alla vägar i stan tyvärr. Men jag har för mig att vi åkte småvägar mot slaka och sen nån 90-väg tillbaka. Vi tog höger i en rondell tillbaka mot centrum sen skulle jag följa skyltarna mot sjukhuset.
Kolla in det här inlägget från en annan tråd.. det verkar vara ungefär samma jag fick köra
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2287646&postcount=3
Åk ut och reka den sträckan så ska du nog klara nästa uppkörning