Veratio skrev:2050331Jag var inte speciellt duktig när jag körde tror jag. Jag tyckte att höghastigheten var relativt svår, krypen var okej men var inte superlätt och jag tyckte att nervositeten var värst.
Det blir bättre när man väl kommer ut och surrar med folket som har uppkörningarna. Det är vanligt folk. Trevligt folk. Dom vill att du ska klara det. Dom är schyssta och ger dig en chans till. Jag slog ner en kona på höghasten första gången, fick prova igen och allt gick bra. Kanske måste dom visa en aura av surhet och tuffhet, men som sagt, trevligt folk.
Att inte vara nervös är huvudsaken. Det är i stort skett det enda som betyder något. Prova gärna att köra på en "riktig" bana också, jag provade med colaflaskor på parkeringsplats och det var betydligt lättare när man övade själv.
Lycka till allahopa! Det är svårare än man tror, men lättare än vad man oroar sig för!
//Niclas
Tackar för de orden! jag tror också nervositeten ställer till det mesta.. har man bara nötit in vad som krävs så går det galant.. förhoppningsvis