Grattis!Ivil skrev:2252224Jahapp..
Idag satt kortet som en fläskläpp.
Geckis skrev:2254197HUr gäller det med konbanorna? Om det går sisådär på banorna, får man fortf. Köra i trafiken innan dom "kuggar en" Eller är det att går det dåligt på manöverbanan så är det bara att packa och åka hem?
Christian83 skrev:2253708Sådärja då har man fixat kortet för en timme sedan.. dags att åka ut och åka lite.. hare bra gott folk
Geckis skrev:2254259Under krypkörningn, Är det bara koppling gas som gäller? Eller får man använda bakbromsen?
Vishy skrev:2254257Vart fixade uppkörnignen någonstan? Berätta lite
Christian83 skrev:2254875Klarade uppkörningen på barakarby i Stockholm
Råkade välta en kon i undanmanövern på serpentinbanan och körde inte alls bra i krypet.
Men jag fick en chans till då man får det om man inte missat PGA något som kan anses som direkt farligt för min egen säkerhet.
I trafiken hade han inget att invända på så han sa bara att jag skulle ut och åka nu medans vädret var bra
Vishy skrev:2254885grymmmmt =)
hur länge fick du vänta på tid? jag vill också köra upp där faktiskt.. då jah har kört väldigt mycket där... men nu fick jag ny tid i katrineholm och är osäker om jag ska dit eller inte
Christian83 skrev:2254895Har bara kört med trafikskolan så det var dem som bokade tiden men det borde inte varit så länge.. i våras hade jag aldrig suttit på en hoj men det har jag gjort nu iaf..
Palma skrev:2254967Ska köra upp om 2 veckor, men har skitsvårt för krypkörnigen =/, någon som har några bra tips? det är när man ska vända runt sista konen som är svårt, sätter ner foten hela tiden för jag är påväg o välta typ =( (övningskör / ska köra upp på en kawa zr7)
Malmeqvisto skrev:2254974Ta tredje konen snävt så du kan ta ut svängen så mycket som möjligt och ha blicken långt framåt. Det står lite tips här i tråden om du letar. Sen är det bara att öva så går det skitlätt
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|