2041077 Tack så mkt, hjälpsamma människor uppskattas
Hade körlektion idag och vi körde bort till manöverbanan och bokade tid. Så nästa körlektion (torsdag) ska jag träna krypkörning mellan koner
Tack så mkt för tipset!! Som jag skrev innan, hjälpsamma människor uppskattas
Jag ska börja köra på manöverbanan nästa lektion. Räknar med en +/- 4 lektioner där ute.
Yes, jag har en cbr 600F, registrerad som en 96a (är en 97a). Ja, jag har kollat upp försäkring och det var hutlösa premier jag fick om jag skulle haft den på mig. Så det slutade med att den står på sambon och då fick vi en rätt schyst premie via IF, ca 3000:-halvförsäkring/helår. Eftersom vi bor i samma hushåll så är det ju inte riktigt bedrägeri bedrägeri utan mer en försökning av sanningen
Gjorde teorin i slutet på januari och ja, det är likt B-provet. Men det kommer ju ca 15 frågor som är mer mc-relaterade, de andra handlar ju bara om trafikregler i största allmänhet. Plugga extra mycket? Eftersom ingen får likadant prov är det ju svårt att säga, men plugga mkt på mc-delen, miljöfrågorna (så lätta att strunta i och vips så får man en sådan fråga på vv). Vilken typ av frågor? Oj....alla möjliga. Men du har ju två/tre alternativ, så känner du dig osäker är det ju bara att köra uteslutningsmetoden.
Lycka till