Satans jävla otur
Är så jävla förbannad!!!
Hade uppkörning idag kl 8 imorse.Det var min andra uppkörningstid. Den första jag hade fick jag omboka för det saknades en ynka lektion och den gick inte att få för det var fullt.
Nåväl, imorse var jag upp kl450 för att vara på skolan kl 6 så jag skulle hinna ut och värma upp lite innan körningen skulle börja. Inga problem ut till Säve, kändes lugnt och bra. Var superinställd på att idag skall jag ta kortet.
När vi kom fram till Säve var det ca 15min kvar innan vi tilläts in på konområdet. Då sa min körlärare att vi kan öva på säkerhetskontrollen så länge och det var ju ingen dum idé. Gjorde däck och fälg, bromsar, ljus och el. När jag kom till drivpaketet eller vad det kallas så sket det sig. När jag skulle kontrollera att gasreglaget funkade som det skulle kände jag hur det knäppte till och handtaget gick ett extra varv. Då visade det sig att vajern gick av för den var sönderrostad mitt i, JÄVLA SKIT!!!
Den jäveln kunde väl hållt i ynka 5 mil till men nej då, den jäveln bestämmer sig för att gå av precis innan min uppkörning. Jag blev så förbannad så jag kände för att sparka omkull hojen och tända eld på skiten.
Eftersom det var bilskolans hoj så betalar dom nästa uppkörning men det hjälper inte mig att bli på bätter humör, jag skulle ju ta kortet IDAG!!
Jag säger bara en sak och det är
FAN
Jag kanske kan köra upp nästa vecka om dom får tag på en ny vajer för det fanns det ingen idag.
Kanske inte meningen att man skall ha det förbannade kortet.
Lagen om all jävlighet, förbannade otur.....!!!!!!!!!