shoei skrev:2245476Nej det verkar nästan så
Men ska du satsa på att hitta uppkörning på någon annan ort? jag har för mig att du skrev att du hade 1' augusti? Samma för mig.. på barkarby?
Sommaren är ju slut då så det känns ju inget vidare
Tjena Shoei,
Jag har på barkaby den 2:a aug. kl 9.00 för att jag har min trafikskola där, blir enklare för mig att låna hoj som jag känner till bra och kan hantera på banan! Jag har blivit kuggad 2 ggr ute i trafiken p.g.a gränliga inspektörer.
Men Visst är sommaren slut, Jag har köpt en r6:a som jag trodde jag skulle köra nu direkt under juni! Men får jag inte tid senast mitten av juli så kanske jag säljer hojen! Den kostar massa pengar bara att stå på med hel försäkring.
Har du också ute på barkaby eller?
Rash skrev:2245551Själv är bäste dräng. Boka tid själv. Ring varje dag och vips har du fått en tid som inte är så långt bort. Misslyckas du på första så klarar du säkert det på andra..
Har uppkörning 28juni, ringde i fredags och fick den tiden i GBG
Ska köra upp som privatist.
Skit bra!
Jag ska också försöka mitt bästa för att få tid så snabbt som möjligt, men då är det andra problemet att jag kanske inte kan få hojen från trafikskolan ifall den är upptagen! och då vet jag inte riktigt hur jag ska lösa det!
Men vi får se