Ska göra uppkörning nummer 3 på torsdag...1:a uppkörningen va ja inte ett dugg nervös,men åkte dit på att jag inte vred huvudet ur led i korsningar..hade nog endel o göra med att jag tar kortet helt privat kan ja tro.
2:a kuggningen var jag lite små-nervös..sov dåligt den natten eftersom jag jobbat eftermiddag dagen före och hade sen en resa på 11 mil till uppkörningen som var klockan 9:30..där råkade jag på den mest griniga snubbe jag sett..troligtvis en nisse som försökt bli polis,men va för kass för att klara av det.
Sne o vresig på alla 4 som skulle köra upp..jag gjorde 2 fotisättningar på lågfartsprovet för att min maskin inte var varmkörd(fick inte varmköra den alls."det har vi inte tid med")
inte lätt att göra krypkörning med kall motor och halv-choke.
Nu inför 3:e uppkörningen så e jag duktigt nervös..klarar jag det inte nu kommer jag bli tokig!!
Alla!! Önska mej nu lycka till för bövelen!
o måtte jag klara det!!
Har nog inte att göra med att du var privatist på första uppkörningen, är så sjukt viktigt att göra så. Dessutom frågade jag denna fråga till min lärare, och han sa att det inte spelade det minsta roll om man är privatist eller från körskola, de är precis likadana mot alla (och det borde ju vara ett bra försäljningsknep till att köra upp för dem att säga att de är snälla mot de som kommer från körskolor?)
Kunde du inte kört dit hojen så den var riktigt varm till andra uppkörningen? Låter skumt att du inte fick varmköra men det var samma på min uppkörning, de har tidsschema att hålla och är rätt hårda på det, vi var dock där tidigare och övade lite.
Och sist och viktigast: Lycka till på uppkörningen! Ju fler motorcyklar man möter i trafiken destor trevligare