Han som kuggade gjorde det på bromsningen.
Grattis till dig
Vad gjorde han som kuggade för fel? låste bakdäcket?
Han som kuggade gjorde det på bromsningen.
Thank youVad gör du vid datorn?! Ut och åk
![]()
Kan _äntligen_ meddela att även jag klarade uppkörningen idag i Karlstad!Fick inte en enda negativ kommentar på något moment, varken på manöverdelen eller i trafiken, trots en mer eller mindre sjuklig nervositet och en stad jag aldrig kört i tidigare. Dock var det bara jag av fyra som klarade, men jag är lika glad för det. Helt obeskrivlig känsla
![]()
Grattis alla andra som också har klarat![]()
GrattisMen körde du upp med Miton?
![]()
när förarprövaren ber om reg beviset har hon inte med sig det. han gör ett undantag och ringer någon kollega som kollar upp hojen då visar den sig vara tung! så hon fick gå hem igen utan att ha gjort någonting - clever!
ja nu e jag uppe då så säger jag lycka till mig sj.....
Grattis till dig
Vad gjorde han som kuggade för fel? låste bakdäcket?
Har uppkörning 15/6 på tullinge
Det är olika från gång till gång om man får välja "korridor" eller inte. Jag fick göra det när jag körde upp för A1. Och vad är det jobbiga om det lutar lite, det är ju bara att rulla och reglera farten med bromsen, är ju en baggisja banan lutar faktiskt och det är störande i krypkörningen speciellt om man får göra garagevändningen så att man börjar med vänstersväng i "korridoren" för då blir det nedförsbacke. inte brant men det märks. vilket håll som skall köras väljer förarprövaren redan innan man ens kommer ut på banan och det gäller samtliga i den gruppen.
halloj!
nu är jag också en i gänget med bokstaven a på kortet! hade en makalös dag på säve idag med lååååång väntetid..
fakta om banan eftersom jag läst frågor om det innan:
ja banan lutar faktiskt och det är störande i krypkörningen speciellt om man får göra garagevändningen så att man börjar med vänstersväng i "korridoren" för då blir det nedförsbacke. inte brant men det märks. vilket håll som skall köras väljer förarprövaren redan innan man ens kommer ut på banan och det gäller samtliga i den gruppen.
Välja vilken sida om konen du ska köra får du göra, ja, men valet av vilken korridor du ska köra från är olika, ibland bestämmer provförrättaren och ibland så får eleven själv välja. Uppfattat?Får man inte välja sida????? Jag fick ju göra det när jag körde upp i västerås, är det inte samma överallt?
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |