Mr.lundberg
Ny medlem
HElvete jag bommade uppkörningen idag. Manöverbanan gick perfa men inte körning i säve.
HElvete jag bommade uppkörningen idag. Manöverbanan gick perfa men inte körning i säve.
hörde om en tjej som på första uppkörningen lyckades köra ut i en skog
2a gången körde hon in i en bil och fick föras med ambulans till sjukan..
vissa SKA inte ha körkort.. hur mycket mer övertygelse behövs de?
Jadu, vissa ger sig aldrig. Var ju en käring i England som höll på med sitt körkort i 27 år. Efter 13 uppkörningar och ca 500 lektioner fick hon sitt körkort, bra eller anus? tja, utan att vara fördomsfull tror jag på det sistnämnda. men när körskolor vägrar ta emot elever (som det var för denna engelska kvinnan), då har man verkligen nått gränsen. men men...
Du vet inte hur det har gått för tjejen? Fick hon sin lapp, eller gav hon upp?
då kan man för det första anta att det var en rik kärring eftersom en lektion här kostar 900 :- styck :S och att körskolan tjänade rätt mycket på henne
På min gamla körskola där jag tog mitt mc-kort så var det däremot en kvinna som tog 102 lektioner.
när hon sneare fick sitt körkort så bokade hon upp en dubbellektion för att lära sig fickparkera,
Denna berättelsen är från en säker källa, men låter väldigt osannolikt, jag vet.
Fickparkera med mc? huh?
idag kl 13.00 körde jag upp på barkaby, allt gick bra, och lappen är fixad! skulle igentligen köra upp om 2 veckor men körskolelärarn fick tag på en återbudstid, känns skönt att ha ett par extra dagar att köra innan säsongen är över =)
Imorrn blir det till att handla hjälm, skyddskläder m.m. håller tummarna att det blir hyfsat väder till helgen =) Vi syns ute på vägarna!
Grattis!
Måste dessutom kännas jävligt gött att du har en sådan jävla monsterhoj till förfogande. Jag var glad som få när jag fick mitt kort och då är den 25 kw, hade varit minst 10 gånger gladare om den hade haft 188 hk.
Vinna? Berätta mer
Vaffan får man aldrig reda på när dessa tävlingar är för?
Grattis dock till både lappen och hojen. Ta det försiktigt nu bara, en annan femma att köra sporthoj, vetty.
synd vet hur det känns, ge inte upp bara.
bara o boka ny tid så tar du det nästa gång!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|