Det hela var en dum grej bara och det stör mig lite, men jag vet att jag komemr klara det nästa gång. Jag korsade ett körfält före lastbilen som körde i det. Det var asså en trafiksignalsreglerad korsning och lastbilen körde långsamt^^ det gillade inte inspektören
Klarade uppkörning igår (2a försöket) på Tullinge ,så skööööönt synd bara att säsongen snart är slut.
Lycka till ni andra som håller på!
Grattis! Har själv uppkörning i början av nästa vecka!
Bestämde mig för att ta motorcykelkörkort den 21 juli 2008, klarade teoriprovet den 1 augusti och nu uppkörning i början av nästas vecka!
PS: Har aldrig kört privat eller suttit på en motorcykel, körskola för hela slanten och relativt intensivt utan att det är en renodlad intensivutbildning!
klarade min uppkörning i fredags! ett tag sedan jag vet..men jag har vart upptagen hehe, underbart faktiskt! körde upp privat i augusti men kuggade, tog 7 dubbellektioner på 4 dar..sedan var det klart så nu längatar man till våren..eller bra väder
Det kommer säkert att gå bra , ta det bara lugnt och var uppmärksam i trafiken,som tidigare skribenter sagt så "överdriv" när du vrider på huvudet.Lite små missar köper dom det är helheten dom bedömer efter.
Lycka till!!
Grattis , det är en helt obegriplig känsla att få köra själv !!
Ps det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder .
TJOHO!!! Klarade min första uppkörning idag som privatsist i Säve!
Massa text
Lycka till ni andra som håller på!
Jisses vad jag blir nervös när jag läser detta forum...vill också kunna meddela att jag har klarat kortet.
Men jag har uppkörning om ett antal veckor
Jisses vad jag blir nervös när jag läser detta forum...vill också kunna meddela att jag har klarat kortet.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |