Min teori är att allt är tjejens fel, hon satt och hade ett stadigt grepp om hans bollar och tvingade han att köra som han gjorde, grisen åkte efter och runkade åt detta och till slut vart de påkomna och mc föraren skämdes och försökte komma undan och bängen kåta som fan vägrade släppa på gasen då de var parnings sugna som fan.
Jag förstår att du är ironisk, men jag tycker att hon har mycket på sitt samvete. Hon övertalade honom att de skulle ut och åka, trots att han inte ville från början. Hon föreslog att de skulle gömma sig i en tunnel. Enligt mamman började han ta tag i sitt liv först vid 22. Det ger inte intryck av den mest självsäkre och målmedventa killen. Det jag tycker är så himla tragiskt är att han omgav sig med så dåliga rådgivare = tjejen. Tjejer mognar fortare än killar, så att hon var 19 och han 22 betyder inget. En 19-årig tjej kan många gånger vara mer mogen än en 22-kille. Jag tycker inte synd om henne, men jag tycker ruskigt synd om honom.
Vad kan man lära sig av den här tragedin? Vad kan polisen lära sig, och vad kan vi lära oss?
Vad polisen kan lära sig har jag inte en aning om, men jag hoppas att det är något.
Min bön till SH's medlemar blir följande:
- Grabbar, välj era flickvänner med omsorg!
- Stå på er!
- Låt aldrig aldrig tjejen lura er till något dumt/olagligt. Ingen tjej är värd det!
- Var rädda om er, oavsett hur fort det går! Man har bara ett liv.
PS. Att ha GR i studion kändes som ett rent skämt. Mindre representativ för oss SH-are får man väl leta efter, och GR är väl medveten om det efter sin demonstrativa sorti från SH. Hade hoppas på åtminstonne EN representant från SMC. Hoppas att vi får höra från SMC om de blev tillfrågade eller inte.