Karlskrona

mrBandit

S.M.R.
Gick med
14 Aug 2005
Hoj
Gixxer 1000 -04
bamsefar skrev:
va ute en runda med moppen i dag.saaaaatans så kallt ,men men... helvete vad folk glodde,en del tummen opp blev det av bilisterna :tummenupp .undrar hur länge det håller i sig :D :huvet .det blir väl tummen ner efter ett tag :D på tal om det ,jag ringer dig på söndag om sliponet.har inte så mycket att göra nästa vecka....

Hehe...så du är redan ute o övar. :tummenupp ...kanske behövs så vi slipper vänta på dig i sommar!! :D

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Hoj
cbr929-00a
mrBandit skrev:
bamsefar skrev:
va ute en runda med moppen i dag.saaaaatans så kallt ,men men... helvete vad folk glodde,en del tummen opp blev det av bilisterna :tummenupp .undrar hur länge det håller i sig :D :huvet .det blir väl tummen ner efter ett tag :D på tal om det ,jag ringer dig på söndag om sliponet.har inte så mycket att göra nästa vecka....

Hehe...så du är redan ute o övar. :tummenupp ...kanske behövs så vi slipper vänta på dig i sommar!! :D
hahahah,vem brukar få vänta på vem.din plutt. :D :rofl ..hörde att du kör ihop med långfransar bara... :tomten

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
bamsefar: jag såg dig allt igår....hörde dig komma, så jag plockar upp kameran, hinner inte plocka upp kameran....du bara drar förbi :mad:

mrBandit

S.M.R.
Gick med
14 Aug 2005
Hoj
Gixxer 1000 -04
bamsefar skrev:
hahahah,vem brukar få vänta på vem.din plutt. :D :rofl ..hörde att du kör ihop med långfransar bara... :tomten
ahhhh...du menar sjögräs på styret!? :confused: Vissa blir övermodiga o far av vägen ibland.............då blir det gärna så när man kör "kustvägen" !! :D Öva duktigt så kanske du slipper bli en av dom! :pannkyss

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Hoj
cbr929-00a
mrBandit skrev:
ahhhh...du menar sjögräs på styret!? :confused: Vissa blir övermodiga o far av vägen ibland.............då blir det gärna så när man kör "kustvägen" !! :D Öva duktigt så kanske du slipper bli en av dom! :pannkyss
bli inte lessen sen då.... :tummenupp :D jag körde om dig förrut o gör det igen....

Panos skrev:
bamsefar: jag såg dig allt igår....hörde dig komma, så jag plockar upp kameran, hinner inte plocka upp kameran....du bara drar förbi :mad:
:huvet :huvet oki bättre lyck nästa gång då.över +5 så åker jag...

mrBandit

S.M.R.
Gick med
14 Aug 2005
Hoj
Gixxer 1000 -04
bamsefar skrev:
bli inte lessen sen då.... :tummenupp :D jag körde om dig förrut o gör det igen....

Eftersom du inte lyckades ta dig om på drygt en mil trots touringtempo på 6:an(110-130kmh) fick jag ju hålla undan på den längsta rakan.........vet ju hur kinkig du blir annars!! :pannkyss

fzrjonte

Ny medlem
Gick med
12 Jan 2005
Hoj
Honda CR 125 -99, CBR 954 -02, Yamaha FZR 600 -93
Fick mig en liten pratstund me Bosse igår. :rolleyes: Jag som trodde han skulle sluta men inte Bosse nej han ska hänga kvar i TRE ÅR till.....

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
fzrjonte skrev:
Fick mig en liten pratstund me Bosse igår. :rolleyes: Jag som trodde han skulle sluta men inte Bosse nej han ska hänga kvar i TRE ÅR till.....

GAAAAAAAHHHHHH!!!! :skrämd

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Hoj
cbr929-00a
yamaha_yankee skrev:
Tjena jag har hört att bamsefar är utan tvekan den slöaste och fegaste i karlskrona. Så han kan lägga ner sitt snack om å va snabb och knäskrap behöver han inte ens yttra sig om för det kan han inte :kocko
:pannkyss

hittebarn

Jag vill inte...
Gick med
11 Aug 2004
Hoj
I framtiden igen...
yamaha_yankee skrev:
Tjena jag har hört att bamsefar är utan tvekan den slöaste och fegaste i karlskrona. Så han kan lägga ner sitt snack om å va snabb och knäskrap behöver han inte ens yttra sig om för det kan han inte :kocko
Jag tror att lilla fröken yamaha yankee kommit lite fel här. Moppefukkon och små fjortisar kan hålla sig på lunarstorm. Tror även att lilla yamaha yankee inte fick tillräckligt med kärlek av sina två mammor under sin uppväxt så därför har han sina åkommor, avsaknaden av att han inte fick leka med lego i dom tidiga tonåren bidrog också. Lite elakat av dig oxh hoppa på Bamsefar så där. Var det att du saknade tv som barn och därför aldrig fick titta på björnes??

fz6n

Fantasilöst nick
Gick med
4 Sep 2005
Hoj
Yamaha FZ6N 2005
hittebarn skrev:
Jag tror att lilla fröken yamaha yankee kommit lite fel här. Moppefukkon och små fjortisar kan hålla sig på lunarstorm. Tror även att lilla yamaha yankee inte fick tillräckligt med kärlek av sina två mammor under sin uppväxt så därför har han sina åkommor, avsaknaden av att han inte fick leka med lego i dom tidiga tonåren bidrog också. Lite elakat av dig oxh hoppa på Bamsefar så där. Var det att du saknade tv som barn och därför aldrig fick titta på björnes??

Jag tror jag vet hur det ligger till:

Jag känner till "yamaha yankee" ´s hemliga identitet. Att han bor i Karlskrona och är runt 25 år är bara en täckmantel.
Hans riktiga namn är Martin:

Martin växte upp i en liiiten ort i norra värmland och under hela hans uppväxt kallades han för cp-martin eftersom han alltid kört och fortfarande kör cp-moppe. Han är idag 48 år (fast ljuger gärna om sin ålder), arbetslös och bor fortfarande hemma hos mamma (som sköter mat, klädinköp och tvätt av både Martins kläder och Martin själv).

Martin har alltid hyst agg mot de riktiga motorcykelåkarna eftersom han själv aldrig lyckats ta körkort. Martin är nämligen 1.33 och väger 115 kilo, så det fanns ingen motorcykel som passade honom på körskolan. Dessutom kan han varken läsa eller skriva ordentligt vilket betydde svårigheter med teorin.

På dagarna brukar Martin hänga på motorcykelsajter (typ sporthoj.com) på Internet och skryta om sin påhittade motorcykel (CBR 1000´-05) och gnäller på alla mcåkare som han hatar över allt annat. Ibland kör han också ut i det lilla värmländska samhället med sin cp-moppe. Då brukar han smyga runt och släppa ut luften ur däcken på alla motorcyklar han hittar. När han gör det kissar han alltid ner sig.

Detta var alltså den sanna historien om Martin. :tummenupp

mrBandit

S.M.R.
Gick med
14 Aug 2005
Hoj
Gixxer 1000 -04
yamaha_yankee skrev:
Eftersom jag känner bamsefar ganska väl måste jag säga att han faktiskt inte alls är slöast i stan........så länge det går rakt fram!! :D :D :tummenupp Även lite kul o se att folk känner sig "tvungna" o försvara bamsen :confused: .......du måste gjort ett bra intryck i bussen till Götet! O du .......yankeeeman, förväntar mig o få se dig på vägarna till våren! :yoparty

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
mrBandit skrev:
Eftersom jag känner bamsefar ganska väl måste jag säga att han faktiskt inte alls är slöast i stan.....
Ajabaja pojkar, inte klampa in på mitt revir........... :D

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
yamaha_yankee skrev:

då har du inte sett Bamsefar köra Hayabusa va??? :va

Lobo Gixxer

The Main Man
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX 1400K2, TM Racing 530Fi SMR -18, TM Racing 125 SMR -19, SUZUKI AY50 Corona Ed. MiniMoto Suzuki RGV Ed. Haft otaliga. Mestadels Suzuki.
fz6n skrev:
Jag tror jag vet hur det ligger till:

Jag känner till "yamaha yankee" ´s hemliga identitet....

Muuuaahahahahaaa :rofl

mrBandit skrev:
Eftersom jag känner bamsefar ganska väl måste jag säga att han faktiskt inte alls är slöast i stan........så länge det går rakt fram!! :D :D :tummenupp Även lite kul o se att folk känner sig "tvungna" o försvara bamsen :confused: .......du måste gjort ett bra intryck i bussen till Götet! O du .......yankeeeman, förväntar mig o få se dig på vägarna till våren! :yoparty

Klart Bumse gjorde ett fint intryck på bussen för dom som inte kände han sen innan...

Att klippa 20 bira å inte pissa mer än en gång måste ju bara impa på vilken hårig raggare som helst. :hihi

Har du "moddat" guleböjen än föresten?

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Hoj
cbr929-00a
Lobo Gixxer skrev:
Muuuaahahahahaaa :rofl

Klart Bumse gjorde ett fint intryck på bussen för dom som inte kände han sen innan...

Att klippa 20 bira å inte pissa mer än en gång måste ju bara impa på vilken hårig raggare som helst. :hihi

Har du "moddat" guleböjen än föresten?
jodu man var juh liiite rund under fötterna.det där jävla pisshålet på bussen var inte gjord för vuxna.fick juh gå ut för att byta åsikt.... :D det bidde ett par öl ute på krogen med banditen efter sen :fyllisar ....vi var juh ett glatt gäng tycker jag..du spottade inte i glaset heller :va på tal om pipan så e den klar.sk komma o motta vart pipan tar i.tror det e lite skillnad på 02-04...

Last edited:

Dr F.o.D

Avliden medlem
Gick med
4 Sep 2005
Hoj
Rf
Skinnställ

Tja, Undrar om ngn har ett skinnställ att sälja för storlek 180/70-75?
Lr om ni känner ngn som har ett som dom inte vill ha.

//Malmqvist

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...