Karlskrona

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
:huvet

Du är knäpp på riktigt. Allvarligt. Har du provat med piller? :tungan
Glöm bara inte återfettning av lager och annat, en del glömmer så'nt och det blir ju inte så bra... :gnissla

Det är ingen som vet vilken bokstavskombination jag lider av, piller hjälper inte :D

Angående fetta in så vet du att du kommer att ianspråkstagas den dagen det skall skruvas ihop och efter att ha sett ditt maniska infettande av axlar och annat så är jag lugn.... :tummenupp

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Angående fetta in så vet du att du kommer att ianspråkstagas den dagen det skall skruvas ihop och efter att ha sett ditt maniska infettande av axlar och annat så är jag lugn.... :tummenupp
Alla har vi nå't fel... du tvättar, jag fettar. :rolleyes: Vi kanske kan få till ett bra resultat i slutänden? :D

Min hojar är inte så skruttiga som de ser ut på ytan. :gnissla

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Min hojar är inte så skruttiga som de ser ut på ytan. :gnissla

Jajaja, denna säsongen kommer ju inte att benämnas den driftsäkra, det kan jag ju hålla med om...........

Ser redan säsong -09 framför mig med pimpad husa under alla bankörningar, självklart i dom långsammaste grupperna så att man kan öva lite kolonnkörning :D

Detta kommer bli en dyr sommar/höst med tanke på att det inte kommer att köras många meter :gnissla

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Inte köra Jocke men jag säger ÄNTLIGEN (ska elefanten få visa lite karaktär)............

Om ett par dagar så fattar även ni oinvigda. Jag tror slutresultatet blir bra.....

När det gäller min hoj kommer jag nog starta en liten projekttråd i Styling-forumet, OM nu Chirre låter mig göra det (är det en helrenovering eller en styling med renovering?)

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Inte köra Jocke men jag säger ÄNTLIGEN (ska elefanten få visa lite karaktär)............

Om ett par dagar så fattar även ni oinvigda. Jag tror slutresultatet blir bra.....
Nu ska du vara snäll mot min lilla, misshandlade elefant. :gnissla Märkligt är det, att han ser ut som han gör, men det är tur att du är knäpp nog att ge dig på honom. Har jag sagt att jag gillar knäppa människor?!? :D :krama

Någon mer än jag som tänker köra i veckan??
Beroende på om Frisen kidnappar min hoj eller inte, så finns det en viss risk... var ÄR alla hojmänniskor i staun?!? :va

Fast.. när Mr Da Fris är färdig, vågar jag väl inte köra alls... :huvet

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Fast.. när Mr Da Fris är färdig, vågar jag väl inte köra alls... :huvet

Klart du ska köra, dock skall vi fotodokumentera honom innan du grisar ner honom igen OM det blir bra.......
Tanken är oxå att faktiskt hinna klart ikväll (om inte tandborsten kommer fram, jag har köpt nya :D )

Jocke K

Glad Medlem
Gick med
10 May 2004
Hoj
R1 06 & R6 00
det en viss risk... var ÄR alla hojmänniskor i staun?!? :va

Jag och dom flesta hojmänniskior kör med sin/sina polare som dom alltid kört med, eller själva ibland, det syns inte här.

Denna veckan kör jag så fort vädret och familjen tillåter, skulle vara trevligt om någon härifrån vill hänga på.

mansa

snabbare än en snigel!
Gick med
23 May 2008
Hoj
KTM 525 EXC 2005
Jag och dom flesta hojmänniskior kör med sin/sina polare som dom alltid kört med, eller själva ibland, det syns inte här.

Denna veckan kör jag så fort vädret och familjen tillåter, skulle vara trevligt om någon härifrån vill hänga på.

i början av nässta vecka kommer nog jag ut på gatorna i k-na med min moppe me , om dom på bilprovningen inte har alt för mycke att klaga på .

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Det blev faktiskt bra puts på Yashas lilla elefant......... mycket repor som kunde poleras bort.

Bifogat

• IMG_7418.JPG
    IMG_7418.JPG
    176.3 KB · Visningar: 43
  • IMG_7427.JPG
    IMG_7427.JPG
    182 KB · Visningar: 44
  • IMG_7429.JPG
    IMG_7429.JPG
    220 KB · Visningar: 41
  • IMG_7413.JPG
    IMG_7413.JPG
    209.9 KB · Visningar: 50

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Det blev faktiskt bra puts på Yashas lilla elefant......... mycket repor som kunde poleras bort.
Tack!!! :krama

J-a flugh-eten som smattrade som småfåglar mot nyputsade fronten. :mad: Tur att det blev lättvättat, tack så mycket igen! :tummenupp

(märkligt hur en ny hoj kan vara så repig :va)

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Häng med på O'Learys ikväll vetja!

Glöm inte att jag bokat bord till kl.19!! Än så länge är vi 5 och jag har bokat för 10, kom igen nu karlskroniter! :) :yoparty

Jobbar sista dagarna innan semestern nu, så jag vetef-n när jag kommer ifrån i eftermiddag. :huvet

fzrjonte

Ny medlem
Gick med
12 Jan 2005
Hoj
Honda CR 125 -99, CBR 954 -02, Yamaha FZR 600 -93
Kommer nog dra en runda framåt tolv ett nånting. Kommer däremot inte till Olearys ikväll jobbar på Östersjö.

Jocke K

Glad Medlem
Gick med
10 May 2004
Hoj
R1 06 & R6 00

Glöm inte att jag bokat bord till kl.19!! Än så länge är vi 5 och jag har bokat för 10, kom igen nu karlskroniter! :) :yoparty

Jobbar sista dagarna innan semestern nu, så jag vetef-n när jag kommer ifrån i eftermiddag. :huvet

Tyvärr har jag inte tid med O´Learys i kväll. Kör en runda vid 11 tiden.

Jobba på sommaren:va Då ska man ju köra hoj!

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj

Skulle vi käka oxå på O´Learys ikväll eller skulle vi bara dricka våran vikt???
Minnet är bra men kort för det mesta..........

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Skulle vi käka oxå på O´Learys ikväll eller skulle vi bara dricka våran vikt???
Minnet är bra men kort för det mesta..........

Äta där, det tänkte iaf jag och ett par andra... :) Dricka din vikt går väl fort?!? :pannkyss

Kort minne är en välsignelse ibland, utom för er killar som har flickvän/sambo/fru... :rolleyes:

Da Fris

Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Jaha, det var ju en vääldigt produktiv dag man har hafr idag :D

Bifogat

• IMG_0002.JPG
    IMG_0002.JPG
    201.7 KB · Visningar: 52

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Jaha, det var ju en vääldigt produktiv dag man har hafr idag :D
Så där ja, då var man hemma igen efter en väääldigt produktiv natt... :rolleyes:
Bra drag var det och jäklar vad duktiga en del var! :yoparty :näsblod

Edit: Vem är det som har bestämt att man ska klippa dikeskanten mitt i natten? :kulspruta
Det är ju ivägen! :mad:

Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Så där ja, då var man hemma igen efter en väääldigt produktiv natt... :rolleyes:
:pannkyss Du är knäpp, men det är väl tur det. Hur skulle du annars stå ut?!? :rolleyes:

Skönt att du kom fram ordentligt, du får vicka omkull framför tv:n när jobbet är slut för idag, vi som måste jobba och inte har semester eller "bara" tjäsntgör. :D

Till er andra (för jag vet nu att det var åtminstone en till, förutom jag, Ghost och Frisen härifrån...) kul att träffa er och shit vad duktiga en del var som sagt. :yoparty Jag måste hem och öva... :gnissla

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0