Ojoj. Grattis. Ser fint ut! Kanske man får möjlighet att höra 1428 sången då. Är på besök i H-sand denna vecka.. Ut o cruisa på Nybrog!Äntligen är alla bitar på plats, blankt besiktningspapper och tanken full!
Hälsningar Ronny
Äntligen är alla bitar på plats, blankt besiktningspapper och tanken full!
Hälsningar Ronny
Marvic PentaFet
Vad är det för fälg bak?
/U
Ojoj. Grattis. Ser fint ut! Kanske man får möjlighet att höra 1428 sången då. Är på besök i H-sand denna vecka.. Ut o cruisa på Nybrog!
Har Tommy F fått ut sitt monster oxå? / Gradin
Tommy har både fått ut sin och hunnit riva, strax startklar bara han hitta någon som kan oringa fodren. Den går hårt iallafall!
Tog en sväng ikväll på huvudstretan i byn, behöver fetta upp förgasarna lite mer och alla som säljer munstycken (och har kunnande) till Keihin går det så bra för att dom bommar igen under sommaren!
En insats ska iordningställas så att jag håller lagens långa arm på behörigt avstånd...
Kissen tar undan friskt! Nu behöver man bara vänta på ett ras så man får skruva igen, fast gammelsuzuki e ju hållbara grejor förstås, det finns väl en anledning att RG/ Falkenberg utgår ifrån samma ämne men med lite moddar som turbo/metanol å andra småjusteringar!
Hälsningar Ronny
Hälsningar Ronny
Du får byta till BLANKARONNY som nick i ställe!! Stort grattis till stans snyggaste hoj på onsdags buset!!!!!Va e väll lite olja på benen när motorn går så in i hvete!!!! Skämt å sidå det finns inga genvägar med gamla suzuki´s nu e olje kanalerna pluggade å blocket ska o-ringas bara semesterfirarna med fräs maskiner kommit till bakas till jobbet.
Skickar en bild från första provrepan.
//Tommy
Stiligt Ronny
Är det Samurajens gamla som du har jobbat vidare på ?
Ursäkta om jag breakar in lite här på tråden men det behövs slänga ut en fråga om jag ska få sinnesfrid. Är det skillnad på en gsx 1100e motor och en 1100 katana motor om vi utgår ifrån att båda är helt orginal och dom kommer ifrån samma årtal. (1982) Jag har mött förståsigpåare ifrån båda lägren och vid samtal har jag påstått att det är likadana motorer i båda cyklarna med ett vis tvekan. Så giv mig ett svar en gång för alla, rätta mig om jag har fel. Mvh Mikael
Är det skillnad på en gsx 1100e motor och en 1100 katana motor om vi utgår ifrån att båda är helt orginal och dom kommer ifrån samma årtal.
Hälsningar Ronny
Hur mycket hjälper en kylare, någon bättre än ngn annan osv?
/U
Hejsan, gissa vem jag köpte min Setrabkylare med specialmått av?
Peter "Morani", såklart . Han har några specialbeställda för att passa i Nortons gamla RR-kåpor. Kolla med honom.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|