Besserwisser skrev:Jo så är det.
Och hur löser man det på ett fiffigt sätt, om man har 4 st K&N filter utan uttag för vevhusventilation?
Besserwisser skrev:Jo så är det.
gixxer_1255 skrev:Nej det behöver man inte
gixxer_1255 kan säkert ha rätt, men jag åkte på klagomål på mi 82:a när jag saknade "uppsamlingsburk"KZ skrev:Och hur löser man det på ett fiffigt sätt, om man har 4 st K&N filter utan uttag för vevhusventilation?
Fel av mej som vanligtKZ skrev:Ok, om man har oljefälla, är det alltså OK med öppen vevhusventilation.
Jag undrade om det fanns krav på sluten vevhusventilation av avgasskäl, lika som på bilar av 1984 års modell.
Besserwisser skrev:Fel av mej som vanligt
Och då lär dom (förhoppningsvis) gälla nya knarrar.bippen skrev:... Avgasregler för hojar är väl på g först nu.
fazerfun skrev:Säker också med ljus och lykta efter en rep.manual, helst original inte en taskig kopia. Har letat på Haynes.com, Amazon mfl men kammat noll.
kolla efter manualer på Roffes www.roffesmotor.se dom har det mesta.fazerfun skrev:Vet inte om jag får vara med i old schoolklubben men jag har precis köpt en gixxer 1100 -94 som jag behöver lite grejor till. Var kan man tex få tag i nya styrändar?
Säker också med ljus och lykta efter en rep.manual, helst original inte en taskig kopia. Har letat på Haynes.com, Amazon mfl men kammat noll.
MYCKET tacksam för råd och dåd
Biker66 skrev:Titta på insidan av muttern, gängan börjar först en bit in, du kan med andra ord svarva ner den motsvarande längd utan problem !
Den är antagligen byggd så för att inte ta i splinesen, men iom att du flyttar ut drevet löser det sig åjtåmatiskt.
'Bricka ut låsbrickan' ????
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |