Ojajaj där, Elm! Men hojen tål det, ingen fara. Du kanske ska köpa dom där större mer hållbara "barkbuster"? Har sett några rejäla i butikerna. Jag har inga på min KLX, men så böjde jag kopplingshandtaget en gång på crossbanan när jag slirade omkull i en vänstersväng. Kunde hur som helst böja tillbaks det senare utan problem.
Själv kör jag inte längre i år, det är för salt och kladdigt för min älskling, här en bild från nån vecka sen på årets sista äventyr *Jakten på vattentornet i Sätra*.
Fast det resulterade faktiskt i att jag fick en ganska allvarlig släng ADHD och stack till Rotebro för att provsitta KTM-hojar, dom riktigt vilda bassingarna.
Jag känner mig lite som en förrädare, i alla fall i den här tråden, då min KLX är undanställd och jag beter mig som en 'otrogen' husse mot den, men endast av mycket goda skäl.
Jag är rädd om min KLX, jag kan inte utsätta den för den grymma miljön på motorbanan med alla hoppen och konstiga landfenomen dom skapat för utmaningens skull. Min KLX ska få ett lyckligt liv i naturen och besöka gårdar, skogar, vildsvin och annat kul på sommaren. Jag är rädd att paja fjädringen och så småningom också ramen, så jag måste ha en maskin som inte har något emot att få stryk, dagligen. Det här ska tydligen vara en sån.