FredrikzonRR
Ny medlem
Har någon nån koll på var man kan hitta blinkersreläet till z750 -11, har plockat av alla kåpor, lyssnat efter ljud med mera men har inte hittat det
Sitter under cutzen på högersida.
Har någon nån koll på var man kan hitta blinkersreläet till z750 -11, har plockat av alla kåpor, lyssnat efter ljud med mera men har inte hittat det
Är det någon som vet var man hittar färgkod till Kawasakis? Har en en svartmetallic från -03, någon som kanske har koll på vilken färgkod det är?
Är sugen på att dreva ner min hoj ett kugg i fram, antar att 15 är standard men jag hittar inget mindre. Vill ha lite bättre acc och lättare att få upp den på baken. Nån som vet?
Jag gjorde det igår. Beställde hos min lokala handlare. 250:- eller nått sånt kosta det. Från 15 till 14. Blev lagom stor skillnad! Mycket mer ork nu!
Här finns det!
http://www.mcweb.se/framdrev-14t-p-8190-c-1384.aspx
Är det någon som vet var man hittar färgkod till Kawasakis? Har en en svartmetallic från -03, någon som kanske har koll på vilken färgkod det är?
Tackar det ska beställas ! Har den mer tendens att resa sig på gaspådrag? Och hastighetsmätaren påverkas inte utav drevbyte va, för min gamla gixxer visade alldeles för mycket vid nerdrevning.
Man kan köpa en sk Speedohealer om man vill fixa till hastighetsmätaren efter omdrevning.
Bromsbelägg fram, vilka ska man köpa? Original eller något annat? Kommer att köra 2-3 SMC-dagar per säsong, sen är resten gata.
Är sugen på att dreva ner min hoj ett kugg i fram, antar att 15 är standard men jag hittar inget mindre. Vill ha lite bättre acc och lättare att få upp den på baken. Nån som vet?
Nån som kör med PC-V på sin Z750? Är det värt dom pengarna 3700kr och så mappning vad nu de kostar?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|